пошук
Партнери
Автор
пошук
Партнери
Автор
1 травня в Україні стартувала комунікаційна кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!» на підтримку Третьої окремої штурмової бригади. Ініціатор — команда штабного фонду «Підтримай Третю штурмову», яка забезпечує 3 ОШБр всім необхідним
Їсти картоплю = донатити
Ключова ідея — об’єднати бізнес і фронт. Дати ресторанам, кавʼярням і барам просту, але дієву інструкцію — як допомагати кожного дня, не змінюючи процеси, але змінюючи хід подій, а саме:
Додати до меню спеціальну картопляну позицію з позначкою «А на третє — картопля для Третьої», і передавати частину прибутку або всю суму з її продажу на забезпечення 3 ОШБр — підрозділу, що тримає позиції на найгарячіших напрямках фронту.
Кампанія триватиме з 1 травня до 31 липня 2025 року. Усі зібрані кошти спрямовуються на закупівлю техніки: дронів, РЕБів, транспорту, — всього, що допомагає бригаді знищувати ворога і що зберігає життя нашим військовим.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Чому саме картопля?
Це універсальний інгредієнт, який є в меню практично кожного закладу — від street food до fine dining. Вона проста, доступна, знайома всім і легко інтегрується у будь-яку кухню. Саме тому картопля стала символом обʼєднання, символом простої дії, яка має величезний вплив.
«Ми знаємо, що ресторани і так регулярно допомагають фронту: колегам, які на війні, фондам, бригадам. Але цього разу ми захотіли створити щось спільне. Щось, де немає конкуренції — лише обʼєднання заради спільної мети. Кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!» — це про силу єдності в індустрії.
Від самого початку ми бачили, як ринок обʼєднується. Заклади кидають свої пости у спільний чат, піднімають одне одному охоплення, радять іншим приєднатись. Це не просто кампанія — це нова культура підтримки», — каже команда фонду «Підтримай Третю штурмову».
Вже понад 150 учасників — і це лише початок
До кампанії вже долучились заклади у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Івано-Франківську, Одесі та інших містах. Ініціатива відкрита для нових учасників — незалежно від масштабу, формату чи локації.
Зареєструватись та знайти перелік учасників, де можна “їсти картоплю за донат” можна на офіційному сайті кампанії.
Кампанія має великі плани
Попереду — власні поп-апи, тематичні події, масштабні колаборації з брендами та нові формати залучення. Команда AB3 SUPPORT працює над тим, аби кампанія залишалась гучною, актуальною і залучала до підтримки все більше українців.
Слідкуйте за перебігом кампанії, новими закладами-учасниками та майбутніми активностями в Instagram: instagram.com/ab3.support
А подивитись ролик-анонс кампанії можна за посиланням в Instagram.
Хто створює цю кампанію?
Кампанію «За маму. За тата. За Третю штурмову» запустила команда фонду «Підтримай Третю штурмову» — люди, які з перших днів повномасштабного вторгнення системно підтримують 3 ОШБр.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Саме вони розробили концепцію, зібрали партнерів, створили айдентику, тексти, формати, інструкції та повністю координують хід кампанії по всій країні.
Щоб зробити її гучною, живою і впізнаваною — до ініціативи долучилися десятки професійних команд і сильних гравців індустрії:
Manifest Production та «Мамахихотала» — створили головний відеоролик кампанії.
«Ми всі усвідомлюємо, що підтримка війська — це головне. Тому, коли дізналися про цю ініціативу, без вагань приєдналися. У співпраці з AB3 все було швидко, чітко і натхненно: завдяки довірі, злагодженій роботі та спільній меті ми змогли оперативно створити сценарій, відзняти і змонтувати готовий ролик. І окремо дякуємо друзям і акторам, які одразу погодилися долучитись», — розповідає Григорій Шевченко, співзасновник Manifest Production та «Мамахихотала».
До зйомки відео також долучились відомі українські зірки та медійні особистості — Дарʼя Петрожицька, Павло Зібров, Даня Повар, Євген Янович, Анатолій Анатоліч, Євген Клопотенко, участь яких допомагає зробити меседжі кампанії ближчими, емоційнішими й помітнішими для широкої аудиторії.
Kitaika, Mafia, Seven, Бавовна, Menya Musashi — заклади, які відкрили свої двері для зйомок і стали частиною кампанії ще до її старту. Завдяки їм ми змогли передати щиру атмосферу й сенси цієї ініціативи
story.tellers bureau — відповідає за комунікаційну стратегію, меседжі та інформаційний супровід.
Планета Кіно — транслює ролик кампанії між кінопоказами по всій Україні.
Кампанія “За маму. За тата. За Третю штурмову!” — це приклад того, як сильні команди, потужна індустрія і відповідальний бізнес можуть працювати разом задля спільної мети.
Відтепер кожна дія, навіть така проста як замовлення страви, може стати частиною великого спротиву.
Також важливо: підтримати бригаду можна не лише замовивши страву.
💳 Донатити напряму можна за посиланням на Монобанку:
👉 https://send.monobank.ua/jar/5TJiwLN5Nx
Бо наша мета одна — підсилити тих, хто щодня тримає позиції на фронті.
Текст і фото: надані партнером
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi