Ашот Галстян – новий бренд-амбасадор Torres Brandy - PostEat

пошук

Ашот Галстян – новий бренд-амбасадор Torres Brandy
03-07-2019 0 2887

MVP

Автор


Ашот Галстян, відомий київський бармен, який працює в «БарменДиктат», повідомив, що став бренд-амбасадором Torres Brandy. Ми вирішили взяти коментар у Ашота з приводу його нового амплуа.

Torres Brandy − це іспанське виноградне бренді преміум-класу, яке створює вже п’яте покоління виноробів родини Торрес. Продукція бренду Torres представлена в більш ніж 150 країн світу, а її бренді вважається найшанованішим у світі іспанським бренді. У XVIII столітті родина Торрес купила свої перші виноградники в Пенедесі. Сто років потому, 1870 року, Хайме Торрес Вендрель заснував виноробну компанію Torres, яка також займалась культивуванням винограду і експортом вин.

Історія бренді Torres почалась 1929 року, коли Хуан Торрес Кальс, створив перше бренді з м’яким смаком і ароматом на основі добірних білих вин. Сьогодні у багатьох ресторанах відвідувачі просять Torres 5 або Torres 10 замість того, щоб сказати «бренді».

Чому ви обрали саме цей бренд?

Мій основний аргумент — продукти, із якими я працюватиму. Як бренд-амбасадор я представлятиму два напої — іспанський Torres Brandy і чилійський піско El Gobernador. Мені близька іспанська та латиноамериканська культури, а бренді і піско є частиною цих культур.

У Тоrres давня історія і висока якість виробництва, а для мене це важливо.

І головне. Смак! У Torres Brandy яскравий та цікавий смак, це приваблює.

Чи хотіли б ви поділитись здобутим досвідом та навичками з іншими?

Хіба це не є основною метою і основною роботою бренд-амбасадора? Звичайно я хочу знайомити своїх колег та гостей з Torres Brandy та El Gobernador! Мені цікаво розповідати про методи виробництва, про те, де і як використовують ці напої. Крім того, ми плануємо проводити майстер-класи, дегустації, вечірки для барменів — все, щоби розкрити історію та смак Torres Brandy та El Gobernador. Адже освічені бармени зможуть познайомити із цими смаками гостей, а що може бути важливіше?

Також цього року ми збираємося запустити коктейльний конкурс Torres Brandy. Я буду наглядати за учасниками, допомагати їм. Разом із переможцями поїдемо до Іспаніі. Тож попереду великий шлях! – розповідає Ашот.

 

Чому ви цим зацікавились?

В першу чергу через досвід, який я отримаю. Ти починаєш дивитися з іншого боку на роботу алкогольної компанії, а також знайомишся з великою кількістю людей, які готові ділитися із тобою своїм досвідом та обмінюватися знаннями. Крім того, для мене важливо не лише отримувати, але і ділитися. Кожен з нас знає багато, і коли ми ділимось цими знаннями, коли ми навчаємо інших людей — ми просуваємо нашу коктейльну культуру вперед. У моєму розумінні культура вживання алкогольних напоїв частиною глобальної культури життя. − каже Ашот Галстян.

Тож я бажаю кожному, хто вживає алкоголь, розвинути смакові рецептори до такої міри, щоби вони стали «другими очима». Щоби людина мала можливість «бачити» відтінки смаку, і могла «розглядати» напій, як прекрасну картину.

Фото: фейсбук Ашот Галстян

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi