На арт-ярмарку Art Basel Miami презентували інсталяцію Popeyes «The Sandwich» — її вартість $120 003.99 - PostEat

пошук

На арт-ярмарку Art Basel Miami презентували інсталяцію Popeyes «The Sandwich» — її вартість $120 003.99
13-12-2019 0 1134


Гучною подією, яка стала мемом та приводом для ситуативного маркетингу, став нещодавній продаж інсталяції Comedian Мауріціо Каттелана у вигляді банана приклеєного скотчем до стіни за $120 000 на арт-ярмарку Art Basel Miami.

Відомі бренди не залишились осторонь та креативно відреагували на подію, проте яскравіше за всіх це зробила велика американська фаст-фуд мережа Popeyes. В рамках арт-ярмарку бренд презентував інсталяцію The Sandwich, приклеївши скотчем до полотна один з найвідоміших своїх продуктів — сендвіч з куркою.

https://twitter.com/PopeyesChicken/status/1203140095005605888

У повідомленні до інсталяції зазначено: «Не їжте мистецтво. Хоча це й смачно. Подивіться на наш шедевр The Sandwich в галереї San Paul Gallery Urban на ярмарку Art Basel Miami. Підсмажена булочка бріош, два солоні огірки, смажена курка, майонез, клейка стрічка на полотні. $120,003,99». Цю суму планують витратити на благодійність — у компанії є фонд Popeyes Foundation, який співпрацює з благодійними організаціями та надає допомогу нужденним.

Фото: Popeyes Chicken

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi