Дизайнерські рішення на ринку алкоголю: як привернути увагу споживача. Частина 1 - PostEat

пошук

Дизайнерські рішення на ринку алкоголю: як привернути увагу споживача. Частина 1
16-09-2021 0 281


Сміливі та нетипові дизайни пляшок для горілки та напоїв на основі міцного алкоголю — маркетингові кроки компаній з усього світу. Про дизайн горілки, а також про бренди читайте у матеріалі Posteat.

SKYY 

Фото: Twitter SKYY Vodka

Ціна: $18,00/750 ml

Виробник: Campari Group

Горілка SKYY була створена в 1992 році в Сан-Франциско. Горілка SKYY народилася з новаторського мислення Моріса Канбара, який переосмислив напій.

З 2009 року компанія стала частиною портфоліо брендів Campari Group. Коли SKYY вперше був запущений, це була смілива та інноваційна американська горілка вищого сорту. Продукт переріс в успішний та визнаний у всьому світі бренд, і, відчувши потребу в перетворенні, заручився послугами агентства Established, щоб надати бренду нової візуальної ідентичності. Мета — переосмислити бренд з точки зору відповідності очікуванням сучасних споживачів горілки.

Країна виробництва: США

Деталі: В новому дизайні зберігаються основні компоненти бренду, дотримуючись послідовного мінімалізму SKYY. Компанія Established вирішила вдосконалити корпоративний синій колір, зробивши його більш природним і ближчим до блакитного Тихого океану. Новий дизайн SKYY сучасний, вишуканий і вдало підкреслює її приналежність до Сан-Франциско. В дизайні пляшки зникли нахилені вниз краї, їх замінили прямі кути, які додають сили та впевненості. Горловину вкоротили, замінили пластиковий сріблястий верх на більш екологічний, в тон з кольором пляшки, алюмінієвий ковпачок.

Beach St Vodka Soda

Фото: Instagram beachstvodka та chasedesigngroup

Ціна: $12,99/4 банки по 355 мл

Виробник: Beach St Vodka Soda

Chase Design Group створила дизайн для нового бренду Beach St Vodka Soda. Це жерстяна банка, а в ній горілчана сода. Всі елементи дизайну покликані передавати споживачу, що вміст банки має освіжаючий напій.

Країна виробництва: США

Деталі: Beach St Vodka Soda виготовляється з фірмової горілки, яка має класичну формулу: її створюють шляхом фільтрації з активованим вугіллям. Потім цю горілку змішують з газованою водою, цедрою і 1 грамом тростинного цукру.

Дизайн дуже символічний та відразу асоціюється з пляжем та морем. Логотип складається з простих, лінійних хвиль та сучасного шрифту, який нагадує пляжні вивіски. Синій колір символізує океан, а білий фон повідомляє про чистоту продукту.

Gerry’s 

Фото: сайт Gerry’s

Ціна: £ 24,99/10 х 330 ml

Виробник: Компанія була створена у Новій Зеландії, але напої виробляються у Великій Британії. 

Дизайн Gerry’s розроблений Studio Chong x Freytag Anderson. Його створили з однією думкою: «життя занадто коротке, щоб відмовлятися від хороших часів з друзями». 

Країна виробництва: Велика Британія.

Деталі: Gerry’s — це алкогольний напій, який містить газовану воду, спирт та натуральні фруктові ароматизатори. В асортименті декілька видів — з джином, ромом та горілкою. Низькокалорійні, без глютену та веганські, вони є здоровим варіантом для тих, хто любить життя і вечірки.

Вся айдентика бренду покликана асоціюватись зі свіжістю, веселощами та легкістю. Створення яскравого настрою — це все про дизайн Gerry’s.

High Water

Фото: Facebook High Water

Ціна: £ 25,99/12 х 250 ml

Виробник: High Water. High Water для тих, хто хоче насолоджуватись життям: ви можете уявити, як плаваєте уздовж узбережжя Корнуолла або відпочиваєте на пісках Сицилії.

Країна виробництва: Велика Британія.

Деталі: High Water Hard Seltzer виробляється у Великій Британії на основі горілки та джерельної води Cotswold, з додаванням найкращих натуральних ароматизаторів. Цей ніжний шипучий напій не містить штучних інгредієнтів.

Відзначимо, що компанія жертвує 1% свого прибутку благодійній організації Just One Ocean, яка піклується про моря та океани.

Vera Wang x Chopin Vodka

Фото: сайт та Facebook Chopin Vodka

Ціна: $99,00/1 l

Виробник: Chopin — це сімейний бізнес сім’ї Дорда, яким зараз керує друге покоління. Компанія пишається тим, що вона є на 100% сімейною власністю. Члени сім’ї працюють у всіх напрямах бізнесу, особисто контролюючи якість свого продукту — спиртні напої з найкращим смаком та ароматом. Сім’я Дорда пишається дрібносерійним виробництвом, де певна кількість співробітників  працюють в компанії понад 30 років.

Компанія заснована в 1992 році, і є першою, хто почав продавати продукцію в запатентованій матовій пляшці. Chopin відрізняємося від інших марок горілки не лише своєю унікальною філософією, а й тим, що виготовляє горілку без штучного присмаку, тобто без додавання ароматизаторів. “Ми вважаємо за краще, щоб наші горілки були чистими, і нехай їх інгредієнти говорять самі за себе”.

Країна виробництва: Польща

Деталі: Горілка «Chopin» — це преміальний міцний алкогольний продукт із Польщі, який виробляється невеликими партіями та славиться своїм смаком та ясністю. Chopin не поділяють поширену думку, що всі горілки однакові. Щоб розвіяти цей міф, Chopin створили три різні горілки: картопляну, житню та пшеничну, щоб продемонструвати, наскільки різними можуть бути горілки.

Горілка Vera Wang x Chopin виготовлена вручну ​​від ферми до пляшки. Вєра Вонг особисто вибрала особливий сорт молодої картоплі для горілки. Картопля, яка використовується для виробництва цього продукту, вирощується і отримується без хімікатів та пестицидів. Отриманий продукт не містить глютену і має виразний смак, аромат та характер. 

Під час творчого процесу Вєра Вонг твердо вирішила зберегти знакову форму пляшки Chopin. Пляшка складається з чорного і білого матового кольору. На зворотному боці пляшки написаний вірш про те, як дизайнерка відчуває напій, про спогади та емоції, які він викликає.

Aupale

Фото: Facebook Aupale Vodka

Виробник: Aupale заснована в Монреалі любителем активного відпочинку і розкішних спиртних напоїв та колишнім менеджером у музичній індустрії. Вони надихаються людьми, які наважується йти своїм шляхом та не зраджувати своїм переконаннями. Aupale — це найвищі стандарти якості.

Країна виробництва: Канада

Деталі: Використовуючи природу як єдине джерело натхнення, для дизайну пляшки були асиметричні та нерівні краї. Проста чорно-біла етикетка не вимагає особливої уваги. Дизайн пляшок Aupale натхненний фінськими майстрами скла 60-х років, льодовиками півночі Канади та неба. Ідея полягала у тому, щоб створити нестандартну пляшку, що асоціюється з країною походження горілки. Обмін природною енергією від неба до льодовика вплинув на вибір текстури скла — зверху гладка, потім хвиляста та, нарешті, крижана, ніби льодовикова, основа. Блідо-зелена кришка виготовлена ​​із 100% переробленого олова.

Варто відзначити, що при виробництві використовують воду з льодовиків.

NEFT

Фото: Facebook NEFT Vodka

Ціна: $32,00/750 ml

Виробник: Рецептура NEFT розроблена в 1970-х роках. Над її створенням працювали три інженера-нафтовика, які створили алкогольний напій для суворих умов.

Нафтовики хотіли отримати міцний напій «з характером». Після декількох спроб вдалося досягти бажаного результату і почався процес налагодження виробництва. 

Країна виробництва: Австрія

Деталі: Виробництво горілки NEFT здійснюється в Австрії, де ростуть потрібні зернові культури і тече чиста джерельна вода. Саме ці компоненти в поєднанні з елітним етиловим спиртом дають можливість створювати алкоголь преміум рівня. Цікавою є символічна упаковка у вигляді нафтової бочки.

NEFT представлена ​​двома інтерпретаціями — чорний і білий барель, які лише в незначній мірі відрізняються смаковими якостями. В основі обох напоїв лежить жито, яке і надає алкоголю неповторні смакові і ароматичні якості. 

При виробництві безперервна дистиляція займає понад 50 годин, під час якої відбувається понад 200 етапів очистки. Джерельна вода і вуглецевий фільтр надають горілці незвичайно чистий смак. В NEFT не використовуються ароматизатори і будь-які сторонні добавки.

Pur Vodka

Фото: Facebook Pur Vodka

Ціна: €45,00/700 ml

Виробник: З моменту свого запуску в 2009 році горілка Pur рік за роком збирає нагороди. Отримавши 72 медалі на кількох престижних міжнародних конкурсах, Pur стала першою канадською горілкою у світі та займає друге місце за нагородами серед усіх горілок на планеті.

У 2009 році власник, Ніколас Дювернуа, побачив, як його компанія Pur Vodka завоювала титул найкращої горілки у світі після трьох років наполегливої ​​роботи з її створення.

Горілка Pur створена для людей, чий успіх живе, відчувається і смакується щодня. Це водночас і сенс існування, і матеріалізація унікальної підприємницької історії.

Країна виробництва: Канада

Деталі: Горілка Pur — це горілка Ultra Premium, створена на 100% з канадських інгредієнтів вищого сорту. Щоб підкреслити чистоту продукту, Pur Vodka вибирає чорний колір з білим шрифтом для дизайну.

Grainshaker

Фото: сайт Grainshaker 

Ціна: $59,95/750 ml

Виробник: Винокурня Grainshaker відкрилась в Мельбурні. Місцевий лікеро-горілчаний завод Grainshaker використовується також як інкубатор та інноваційний центр.

Країна виробництва: Австралія

Деталі: Коли ви думаєте про Австралію, горілка може бути не першим, що спадає на думку. На щастя, Grainshaker робить сміливу заяву про горілчаний напій. Етикетка має красиву форму із нахабною ілюстрацією чоловіка, який їде на страусі. 

Смак австралійського зерна наповнений характером. Саме його використовують для виробництва Grainshaker. Всі процеси виробництва робляться вручну.

Clique

Фото: сайт cliquevodka.com

Ціна: $39,99/750 ml

Країна виробництва: Латвія. Латвія знаходиться в самому центрі так званого «Горілчаного поясу». Пояс горілки — це група країн, які мають розвинену культуру традиційних методів виготовлення алкоголю. Сюди також входять скандинавські держави: Фінляндія, Норвегія, Ісландія, Швеція та Гренландія, балтійські країни Естонія та Литва, а також Польща, Білорусь, Україна та Росія. Латвійський ландшафт має багате лісове господарство та родючі землі, необхідні для виробництва важливих інгредієнтів для створення горілки. 

Високі стандарти виробництва, що вдосконалювались в Латвії протягом 200 років, у поєднанні з якісною сировиною надають цій горілці унікального характеру. Після дегустації цієї горілки важко не закохатися у її винятковий смак (так кажуть виробники).

Деталі: Індустрія міцних алкогольних напоїв,  завдяки розвитку діджитал технологій, має можливість змінити спосіб спілкування всієї галузі зі своїми споживачами. Настав час для інтелектуальних та інноваційних брендів змінити гру, використовуючи прогресивні методи комунікації, найсучашніше обладнення та зберігаючи традиції виробництва. 

Група молодих далекоглядних виробників намагається піднімати планку виготовлення горілки на високий рівень. Мета — зробити  Clique Vodka всесвітньовизнаним брендом.

Clique Vodka позіціонують як продукт з виразним смаковим профілем та приголомшливою гладкістю.

Clique Vodka створена в прекрасній Латвії, згідно російских настандартів виробництва з використанням сучасного обладнання. Виготовляється з найкращих зерен пшениці вищого сорту та джерельної води. 

Вперше випущена в 2010 році, Clique Vodka зазнала численних ребрендингів за останнє десятиліття. З 2013 по 2020 рік бренд став впізнаваним, зокрема, через виразну чорну пляшку. Потім концепція була повністю перероблена  — новий логотип, нова прозора пляшка, унікальна скляна пробка в аптечному стилі, а також була оновлена формула горілки Clique Vodka. 

 

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi