«Українська барна спільнота – одна з найосвіченіших у світі!» – Деніел Джонс (глобальний бренд-амбасадор House of Angostura) - PostEat

пошук

«Українська барна спільнота – одна з найосвіченіших у світі!» – Деніел Джонс (глобальний бренд-амбасадор House of Angostura)
03-07-2019 0 3411

MVP

Автор


12 червня 2019 року в RockFellow 210/TRAVA відбувся фінал конкурсу VERSUS by Amaro di Angostura 2019. У фіналі конкурсу за перемогу та можливість поїхати до Греції на масштабне барне шоу Athens Bar Show 2019 боролися команди-фіналісти з Києва та Одеси. Спеціальним гостем конкурсу став Деніел Джонс – глобальний бренд-амбасадор House of Angostura. Команда PostEat поспілкувалася з Деніелом про змагання, світову барну спільноту та українські бари. Чому для бармена важливо бути активним у соціальних мережах? Яке значення мають світові барні рейтинги для бару? Як подавати та з чим пити Amaro di Angostura вдома? Читайте у нашому матеріалі!

PostEat: Дуже раді знову бачити вас в Україні! Як ви вважаєте, чим сьогоднішнє змагання відрізняється від минулорічного?

З упевненістю можу сказати, що VERSUS by Amaro di Angostura 2019 в Києві пройшов у надзвичайно енергійній атмосфері, як і минулого року! Я радий, що маю можливість побачити представників українського барного ком’юніті, це феноменальні люди! Прибувши сьогодні на змагання, я був дійсно вражений рівнем бартендерів та енергією, яку вони буквально випромінювали під час змагання. Було жарко, я боявся, що це негативно вплине на учасників, тож ми потурбувалися про освіжаючі напої для всіх, але навіть спека не зупинила команд-учасниць!

PostEat: А що скажете про етапи VERSUS by Amaro di Angostura 2019 в інших країнах?

Знаєте, оскільки я є глобальним амбасадором бренду… Я постійно згадую те, з чого починав свій шлях в Ангостура. Тоді мова не йшла про якісь барні конкурси, тим більше — світової величини. Я пам’ятаю, як нам доводилося блукати холодними вулицями Чикаго чи Нью-Йорка, буквально стукати у двері до власників барів та бартендерів від сходу до заходу сонця і пропонувати їм свій продукт. Типу: «Хей, хочеш випити зі мною Amaro di Angostura?» Ми просто сідали за стіл, і я починав пропонувати усі напої з портфоліо бренду. І постійно запитував: «Що ви про це думаєте?» А зараз, у червні 2019 року, величезна кількість барменів використовує наші продукти в своїх напоях; це найпопулярніші інгредієнти багатьох коктейлів по всьому світу. Тому у цьому змаганні ми фокусуємо нашу увагу на бартендерах, а також на поєднаннях Amaro di Angostura з іншими інгредієнтами, зокрема локальними. Наш конкурс VERSUS —  дружнє змагання, де бартендери можуть проявити себе та повчитися чомусь новому у своїх колег. А мені, в свою чергу, цікаво спостерігати за тим, як вони намагаються приготувати коктейлі швидше за інших або урізноманітнити рецептури, щоб увиразнити смак Amaro di Angostura. Може, ви не побачите тут якогось неймовірного шоу, як на інших барних конкурсах, але зарядитися енергією зможете точно!

PostEat: Яке майбутнє чекає на House of Angostura в Україні?

Як я вже сказав, продукти House of Angostura є найпопулярнішими складниками для коктейлів у світі. Тому я сподіваюся, що надалі в Україні та, зокрема, в Києві з’являтиметься все більше таких барів, як, наприклад, Loggerhead, які розширятимуть українське барне ком’юніті. Я зустрічав людей, котрі казали: «Amaro di Angostura — це не єдині бітери у світі!» Так, звісно, у нашій ніші є й інші бренди, але все таки перші бітери прийшли до барної індустрії саме з медицини; саме бітери House of Angostura, які спочатку використовували у лікарських цілях, покорили серця багатьох барменів. Тому я сподіваюся, що українські бартендери продовжать створювати нові цікаві мікси з продуктами House of Angostura.

PostEat: Якою ви бачите українську барну спільноту?

Я був у багатьох барах світу – від Австралії до Азії, і хочу сказати – українське барне ком’юніті є одним з найосвіченіших. Я вже казав, що Loggerhead – серед моїх найулюбленіших барів, чи ні? Так ось, я не приховую цього! Думаю, я міг би приходити туди щодня, сидіти там у глибокій задумі, як Гемінґвей, і просто насолоджуватися напоями (сміється).

Фото: Facebook Daniyel Jones

Іван Рак (бартендер Loggerhead): Як ви вважаєте, чи гідні бари України бути у рейтингу The World’s 50 Best Bars?

Часто, переглядаючи ці рейтинги, я розчаровуюся: не зустрічаю там барів з країн Південної Америки чи України. Коли я приїжджаю в Україну, то запитую себе: «Чому українські бари не потрапляють до The World’s 50 Best Bars?» Щиро скажу – Україна займає особливе місце в моєму серці: тут висока барна культура, бармени дуже освічені та технічно вправні, а ще тут дуже цінують гостинність і вміють турботливо обслуговувати гостей. Але ми живемо в світі, де усім править маркетинг. Варто тобі на якийсь час зникнути з Інстаграму – і все, твоя популярність падає. Тому, Іване, вам треба розповідати про свій бар, вести активне життя у соціальних мережах. Або реконструювати вашу концепцію. Ви можете продумати креативну концепцію, зберігши свою особливість. Тоді про Loggerhead заговорять у світі. У вас, хлопці, є все, щоб стати дуже відомим баром. Знаєте, деякі атлети чи спортсмени активно ведуть сторінки у соціальних мережах, але займають не перші місця у змаганнях. Та саме ці люди є більш впізнаваними, ніж ті, хто не займається просуванням і отримує золоті медалі. Тому моя вам порада: залишайтеся особливими, залишайтеся собою, але не забувайте і про просування у соціальних мережах, щоб усі побачили вашу пристрасть та те, як вас захоплює кожен процес, що відбувається у вашому барі. Якщо хочете бути в топ-50, будьте! Працюйте – і все вийде, ви дуже талановиті.

PostEat: Що ви думаєте про speakeasy бари?

Якщо ви хочете мати бар формату speakeasy, вам доведеться змиритися з тим, що про ваш бар може знати не так багато людей, як вам того хотілося б. Адже саме у цьому і полягає особливість такого формату закладу. У свою чергу, інші бари можуть мати доволі сильну піар-компанію, і до таких барів буде приходити більше гостей. Тому тут кожен обирає сам для себе і мусить миритися з цими нюансами. До того ж, бартендинг – це бізнес. Окрім того, що ви добре готуєте коктейлі, ви повинні розробити успішну бізнес-стратегію, щоб ваш бар приносив гроші. Тож одного ентузіазму й технічних навичок недостатньо для беззаперечного успіху.

PostEat: Які київські бари, крім Loggerhead, ви могли би порекомендувати?

Насправді, я був лише у кількох… Мені дуже подобається Parovoz Speak Easy. Ці хлопці також вміють готувати якісні напої. І там, і в Loggerhead дуже високий рівень hospitality (гостинності) – для мене це дуже важливий критерій при оцінюванні закладів, до яких я приходжу. У мене самого є принцип – не важливо, кому саме я подаю коктейль, нехай навіть самій королеві Єлизаветі! Головне, щоб гість лишився задоволеним. А в обох названих мною барах зроблять для цього все, повірте мені! Пам’ятаю, як колись у Сан-Паулу я познайомився із власниками одного бару, і вони запросили мене прийти до них. Я і досі згадую те, з якою пристрастю працювала команда їхнього невеличкого бару. Вони уважно ставилися до кожного, це викликало у мене безмірне відчуття поваги до них. Думаю, так має працювати кожен бар.

PostEat: Цього року в Україні організовано Українську Барну Премію (Ukrainian Bar Awards) — перший і єдиний на даний момент професійний рейтинг для барів Укараїни. Яке значення, на вашу думку, мають різноманітні премії та нагороди для бару та його команди?

Це дуже класний проект! Я знаю, що у Малайзії є своя барна премія, а ще не варто забувати про Asian Bar Awards. Можемо спостерігти цікаву тенденцію: ті бари, що посідають чільне місце у цих локальних рейтингах, згодом часто опиняються у світових рейтингах. Українське барне ком’юніті дуже багато може принести у барну індустрію, у моєму особистому рейтингу бари України розміщені у першій трійці! Тому продовжуйте, робіть цей вагомий внесок у барну індустрію України! Пам’ятаю, як колись я спілкувався із засновником Asian Bar Awards, він з такою пристрастю робив усе це, так обожнював азійські бари! До речі, я й сам хочу організувати перше карибське барне шоу наступного року. Бо часто Кариби асоціюються з Ріаною, Ніккі Мінаж, Бобом Марлі… А про барну культуру там люди знають мало. Це треба змінити. Щодо нагород та премій… Якщо ваш бар посідає певне місце у різних топах, це дає певні привілеї. Наприклад, ви самі можете створювати тренди й слідувати їм, а за вами слідуватиме й решта барного світу. Думаю, кропітка робота над собою варта таких привілеїв (сміється). Варто ходити на барні конкурси, розповідати про себе та про концепцію свого бару, щоб люди з індустрії також могли оцінити рівень закладу. Показуйте себе світові, і визнання не забариться.

Фото: Facebook Daniyel Jones

PostEat: Який простий та смачний напій з Amaro di Angostura можна приготувати вдома?

Якщо говорити про Amaro di Angostura, то немає простого способу зробити смачний коктейль (сміється). Проявіть усю свою майстерність! Хоча, поділюся з вами одним простим способом подачі Amaro di Angostura. Візьміть лайм, ginger beer та напій, і скомбінуйте ці елементи. Візьміть лайм, видавіть його сік у вашу склянку, налийте 50 мл Amaro di Angostura, і залийте ginger beer до країв скланки. Потім додайте три краплі біттера Amaro di Angostura. Готово! Така проста традиційна подача – прекрасна.

Іван Рак: Ще я люблю поєднувати просеко та бітери Amaro di Angostura у чудовому літньому коктейлі.

Деніел Джонс: Amaro di Angostura можна поєднати з багатьма складниками, і напій буде фантастичним. Пробуйте, експериментуйте – головне, щоб напій вам подобався!

Розмовляв Михайло Парапан. Редактор: Юлія Звєрькова.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi