«За маму. За тата. За Третю штурмову!»: українські заклади об’єднались, щоб підтримати тих, хто тримає фронт - PostEat

пошук

«За маму. За тата. За Третю штурмову!»: українські заклади об’єднались, щоб підтримати тих, хто тримає фронт
08-05-2025 0 160

Партнери

Автор


1 травня в Україні стартувала комунікаційна кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!» на підтримку Третьої окремої штурмової бригади. Ініціатор — команда штабного фонду «Підтримай Третю штурмову», яка забезпечує 3 ОШБр всім необхідним

Їсти картоплю = донатити

Ключова ідея — об’єднати бізнес і фронт. Дати ресторанам, кавʼярням і барам  просту, але дієву інструкцію — як допомагати кожного дня, не змінюючи процеси, але змінюючи хід подій, а саме: 

Додати до меню спеціальну картопляну позицію з позначкою «А на третє — картопля для Третьої», і передавати частину прибутку або всю суму з її продажу на забезпечення 3 ОШБр — підрозділу, що тримає позиції на найгарячіших напрямках фронту.

Кампанія триватиме з 1 травня до 31 липня 2025 року. Усі зібрані кошти спрямовуються на закупівлю техніки: дронів, РЕБів, транспорту, — всього, що допомагає бригаді знищувати ворога і що зберігає життя нашим військовим.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Чому саме картопля?

Це універсальний інгредієнт, який є в меню практично кожного закладу — від street food до fine dining. Вона проста, доступна, знайома всім і легко інтегрується у будь-яку кухню. Саме тому картопля стала символом обʼєднання, символом простої дії, яка має величезний вплив.

«Ми знаємо, що ресторани і так регулярно допомагають фронту: колегам, які на війні, фондам, бригадам. Але цього разу ми захотіли створити щось спільне. Щось, де немає конкуренції — лише обʼєднання заради спільної мети. Кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!» — це про силу єдності в індустрії.

Від самого початку ми бачили, як ринок обʼєднується. Заклади кидають свої пости у спільний чат, піднімають одне одному охоплення, радять іншим приєднатись. Це не просто кампанія — це нова культура підтримки», — каже команда фонду «Підтримай Третю штурмову».

Вже понад 150 учасників — і це лише початок

До кампанії вже долучились заклади у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Івано-Франківську, Одесі та інших містах. Ініціатива відкрита для нових учасників — незалежно від масштабу, формату чи локації.

Зареєструватись та знайти перелік учасників, де можна “їсти картоплю за донат” можна на офіційному сайті кампанії.

Кампанія має великі плани

Попереду — власні поп-апи, тематичні події, масштабні колаборації з брендами та нові формати залучення. Команда AB3 SUPPORT працює над тим, аби кампанія залишалась гучною, актуальною і залучала до підтримки все більше українців.

Слідкуйте за перебігом кампанії, новими закладами-учасниками та майбутніми активностями в Instagram: instagram.com/ab3.support

А подивитись ролик-анонс кампанії можна за посиланням в Instagram.

Хто створює цю кампанію?

Кампанію «За маму. За тата. За Третю штурмову» запустила команда фонду  «Підтримай Третю штурмову» — люди, які з перших днів повномасштабного вторгнення системно підтримують 3 ОШБр.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Саме вони розробили концепцію, зібрали партнерів, створили айдентику, тексти, формати, інструкції та повністю координують хід кампанії по всій країні.

Щоб зробити її гучною, живою і впізнаваною — до ініціативи долучилися десятки професійних команд і сильних гравців індустрії:

Manifest Production та «Мамахихотала» — створили головний відеоролик кампанії.

«Ми всі усвідомлюємо, що підтримка війська — це головне. Тому, коли дізналися про цю ініціативу, без вагань приєдналися. У співпраці з AB3 все було швидко, чітко і натхненно: завдяки довірі, злагодженій роботі та спільній меті ми змогли оперативно створити сценарій, відзняти і змонтувати готовий ролик. І окремо дякуємо друзям і акторам, які одразу погодилися долучитись», — розповідає Григорій Шевченко, співзасновник Manifest Production та «Мамахихотала».

До зйомки відео також долучились відомі українські зірки та медійні особистостіДарʼя Петрожицька, Павло Зібров, Даня Повар, Євген Янович, Анатолій Анатоліч, Євген Клопотенко, участь яких допомагає зробити меседжі кампанії ближчими, емоційнішими й помітнішими для широкої аудиторії.

Kitaika, Mafia, Seven, Бавовна, Menya Musashi — заклади, які відкрили свої двері для зйомок і стали частиною кампанії ще до її старту. Завдяки їм ми змогли передати щиру атмосферу й сенси цієї ініціативи

story.tellers bureau — відповідає за комунікаційну стратегію, меседжі та інформаційний супровід.

Планета Кіно — транслює ролик кампанії між кінопоказами по всій Україні.

Кампанія “За маму. За тата. За Третю штурмову!” — це приклад того, як сильні команди, потужна індустрія і відповідальний бізнес можуть працювати разом задля спільної мети.

Відтепер кожна дія, навіть така проста як замовлення страви, може стати частиною великого спротиву.

Також важливо: підтримати бригаду можна не лише замовивши страву.

💳 Донатити напряму можна за посиланням на Монобанку:
👉 https://send.monobank.ua/jar/5TJiwLN5Nx

Бо наша мета одна — підсилити тих, хто щодня тримає позиції на фронті.

 Текст і фото: надані партнером

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi