пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Понад 1000 гостей на добу зможе прийняти нова раменна Noodles vs Marketing на вулиці Вадима Гетьмана. За словами шефа Жені Михайленко у закладі облаштують 45 посадкових місць, окремий цех заготівлі локшини та зроблять все можливе, щоб уникнути черг.
Шеф-кухар розповів підписникам, що переговори щодо нового місця і будівництво тривало два місяці. Михайленко створював дизайн закладу відштовхуючись від двох головних скарг відвідувачів першої раменної — щодо температури бульйону та черг.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
У новому місці облаштують 45 посадок, окремий цех для обслуговування понад 1000 гостей, два санвузли, холодильну кімнату, окремий процес для заготівлі локшини для інших закладів, кабінет керівника та можливість встановлювати кеги для квасу, лимонаду та б/а пива. Алкоголь у закладі не продаватимуть. «Still alcohol free bitches!», — підкреслив шеф.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Щодо майбутньої аудиторії закладу Михайленко робить акцент на студентах КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, НТУУ КПІ ім. Ігоря Сікорського, Національного Авіаційного Університету, які знаходяться поруч.

Заклад збереже концепцію vs marketing. Також всередину не пускатимуть з тваринами. Нагадаймо, що перша раменна Noodles vs Marketing відкрилась у березні 2016 року на Хрестовому провулку у підвалі житлового будинку. У закладі готують тільки одну страву — рамен на різних бульйонах та з різними додатками. Ціна рамену — від 60 грн.
Фото: Ramen vs Marketing
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi