пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американська мережа кав’ярень Starbucks Corp. планує відкрити 3 тисячі нових кав’ярень у Китаї до 2025 року та розраховує подвоїти свої продажі в країні за цей період. Про це компанія повідомляє на сайті.
Через три роки у мережі Starbucks в Китаї буде 9 тисяч кав’ярень. Раніше компанія повідомляла, що до кінця 2022 року кількість закладів у країні досягне 6 тисяч.
Оптимістичний план було викладено, попри вкрай складний для компанії початок року. Продажі Starbucks у Китаї за фінансовий квартал, що завершився 3 липня, впали на 44% у річному вираженні, хоча загальносвітовий показник за цей період зріс на 3%. Кварталом раніше продажі в китайських кав’ярнях скоротилися на 23% через жорсткі заходи щодо стримування пандемії коронавірусу.
Однак, керівництво Starbucks вважає, що спад буде тимчасовим, а потенціал китайського ринку залишається дуже високим. У 2021 році компанія заробила в Китаї 13% всього виторгу.
«Кава стає улюбленим напоєм для молодих китайців, і ми готові зайняти суттєву частку ринку. Зараз ми інвестуємо у довгострокове зростання в країні”, — сказав тимчасово виконуючий обов’язки голови компанії Говард Шульц.
За його словами, зараз жителі Китаю в середньому випивають 10-12 чашок кави на рік, а у 2014 році середнє споживання в КНР недотягувало до трьох чашок на рік.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi