Результати Glovo за 5 років в Україні - PostEat

пошук

Результати Glovo за 5 років в Україні
23-10-2023 0 408


За п’ять років з моменту виходу сервісу доставки Glovo на український ринок компанія інвестувала в Україну €85 млн та сплатила до бюджету понад €20 млн податків. Про це повідомляє Forbes.

Україна – четвертий за обсягом ринок для Glovo. 

«Рік до року ми закладаємо десятки відсотків зростання. 90% довоєнних темпів у листопаді 2022-го – класно. Проте лише в березні ми вийшли на 100% обсягів», – розповіла CEO Glovo в Україні Марина Павлюк.

У 2021-му в середньому один користувач Glovo в Україні робив приблизно 10 замовлень їжі на рік. У воєнному 2022-му цей показник опустився до 6,6 замовлень.

«Ми просіли. Лише десь під кінець 2022 року ми почали відновлюватися. 6,6 – цифра, якою я пишаюся», – додає вона. 

Довоєнні темпи вдалося трохи перевищити вже у 2023-му. 

«35–40% нашого існування в Україні припало на війну», – зазначає вона. 

Станом на жовтень українець у Glovo замовляє доставку близько 10,3 раза на рік. 

«Той шлях, який європейські країни проходили десятиліттями, ми пройшли за два чи три роки. Частота замовлень у нас майже однакова», – пояснює Павлюк.

Останній рекорд за кількістю замовлень припав на початок вересня. За один день кількість замовлень виросла на 25%.

«До війни Україна була одним із чотирьох найпотужніших ринків. Потім почалася війна. Проте після перезапуску Україна – знову один із пріоритетних ринків», – каже співзасновник компанії Саша Мішо. 

З травня 2023-го інвестиції Glovo в український сегмент бізнесу зросли на €5 млн – до €85 млн. Компанія також проінвестувала близько €800 000 на соцініціативи: розмінування, підтримку благодійних фондів, малого бізнесу та волонтерів.

У 2018-му сервіс запускався із 15–20 кур’єрів. Станом на жовтень 2023-го із жовтими рюкзаками в Україні – близько 53 000 осіб. За словами Павлюк, у понад 50 000 людей зробили як мінімум одну доставку протягом цих п’яти років.

З моменту запуску компанія сплатила у держбюджет понад €20 млн податків.

«Ми були визнані урядом критичним підприємством», – сказала Павлюк. 

В Україні компанія створила так звані хмарні кухні – кухонне приміщення, де готують лише на доставку – та даркстори – супермаркет для доставки. Для запуску однієї хмарної кухні в Україні Glovo витрачає близько €200 000. Всього таких локацій сім. Шість у Києві та одна у Дніпрі. 

Запуск одного даркстору вартує вполовину дешевше – €100 000. Таких пунктів в Україні 12. В кожному такому магазині – до 3000 позицій товарів.

Читайте також:

Дарія Крікунова опублікувала перелік актуальних тенденцій у світі їжі на наступний рік

WINETIME відкриває гастромаркет на вулиці Джона Маккейна

Ресторатор Ігор Сухомлин поділився враженнями про десять львівських закладів

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi