пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Вишгородський маркет у стилі стімпанк, космічний «Сільпо» у Харкові та «магазин-салун», як на Дикого заході у Київський області названі профільним виданням European Supermarket Magazine (ESM) кращими концепціями інноваційного дизайну європейському ринку.
Про це повідомила на свої сторінці в Facebook керівник департаменту корпоративних комунікацій групи компаній Fozzy Ніна Міщенко.
За її словами робота над авторським дизайном для окремих супермаркетів почалась п’ять років тому. 2018 року експеримент було запроваджено у всіх магазинах мережі. Тепер індивідуальний дизайн отримує кожен новий магазин «Сільпо».
В мережі магазинів є супермаркети в стилі Ван Гога, яхт-клуба, старовинної типографії, «музичний», а також магазин з написами на стінах клінгонською мовою (видумана мова з фільму «Зоряний шлях»).
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi