Близько 50 відвідувачів одночасно залишили ліверпульський ресторан, не заплативши - PostEat

пошук

Близько 50 відвідувачів одночасно залишили ліверпульський ресторан, не заплативши
05-07-2019 0 5500


25 червня близько 50 осіб покинули ресторан «Panam Restaurant & Bar» в Ліверпулі, не заплативши за рахунки, після помилкового спрацьовування пожежної сигналізації. Відвідувачі залишили власників закладу зі збитками на тисячу фунтів, пише Metro.

Несправна система увімкнула пожежну сигналізацію в усіх закладах, що розташовані уздовж набережної, і клієнтів попросили на час піти заради їх безпеки. Керівництво ресторану й гадки не мало, що на турботу про безпеку відвідувачів, ті відплатять їм втечею.

Генеральний директор ресторану Даніель Хескет зізнався, що їм було дуже неприємно зіткнутися з такою поведінкою гостей: «Ми евакуювали відвідувачів з міркувань безпеки, не доставляючи нікому незручностей. Ба більше, ми компенсували моральні збитки — у тих, хто повернувся, була знижка».

У закладі стверджують, що після евакуації співробітники зробили все можливе, щоб знову приготувати їжу для клієнтів і запропонувати їм знижку. Таким чином, ресторан втратив 740 фунтів стерлінгів за неоплачені рахунки і приблизно 300 фунтів стерлінгів на приготування нових страв.

«Ресторанна індустрія стає все більш складною та конкурентною, тому останнє, що нам потрібно, — щоб люди йшли, не заплативши за їжу. Але ж ситуація трапилася не з нашої вини і була повністю поза нашим контролем. Люди, які пішли, ймовірно, були опортуністами і думали, що це не вплине на нас, тому що ми — бізнес. Але це сильно вплинуло на наш прибуток», — прокоментував генеральний директор ресторану.

Фото: PANAM Restaurant & Bar

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi