«У Всесвіті Мавки»: на Почайній відкрився найбільший дизайнерський «Сільпо». Чому варто відвідати новий супермаркет? - PostEat

пошук

«У Всесвіті Мавки»: на Почайній відкрився найбільший дизайнерський «Сільпо». Чому варто відвідати новий супермаркет?
21-11-2019 0 2143


Кожен новий магазин «Сільпо» має власний авторський дизайн, що робить його неповторним. Гості, що полюбляють робити покупки у супермаркетах мережі, можуть відвідати магазини у стилістиці картин Ван Гога або, наприклад, локацію прикрашеною написами вигаданою клінгонською мовою з серіалу «Зоряний шлях». Не став винятком і новий супермаркет «Сільпо» у ТРЦ Blockbuster Mall на просп. Степана Бандери, 36. Магнетичний, вражаючий, стильний та зручний маркет відчинив свої двері для гостей 20 листопада 2019 року, і на сьогодні він є найбільшим дизайнерським супермаркетом цієї мережі. Навіть площа нового «Сільпо» вражає – це майже 6000 квадратних метрів з торговими залами, ресторанами та цікавими активностями.

Редакція PostEat побувала на новій локації – розглядали торгові зали, спілкувалися з людьми, що безпосередньо причетні до реалізації проєкту, куштували страви ресторанів на фудкорті та вивчали асортимент. Чому варто обов’язково завітати до нового «Сільпо» та на що звернути увагу – розкажемо у нашому матеріалі.

Про проєкт та тонкощі дизайну

В оздобленні «Сільпо» у ТРЦ Blockbuster Mall використано стилістику анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня» — одного із найочікуваніших українських мультфільмів, що зараз знаходиться на стадії виробництва. Завдяки творчій колаборації «Сільпо» та української студії Animagrad (FILM.UA Group) головна героїня мультфільму Мавка перетворила супермаркет на прадавній ліс, де кожна деталь, персонаж та навіть місце, у якому він розташований, має свій прихований сенс.

Зображення Мавки та інших персонажів прадавнього лісу (наприклад, Водяник, Лісовик, три русалки тощо) прикрашають торгові зали, зображені у тематичних ресторанах супермаркету та навіть на деяких продуктах, котрі можна придбати у «Сільпо». До речі, радимо завантажити додаток Mavka AR – завдяки йому магічні знаки та візерунки на обличчі красуні Мавки, оживуть у вашому смартфоні.

«Новий «Сільпо» розташувався у новому Blockbuster Mall, загальна площа якого – 300000 кв.м. Ми розраховуємо, що вже в грудні гості ТРЦ зможуть робити тут передноворічні покупки, а в серпні наступного року ТРЦ стане головним торговим центром міста. Велику роль відіграє розміщення Blockbuster Mall – він розташований на найбільш жвавому перехресті Києва з найбільшим трафіком: щодня тут проїжджають близько 350000 людей. В Україні немає місць із таким вражаючим трафіком. Переваги локації повинні бути максимально використані. Ми вже неодноразово співпрацювали з Fozzy Group і в майбутньому нас чекає реалізація ще багатьох цікавих проєктів!» — розповів Віталій Бойко, СЕО та засновник NAI Ukraine (компанії, що створила концепцію ТРЦ, а також є ексклюзивним брокером Blockbuster Mall).

«У житті нашого проєкту оформлення найбільшого дизайнерського «Сільпо» стало вагомим і великим кроком. Ми почали роботу над мультфільмом кілька років тому, тож він давно вийшов для нас за рамки простого анімаційного фільму і став цілим всесвітом. Наразі ми маємо лише тизер, але бренд вже настільки сильний, що з нами співпрацюють такі лідерами ринку, як «Сільпо», а виробники продукції різного сегменту хочуть брендувати їх. Я дуже рада, що компанія вирішила використати в дизайні саме національних анімаційних персонажів – таким чином нове покоління зможе виростати та бачити своїх мультиплікаційних героїв», — розповіла продюсерка проєкту «Мавка. Лісова пісня» Ірина Костюк.

«Всесвіт «Мавки» несе безліч меседжів до аудиторії, тому у нього багато форматів втілення – від мультфільму до брендування простору. Однією із дуже важливих проблем, на яку ми б хотіли звернути увагу, є тварини на межі зникнення та вирубка українських пралісів. Тож у мультфільмі та у оформленні супермаркету ми зобразили Рисеня – саме воно уособлює ці проблеми й закликає звернути на них увагу. Коли ми побачили готовий магазин, у нас справді перехопило подих від масштабу втілення задуму. Варто сказати кілька слів і про те, як почалася наша співпраця з «Сільпо». Ми співпрацювали спочатку із Марко Черветті, а пізніше запросили тодішнього директора з маркетингу Дмитра Циганкова до нас, щоб показати йому кілька тизерів, у тому числі й «Захар Беркут». Після перегляду «Мавка. Лісова пісня» Дмитро був вражений найбільше. Він вийшов з кінозалу й мовив: «Маю ідею!». Тоді ми ще не знали, про що він, а ось тепер магію Мавчиного світу можуть відчути усі гості супермаркету!», — зазначила креативний продюсер мультфільму Анна Єлісєєва.

Про асортимент, особливі фішки та ресторани на території супермаркету

Чому ж варто обов’язково відвідати новий супермаркет та що відрізняє його від решти супермаркетів мережі?

«У цьому магазині представлено більше 27000 позицій, це й продукти від Власного імпорту, і спеціальні товари «Лавки Традицій», і товари, котрі виробляються безпосередньо на території «Сільпо». У цьому магазині асортимент «Лавки Традицій» значно розширений. Окрім інтеграції основних героїв мультфільму у дизайн, ви можете прослідкувати, як саме названі ресторани. Наприклад, Водяник оселився в рибному ресторані «Тихі води», а Лісовик – у м’ясному закладі «Дика місцина». Нова зона «Вега-бар» підкреслює атмосферу магічної флори. Там гості зможуть придбати найсвіжіші смузі та соки, готові до вживання фрукти чи салати. Наша локація – це не просто магазин, де ви можете купити продукти або смачно попоїсти, а й місце, де гості можуть надихатися», — розповідає директор з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

«Я згадую, як кілька років тому я відкривав заклад у Венеції, і один мій товариш сказав: «Це легендарне місце, воно стало таким ще до відкриття!». Про «Сільпо» в Blockbuster Mall можна сказати те ж саме. Сьогодні, прогулюючись супермаркетом, я нарешті зрозумів: ми це зробили! Тут справді багато ресторанів. Ресторан всередині супермаркету – це доволі сучасний формат. На території маркету є виробництва, де виготовляють смачні продукти, а на кухні ці продукти перетворюють на справді фантастичні страви. Так, у зоні фудкорту з рибним та м’ясним ресторанами (де ви можете замовити, наприклад, стейк на грилі чи інше м’ясо) є піцерія з дров’яною піччю для приготування справжньої неаполітанської піци, як у POSITANO. Також тут готуватимуть класичну італійську пасту. Східнокитайські страви ви зможете скуштувати у дзяо-барі, також працює суші-зона зі стравами на виніс. До того ж, тут працює «Чизарня» від Романа Хаєцького, де, окрім сиру, найближчим часом почнуть виготовляти й інші молочні продукти – різноманітні йогурти, кефіри тощо. Раджу скуштувати в’ялене м’ясо у нашому м’ясному ресторані та копчену рибу у рибному відділі, котра готується на власній коптильні. Дуже важлива інформація для поціновувачів вина: у новому «Сільпо» є винна кімната зі спеціальним температурним режимом для окремих позицій. Ви можете обрати будь-яку пляшку вина та випити її прямо у винному барі за ціною магазину – для винолюбів це просто мрія! На другому поверсі магазину проводитимуть лекції, дегустації та майстер-класи «Академії смаку» «Сільпо» – буде цікаво!» розповів Марко Черветті, бренд-шеф ресторанних проєктів «Сільпо».

Новий супермаркет «Сільпо» вражає не тільки різноманіттям асортименту на полицях та цікавим дизайном і фудкортом – увійшовши до магазину, гості одразу відчувають себе як вдома, де в кожну деталь та дрібницю вклали часточку любові. Завітайте до нового магазину і ви!

 

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi