Nestle та Carlsberg використовують штучний інтелект для розробки та випуску нових продуктів - PostEat

пошук

Nestle та Carlsberg використовують штучний інтелект для розробки та випуску нових продуктів
26-09-2023 0 538


Технологічна компанія Cambri оголосила про випуск системи Launch AI, яка дає прогнози щодо розробки нових продуктів і знижує неминучий ризик, пов’язаний з їх випуском. Про це йдеться на сайті Cambri. 

Коли компанія випускає нестандартний продукт, очевидний ризик у тому, що продукт може стати непопулярним і замість прибутку завдати збитків. Такий ризик є навіть у великих міжнародних компаній. За оцінками аналітиків, у середньому збитковий продукт означає марну втрату €500000 та 50 днів робочого часу.

Launch AI – система штучного інтелекту, яка має знизити ризик такого провалу. У цього ШІ дві функції: прогнози та рекомендації. Прогнози про те, прибутковим буде продукт чи ні, він робиться за допомогою аналізу даних про опитування та раніше випущені продукти. Спікери Cambri заявили, що точність прогнозів — 73%, що набагато вище, ніж середня точність прогнозів на харчовому ринку (5-25%).

Друга функція Launch AI – аналіз ідей про новий продукт із метою запропонувати спосіб підвищити його привабливість для споживачів. Зручність у вживанні, унікальність смаку та використання відомого бренду ШІ вважає позитивними факторами, а обмежений тираж випуску та шкоду для екології – негативними.

Штучний інтелект вже взяли використовують такі компанії, як Nestle та Carlsberg. Ще одна перевага його використання в тому, що сам його факт викликає інтерес у споживача.

Читайте також: 

Jameson створив колекцію футбольного одягу

У Сумах знайшли приміщення для кафе японського волонтера Фумінорі Цучіко

Команда Wines of Ukraine презентувала українські вина у Празі

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi