пошук
Анна Кирюхина
Автор
пошук
Анна Кирюхина
Автор
Ресторанна мережа фаст-фуд закладів Arby’s запустила виробництво овочей із м’яса. Так, за словами представників Arby’s, вони відповіли на веганський тренд м’ясозаміщування.
Першим успішним експериментом проекту стало створення моркви з м’яса індички. Їй дали назву «marrot» — на смак та колір така морква практично не відрізняється від оригіналу. За словами експертів, marrort містить більше 30 грамів білка та 70% від рекомендованої добової кількості вітаміну А. Головною відмінністю м’ясної моркви від справжньої є відсутність хрусту під час споживання — його намагалися імітувати за допомогою глазурованого покриття.
Невіл Кроу, шеф-кухар мережі ресторанів, зазначив, що рецептура marrot розроблялася такою, щоб її приготування можна було легко відтворити вдома або в промислових масщтабах.
«Створення цієї моркви відображає суть нашого бренду, — говорить Кроу. — Ми повністю зосереджені на тому, як задовольнити потреби наших клієнтів і принести найкраще до столу».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Навідміну від інших брендів, що співпрацюють з такими компаніями, як-от Impossible Foods, та створюють «веганське» м’ясо, Arby’s наполягають на тому, ніколи не будуть пропонувати своїм відвідувачам замінників справжнього м’яса.
Втім, експерти з футурологи впевнені: у найближчому майбутньому штучне м’ясо буде домінувати на ринку — за прогнозами, до 2040 року 60% м’яса буде вирощуватися штучно. Також люди майбутнього, ймовірно, будуть їсти комах, медуз і пити молоко з водоростей.
Фото: Arby’s
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi