Glovo переходить до віртуальних брендів доставки їжі - PostEat

пошук

Glovo переходить до віртуальних брендів доставки їжі
29-07-2021 0 1593


Сервіс доставки Glovo презентував набір віртуальних брендів продуктів харчування для ресторанів. Про це йдеться на сайті компанії.

Glovo Concepts — це програма лише для віртуальних брендів продуктів харчування, розроблена Glovo. Це повноцінний продукт, який містить назву бренду, меню, інгредієнти, рецепти та маркетингові матеріали. Ресторани можуть керувати брендом зі своїм наявним персоналом та приміщеннями, якщо вони мають додаткові можливості на своїх кухнях.

Близько 300 ресторанів в Іспанії та Італії використовують Glovo Concepts. Компанія очікує, що до кінця року їх буде 1000. Віртуальні бренди будуть впроваджені у Румунії, Грузії, Хорватії, Португалії та Польщі, а для всіх ринків Glovo Concepts стануть доступними в 2022 році.

Всього було створено вісім віртуальних брендів з такими назвами, як Bendito Burrito та Taqueria Guadalupe.

Альберто Бонхом, директор Glovo Concepts, сказав, що новий підрозділ був створений для того, щоб допомогти ресторанам, які все ще переживають пандемію, запускати свіжі бренди для своїх клієнтів з мінімальними інвестиційними витратами.

«Це дозволить їм швидко реалізувати ідею та скористатися тим, що служба доставки стане обов’язковою частиною будь-якого бізнесу, незалежно від розміру», — сказав Бонхом.

У ресторанів не буде зніматись плата за приєднання, але вона буде стягуватись зі звичайних комісійних Glovo.

Фото: Facebook Glovo

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi