Три магазини «Сільпо» увійшли в ТОП-25 інноваційних дизайнів торговельних площ Європи - PostEat

пошук

Три магазини «Сільпо» увійшли в ТОП-25 інноваційних дизайнів торговельних площ Європи
11-11-2019 0 2626


Вишгородський маркет у стилі стімпанк, космічний «Сільпо» у Харкові та «магазин-салун», як на Дикого заході у Київський області названі профільним виданням European Supermarket Magazine (ESM) кращими концепціями інноваційного дизайну європейському ринку.

Про це повідомила на свої сторінці в Facebook керівник департаменту корпоративних комунікацій групи компаній Fozzy Ніна Міщенко.

За її словами робота над авторським дизайном для окремих супермаркетів почалась п’ять років тому. 2018 року експеримент було запроваджено у всіх магазинах мережі. Тепер індивідуальний дизайн отримує кожен новий магазин «Сільпо».

 

В мережі магазинів є супермаркети в стилі Ван Гога, яхт-клуба, старовинної типографії, «музичний»,  а також магазин з написами на стінах клінгонською мовою (видумана мова з фільму «Зоряний шлях»). 

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi