пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Китайська кавова компанія та мережа кав’ярень Luckin Coffee об’єдналась з виробником міцного алкогольного напою байцзю Kweichow Moutai, щоб створити алкогольне лате. Про це повідомляє CNN.
Прим. ред. Цей текст є інтелектуальною власністю видання Posteat.ua, а якщо він зʼявився на сайті uanews24.org.ua або на Facebook сторінці «Pro новини» то, скоріш за все, вони його вкрали.
Популярна китайська мережа кав’ярень випустила так званий «лате зі смаком соусу» з порцією алкоголю за 38 юанів. «Соус» у назві є очевидним відсиланням до злегка пікантних ноток байцзю Moutai, який деякі любителі порівнюють із соєвим соусом.
Новий напій швидко став популярною темою в китайських соціальних мережах, і багато користувачів задавалися питанням, чи безпечно його вживати в дорозі. Байцзю від Moutai – це алкогольний напій, який зазвичай містить 53% алкоголю. Прозорий міцний алкоголь отримав назву «вогняна вода» завдяки його міцному смаку. Червоно-білі пляшки флагманського продукту Moutai, «Feitian», або «Flying Fairy», є основним продуктом китайських державних банкетів і ділових заходів.
У новому партнерстві з Luckin кожна чашка містить лише крихітну частку алкоголю із загальним вмістом алкоголю близько 0,5%.
Однак компанія пропонує водіям, підліткам і вагітним жінкам утриматися від вживання алкогольного лате.
Photo credit: CNN/CFOTO/Future Publishing/Getty Images; REUTERS/Florence Lo/File Photo
Читайте також:
У Києві можуть почати радикально карати кафе і ресторани, які працюють під час комендантської години
Продукцію Pepsi не продаватимуть у парламенті Фінляндії через роботу компанії в рф
Стали відомі деякі учасники та нові дегустатори на Favorite Food&Drinks 2023
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi