пошук
Олена Березовенко
Автор
пошук
Олена Березовенко
Автор
Гучною подією, яка стала мемом та приводом для ситуативного маркетингу, став нещодавній продаж інсталяції Comedian Мауріціо Каттелана у вигляді банана приклеєного скотчем до стіни за $120 000 на арт-ярмарку Art Basel Miami.
Відомі бренди не залишились осторонь та креативно відреагували на подію, проте яскравіше за всіх це зробила велика американська фаст-фуд мережа Popeyes. В рамках арт-ярмарку бренд презентував інсталяцію The Sandwich, приклеївши скотчем до полотна один з найвідоміших своїх продуктів — сендвіч з куркою.
https://twitter.com/PopeyesChicken/status/1203140095005605888
У повідомленні до інсталяції зазначено: «Не їжте мистецтво. Хоча це й смачно. Подивіться на наш шедевр The Sandwich в галереї San Paul Gallery Urban на ярмарку Art Basel Miami. Підсмажена булочка бріош, два солоні огірки, смажена курка, майонез, клейка стрічка на полотні. $120,003,99». Цю суму планують витратити на благодійність — у компанії є фонд Popeyes Foundation, який співпрацює з благодійними організаціями та надає допомогу нужденним.
Фото: Popeyes Chicken
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi