«Знову шароварщина!»: експерти розкритикували логотип національного бренду Wine of Ukraine - PostEat

пошук

«Знову шароварщина!»: експерти розкритикували логотип національного бренду Wine of Ukraine
05-12-2019 0 1005


28 листопада корпорація «Укрвинпром» презентувала логотип бренду Wine of Ukraine для просування українського вина на зовнішніх ринках. Винні експерти назвали лого «шароварщиною» та набором «скрєп».

Критики звернули увагу на те, що в логотипі використовується «стереотипний та застарілий» у XXI сторіччі символ України — орнамент вишиванки. «Не вистачає тільки булави і рушника», — написав один з учасників дискусії. Також був розкритикований фіолетовий колір лого. На думку користувачів він не притаманний червоним винам.

В ідеї лого з національними мотивами є захисники. Коментатори апелюють до мети логотипу — допомогти іноземцю швидко знайти українське вино на полиці магазину і мати чітку асоціацію з Україною. Використання орнаменту вишиванки — логічне і ефективне рішення такої задачі.

На запит редакції PostEat у студії Pinsel, яка розробляла логотип та бренд Wine of Ukraine відповіли, що вважають звинувачення у «шароварщині» суб’єктивним сприйняттям національної символіки, —  «Ми розуміємо, що бренд — це більше, ніж просто логотип і нам треба ще багато роботи для правильного позиціонування. З колегами вирішили поділитися на форумі тими напрацюваннями, які вже маємо. Перед нами стояло завдання — вибрати образ, який був би відомий закордоном і позитивно ідентифікував би нашу продукцію».

1 грудня генеральний директор корпорації «Укрвинпром» Володимир Кучеренко опублікував пост з відповідями на найчастіші запитання щодо бренду  Wine of Ukraine та логотипу.

З’ясувалось, що орнамент вишиванки було обрано, як образ, що зазвичай асоціюється з українцями, а фіолетовий колір було взято з палітри кольорів винограду. Розробка логотипу була безкоштовною.

Фото: pinselstudio.com

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi