Бізнес по-японськи: як привабити відвідувачів у кафе за допомогою туалету - PostEat

пошук

Бізнес по-японськи: як привабити відвідувачів у кафе за допомогою туалету
18-04-2019 0 1939

Автор


Дівчата часто роблять селфі у туалетах ресторанів. Але якою б розкішною не була плитка на фоні та якими б великими не були дзеркала, усе це ніщо у порівнянні з туалетом у одному японському кафе. Фото з туалету Hipopo Papa Cafe, також відомого як Mumin Papa Cafe, незмінно популярні у соцмережах уже протягом 12 років. Вбиральня стала не тільки вдалою локацією для селфі, а й місцевою пам’яткою в Акасі.

До появи легендарного і відомого на увесь світ туалету кафе було популярним лише серед місцевих жителів. Основна фішка закладу – тематика Мумі-Тролів, крихітних створінь із книг Туве Янссон, яких дуже полюбляють в Японії. Але одного разу власник кафе вирішив додати жіночій вбиральні більше краси та оригінальності. У результаті, він не просто зробив у туалеті ремонт, а обладнав його величезними акваріумами з усіх боків. Завдяки такому рішенню здається, що унітаз просто вмонтований у гігантський акваріум з океанічними мешканцями.

Втілення такого незвичайного інтер’єрного рішення обійшлося власникові кафе майже у $300 000. Відвідувачів у кафе значно побільшало, хоча більшість із них проводить більше часу в унікальній вбиральні, а не в основному залі.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi