пошук
Партнери
Автор
пошук
Партнери
Автор
Загальний карантин відчутно вплинув на сферу громадського харчування — заклади закриті для відвідувачів і змушені працювати виключно на доставку. Щоб фуд-бізнесу утриматися на плаву, необхідно адаптуватися до змін і покривати більше потреб клієнта. Розглянемо кейс компанії YARO, сервісу доставки правильного харчування.
Закриття закладів
З метою попередження поширення вірусу, YARO зупинили роботу 4 фірмових healthy-корнерів. Продаж страв і програм харчування виконуються лише в режимі доставки. Продавців-бариста оперативно перекваліфікували в клієнт-менеджерів, вони, як і вся команда, працюють віддалено з дому.
Впровадження безконтактної доставки
З першого дня карантину в компанії відмовилися від піших кур’єрів, всю доставку здійснюють кур’єри на власних авто, які забезпечені всіма засобами захисту. З’явилася можливість безконтактної доставки: клієнт безготівково сплачує замовлення на сайті, а кур’єр залишає товар під дверима.
Доставка продуктів
В YARO на 100% впевнені в якості своїх страв, адже ретельно обирають постачальників продуктів і щоразу проводять вимірювання нітратомером. Турбуючись про безпеку клієнтів, компанія розширила асортимент, на сайті з’явилися свіжі овочі, фрукти, бакалея.
Подовження терміну придатності солодощів
Незадовго до початку загальної ізоляції YARO запустили нову лінійку цукерок, граноли та печива у flow-pack упаковці. Новий формат дозволив зробити зробити солодощі ще безпечнішими та вивести продукт на нові точки збуту.
Вміння вчасно реагувати на зміни – маст-хев для бізнесу сьогодні. Досвід YARO демонструє, що навіть в кризу можна відкривати нові можливості для розвитку.
Фото надані Yaro
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi