Post карантинний ринок HoReCa — чого чекати? - PostEat

пошук

Post карантинний ринок HoReCa — чого чекати?
14-05-2020 0 2271

Партнери

Автор


Антон Мяновський, генеральний директор Gemini Espresso, українського лідера на ринку свіжообсмаженої кави, розповідає про становище закладів сегменту HoReCa і подолання кризи з послабленням карантину.

Пом’якшення, які почалися з 11 травня і торкнулися громадських закладів — ресторанів, кафе, барів і кав’ярень, з одного боку, дають надію. Значить ми повільно рухаємося до завершення етапу обмежень і скоро повернемося до того, на чому зупинилися в березні. Але з іншого боку, ще не до кінця усвідомили, як раніше — вже не буде. Це стосується як бізнесу, так і клієнта.

Кав’ярні найменш безболісно відновлять роботу

Серед партнерів Gemini Espresso є всі представники HoReCa — VIP ресторани, мережі кафе, бари, паби та кав’ярні. Спілкуючись з багатьма, зрозумів, що у кожного з напрямків свої болі і проблеми, з якими вони зіткнуться. Але що загальне, всі чекають, що в літньому сезоні відвідування зменшиться принаймні в половину в порівнянні з минулим роком через зниження купівельної спроможності, страх заразитися і відсутність роботи транспорту.

Почнемо з умов, дотримуючись яких заклади можуть відкритися. Якщо уважно з ними ознайомитися і застосувати (фінансово, в тому числі) до свого бізнесу, то вийде що багатьом не ефективно запускати роботу в такому обмеженому режимі, вигідніше залишатися закритими до повного зняття карантину.

Організувати роботу літніх майданчиків кафе таким чином, щоб відстань між столами була не менше 1,5 м — дозволити собі зможе не кожен, елементарно, через відсутність необхідної площі. Присутність за одним столом тільки двох людей підходить парі, але багато хто хоче проводити час в компанії з друзями, рідними, як бути в такому випадку?

Запуск ресторанів — окреме спірне питання. Гість обирає ресторан не тільки щоб вгамувати голод, але також отримати естетичне задоволення — розслабитися в приємній атмосфері, скуштувати авторські страви з незвичним оформленням, насолодитися сервісом. Видаючи їжу в пластикових контейнерах, через віконце — значить перебудувати роботу в формат фаст-фуду. В такому випадку, роки роботи над репутацією підуть в нікуди.

У барів положення трохи краще. Так, атмосфери speak easy буде не вистачати, але і до карантину в теплі пори року, коли можна купити коктейль з собою в одноразовому стаканчику і випити його на вулиці — поширена практика.

Порівнюючи з іншими, кав’ярням почати роботу найпростіше. Багато українців і так купують каву «з собою», не витрачаючи час, щоб випити її в середині. У нинішній ситуації таких клієнтів побільшає. І кав’ярні тільки виграють, тому що їх успішність і прибутковість залежать не від розміру приміщення, а від кількості проданих чашок кави.

Смачна кава — основна перевага, головне її не втратити

Після двох місяців відсутності роботи, багато власників кав’ярень захочуть швидко заробити грошей. А зробити це можна, пропонуючи продукт нижчої якості або підвищуючи ціну. Цей незначний додатковий прибуток зараз в перспективі принесе тільки втрату клієнтів. Погіршувати продукт —  невигідна стратегія, вона відверне і змусить перейти до конкурентів, де співвідношення ціна / якість краще.

Розуміючи, яка боротьба зараз розгорнеться серед кав’ярень формату To Go, для наших партнерів ми запустили оновлену лінійку деяких позицій кави, в тому числі, моносорти. Можливості компанії дозволяють зробити продукт ще краще, ціну залишаючи на такому ж рівні. Устаткування і вміння бариста — не менш важливі, тому ще активніше Gemini Espresso продовжить навчати персонал клієнтів, проводити майстер-класи. Нам, як виробнику свіжобсмаженої кави, важливо, щоб бариста правильно готувати каву, від цього залежить репутація Gemini Espresso.

Пропозиція Gemini Espresso для всієї кавової індустрії

Наша політика — чесні партнерські відносини. Не шукати вигоду, коли погано всім, а разом знаходити шляхи вирішення складних ситуацій. Завдання всіх, хто займається кавовим бізнесом, об’єднатися і повернути, як можна швидше, нашого клієнта. Своїм колегам, включаючи тих, хто раніше не працював з нами, компанія пропонує:

  • безкоштовне ТО обладнання — кавомолок і кавоварок, під час запуску закладу;
  • знижки на перші закупівлі кави — кава в подарунок для гостей стане приємним компліментом;
  • реструктуризація схем передоплати і післяплати продукції;
  • знижки на придбання або оренду кавоварок.

Особисто моя думка, і я радий, що вона збігається з діями компанії, головне завжди бути людьми, йти на поступки, знаходити компроміс. Це важливо. Будемо дотримуватися такої позиції — разом впоратися з кризою буде легше.

Побачимося на літніх майданчиках країни!

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi