Кампанія Eat ’Em Up 2 Level Up змусила геймерів їсти фрукти замість чипсів - PostEat

пошук

Кампанія Eat ’Em Up 2 Level Up змусила геймерів їсти фрукти замість чипсів
04-09-2020 0 742


Компанія Total Produce Nordic запустила нову кампанію, щоб допомогти уряду Швеції пропагандувати здорове харчування серед населення. Агенція Ehrenstråhle створила кампанію саме для геймерів, недосяжної частини країни, адже існує стереотип, що вони їдять лише чипси. 

Карантин спонукав більшість населення до пошуку розваг вдома, тож багато людей почало жити на доставленні фастфуду чи сухих сніданках, що не є корисним. Відеоігри стали ще популярнішими і компанія вирішила допомогти геймерам не їсти піцу.

На протязі 10 днів в соцмережі роздавали унікальні спорядження для гри та косметичні засоби для обличчя, а щоб їх отримати, треба було зняти відео з поїданням овочів чи фруктів. Віртуальні подарунки діставались тому, хто перший опублікує відео у соціальних мережах.

В результаті “здорової” кампанії було охоплено 62% цільової аудиторії, що для геймерів є дуже великим числом.

Фото: Ehrenstråhle 

Читайте також:

Монохромний світ: як виглядала б їжа в упаковці без рекламних хитрощів

Створена перша онлайн-гра про алкоміфи

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi