Glovo впроваджує розширені соціальні гарантії для кур'єрів в Україні - PostEat

пошук

Glovo впроваджує розширені соціальні гарантії для кур'єрів в Україні
17-05-2023 0 660


Сервіс доставки Glovo впроваджує в Україні нові стандарти соціальних прав для кур’єрів. Про це повідомили співзасновник Glovo Саша Мішо й генеральна директорка компанії в Україні Марина Павлюк, передає видання NV.

Нова програма передбачає справедливий дохід, підвищення рівня захищеності, відкритий діалог з кур’єрами та можливості для розвитку.

Програма має чотири складники:

  • Дохід — для визначення розміру оплати за годину залучатимуть незалежних експертів із WageIndicator. Крім того, кур’єри матимуть додаткові бонуси за кількість доставок, що дасть їм змогу взяти паузу для відпочинку.
  • Безпека — компанія забезпечить активних кур’єрів ширшою медичною страховкою, зокрема надасть доступ до телемедицини й інших бонусів для фізичного й ментального здоров’я. Також найактивніші кур’єри зможуть отримати допомогу — 10 000 грн на дитячі товари — з нагоди народження дитини.
  • Рівність — кур’єри матимуть можливість поскаржитися на дискримінацію й подати апеляцію у випадку несправедливого блокування.
  • Розвиток — компанія надає вільний доступ до цифрової платформи G-learning для всіх зареєстрованих кур’єрів, де вони можуть пройти 20 онлайн-курсів з маркетингу, ІТ, управління бізнесом та інших галузей.

Марина Павлюк заявила, що це перша подібна програма для захисту соціальних прав кур’єрів у країні. Своїм прикладом компанія прагне заохотити інших гравців розвивати справедливу гіг-економіку в Україні.

Читайте також: 

У Миколаївській ОВА показали «військову ціль» російських окупантів

Мережа виномаркетів OKWINE відкриває свій 100-ий маркет

У гастропабі «Довгі Бурхливі Оплески» проходить тиждень, який присвячений культурі кримських татар

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi