Post карантинний ринок HoReCa — чого чекати? - PostEat

пошук

Post карантинний ринок HoReCa — чого чекати?
14-05-2020 0 628

Партнери

Автор


Антон Мяновський, генеральний директор Gemini Espresso, українського лідера на ринку свіжообсмаженої кави, розповідає про становище закладів сегменту HoReCa і подолання кризи з послабленням карантину.

Пом’якшення, які почалися з 11 травня і торкнулися громадських закладів — ресторанів, кафе, барів і кав’ярень, з одного боку, дають надію. Значить ми повільно рухаємося до завершення етапу обмежень і скоро повернемося до того, на чому зупинилися в березні. Але з іншого боку, ще не до кінця усвідомили, як раніше — вже не буде. Це стосується як бізнесу, так і клієнта.

Кав’ярні найменш безболісно відновлять роботу

Серед партнерів Gemini Espresso є всі представники HoReCa — VIP ресторани, мережі кафе, бари, паби та кав’ярні. Спілкуючись з багатьма, зрозумів, що у кожного з напрямків свої болі і проблеми, з якими вони зіткнуться. Але що загальне, всі чекають, що в літньому сезоні відвідування зменшиться принаймні в половину в порівнянні з минулим роком через зниження купівельної спроможності, страх заразитися і відсутність роботи транспорту.

Почнемо з умов, дотримуючись яких заклади можуть відкритися. Якщо уважно з ними ознайомитися і застосувати (фінансово, в тому числі) до свого бізнесу, то вийде що багатьом не ефективно запускати роботу в такому обмеженому режимі, вигідніше залишатися закритими до повного зняття карантину.

Організувати роботу літніх майданчиків кафе таким чином, щоб відстань між столами була не менше 1,5 м — дозволити собі зможе не кожен, елементарно, через відсутність необхідної площі. Присутність за одним столом тільки двох людей підходить парі, але багато хто хоче проводити час в компанії з друзями, рідними, як бути в такому випадку?

Запуск ресторанів — окреме спірне питання. Гість обирає ресторан не тільки щоб вгамувати голод, але також отримати естетичне задоволення — розслабитися в приємній атмосфері, скуштувати авторські страви з незвичним оформленням, насолодитися сервісом. Видаючи їжу в пластикових контейнерах, через віконце — значить перебудувати роботу в формат фаст-фуду. В такому випадку, роки роботи над репутацією підуть в нікуди.

У барів положення трохи краще. Так, атмосфери speak easy буде не вистачати, але і до карантину в теплі пори року, коли можна купити коктейль з собою в одноразовому стаканчику і випити його на вулиці — поширена практика.

Порівнюючи з іншими, кав’ярням почати роботу найпростіше. Багато українців і так купують каву «з собою», не витрачаючи час, щоб випити її в середині. У нинішній ситуації таких клієнтів побільшає. І кав’ярні тільки виграють, тому що їх успішність і прибутковість залежать не від розміру приміщення, а від кількості проданих чашок кави.

Смачна кава — основна перевага, головне її не втратити

Після двох місяців відсутності роботи, багато власників кав’ярень захочуть швидко заробити грошей. А зробити це можна, пропонуючи продукт нижчої якості або підвищуючи ціну. Цей незначний додатковий прибуток зараз в перспективі принесе тільки втрату клієнтів. Погіршувати продукт —  невигідна стратегія, вона відверне і змусить перейти до конкурентів, де співвідношення ціна / якість краще.

Розуміючи, яка боротьба зараз розгорнеться серед кав’ярень формату To Go, для наших партнерів ми запустили оновлену лінійку деяких позицій кави, в тому числі, моносорти. Можливості компанії дозволяють зробити продукт ще краще, ціну залишаючи на такому ж рівні. Устаткування і вміння бариста — не менш важливі, тому ще активніше Gemini Espresso продовжить навчати персонал клієнтів, проводити майстер-класи. Нам, як виробнику свіжобсмаженої кави, важливо, щоб бариста правильно готувати каву, від цього залежить репутація Gemini Espresso.

Пропозиція Gemini Espresso для всієї кавової індустрії

Наша політика — чесні партнерські відносини. Не шукати вигоду, коли погано всім, а разом знаходити шляхи вирішення складних ситуацій. Завдання всіх, хто займається кавовим бізнесом, об’єднатися і повернути, як можна швидше, нашого клієнта. Своїм колегам, включаючи тих, хто раніше не працював з нами, компанія пропонує:

  • безкоштовне ТО обладнання — кавомолок і кавоварок, під час запуску закладу;
  • знижки на перші закупівлі кави — кава в подарунок для гостей стане приємним компліментом;
  • реструктуризація схем передоплати і післяплати продукції;
  • знижки на придбання або оренду кавоварок.

Особисто моя думка, і я радий, що вона збігається з діями компанії, головне завжди бути людьми, йти на поступки, знаходити компроміс. Це важливо. Будемо дотримуватися такої позиції — разом впоратися з кризою буде легше.

Побачимося на літніх майданчиках країни!

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi