пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американська компанія Coca-Cola презентувала ШІ-генератор святкових листівок. Про це повідомляє Adweek.
130-річний бренд відкриває своє сховище для громадськості за допомогою Create Real Magic, генератора святкових листівок на основі штучного інтелекту. Створений на основі об’єднаних можливостей GPT-4 і Dall-E 2, за кілька клацань мишки люди можуть експериментувати зі святковим контентом, від вибору зображень до персоналізації святкових привітань за допомогою генеративних текстових можливостей на основі ШІ, якими можна ділитися на соціальних платформах і WhatsApp.
«Ми майже демократизуємо цей інструмент, щоб люди могли спілкуватися більш персоналізовано. Оскільки спосіб, у який [ви] створюєте повідомлення, є унікальним, те, що ви створюєте, ніколи не буде створено знову», — сказав Пратік Тхакар, глобальний керівник відділу генеративного ШІ в Coca-Cola.
ШІ-генератор різдвяних листівок буде доступний до 26 грудня. Інструмент надає доступ до деяких з найбільш знакових активів Coca-Cola, включаючи зображення Санта-Клауса, створені в 1931 році Геддоном Сандбломом, а також сім’ї білих ведмедів, що вперше було представлене в 1993 році.
Photo credits: Adweek
Читайте також:
Creative Chefs Summit 2023: спікери та теми цього року
В Мінагрополітики спрогнозували, чи будуть взимку рекордні стрибки цін на овочі борщового набору
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi