Гуцульська бриндзя може стати продуктом з маркою географічного зазначення - PostEat

пошук

Гуцульська бриндзя може стати продуктом з маркою географічного зазначення
06-09-2018 0 1071

Автор


Гуцульська овеча бриндзя готується стати першим в Україні продуктом з маркою географічного зазначення, визнаним в ЄС. Про це Укрінформу повідомили в Асоціації виробників традиційних карпатських високогірних сирів,  презентація якої відбулася 2 вересня у Рахові на Закарпатті під час XVIII фестивалю-ярмарку «Гуцульська бриндзя».

«В Україні першим продуктом з маркою географічного зазначення, визнаним в ЄС, готується стати гуцульська овеча бриндзя, яка є абсолютно автентичним продуктом, оскільки більше ніде не виробляється. Це сир з овечого молока, виготовлений  за допомогою ферменту з натурального сичуга (шлунок) свійської худоби. Екологічність та натуральність – головна цінність цього продукту, що передається з покоління в покоління, починаючи з XV століття.  Настав час захистити свій продукт під особистою маркою географічного зазначення. Це допоможе його просуванню на світові ринки», — уточнили в Асоціації.

На фестивалі «Гуцульська бриндзя», який є «візитівкою» Рахівського району,  можна було побачити справжні традиції гуцулів-полонинників – їхній побут, ремесло, культуру, гостинність і здобутки.

Також у межах програми фестивалю відбулася дегустація бриндзі, виступи фольклорних колективів, дегустація страв національної кухні.

Як повідомили Укрінформу організатори свята, серед новинок цьогорічного фестивалю – проведення ідентифікації традиційної гуцульської овечої бриндзі, що виготовлена на високогірних полонинах (на висоті понад 700 метрів), конкурс на найкращу гуцульську овечу бриндзю за методикою та за підтримки французьких експертів, майстер-класи з приготування нетрадиційних страв з гуцульською овечою бриндзею за участі шеф-кухарів провідних ресторацій України.

Всі заходи проходилиь на стенді Асоціації виробників традиційних карпатських високогірних сирів за підтримки проекту ЄС «Розвиток системи географічних зазначень в Україні». Проект фінансується ЄС та реалізується DMI Associates, GFA Consulting Group та ADECIA.

Довідково: марка географічного зазначення є знаком, що наноситься на продукт і посвідчує його високу якість, довгу традицію виробництва й особливий зв’язок з територією, де його виготовляють.  Географічні зазначення допомогли здобути світову славу таким продуктам, як шампанське, коньяк, сири рокфор, пармезан і багато інших.

Фото: FB Асоціація виробників традиційних карпатських високогірних сирів

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi