Інвестиції в рослинну продукцію & потенціал для прибутку - PostEat

пошук

Інвестиції в рослинну продукцію & потенціал для прибутку
16-11-2021 0 163

Партнери

Автор


Оскільки все більше людей переймаються впливом споживання м’яса на навколишнє середовище, вони дедалі частіше розглядають альтернативні варіанти. Представниці кампанії UA Plant-Based досліджують потенціал інвестицій у виробництво продукції на рослинній основі.

Нещодавно український виробник рослинного м’яса EAT ME AT повідомив на своїй сторінці у Фейсбук, що відтепер бургери з їхніми котлетами можна придбати на АЗС ОККО.

Експерти майже не сумніваються в тому, що людська пристрасть до м’яса завдає безпрецедентної шкоди навколишньому середовищу. Велика рогата худоба – головна причина парникових газів. Метан шкідливіший, ніж CO2, оскільки він ефективніше зберігає тепло в атмосфері.

Збитки не обмежуються лише викидами; значна частина вирубки лісів у всьому світі пов’язана з розширенням пасовищ для великої рогатої худоби та інших тварин. Вирощування їжі, необхідної для годівлі худоби, займає ще більше земельних ділянок. За даними Вегетаріанського товариства (Vegetarian Society), для отримання однієї курячої грудки потрібно 542 літри води – цього вистачило б, щоби наповнити ванну 6,5 раза.

А істина в тому, що люди мають ненаситний апетит до м’яса. Це проблема, яка навряд чи зникне найближчим часом. Чим більше людей у всьому світі виходять із бідності, тим більше грошей вони можуть витрачати на продукти, м’ясо в тому числі. В міру зростання попиту ростиме й пропозиція, тож не дивно, що це призведе до розведення більшої кількості худоби, що в результаті принесе ще більше шкоди навколишньому середовищу.

Але рішення швидко з’являються. Вже тривалий час можна знайти вегетаріанські та веганські продукти, як альтернативи до споживання в їжу продуктів забою тварин. Оскільки більше людей починають турбуватися про вплив на навколишнє середовище, зростає тенденція до переходу на рослинні раціони.

Раніше багато людей неохоче відмовлялися від м’яса через обмеженість альтернатив, але тепер ситуація змінюється. Ресторани пропонують різноманітніші та цікавіші меню, які відповідають різним стилям рослинної дієти. Крім того, у супермаркетах поряд із м’ясом на полицях можна знайти ковбаси, котлети та сосиски без м’яса. Нам більше не потрібне м’ясо, щоби приготувати смачну страву, адже його можна замінити рослинними продуктами.

Отже, де тут інвестиційна можливість? Важко повірити, але можна захистити авторські права на ковбасу чи процес виробництва їжі. Компанії, які розробляють альтернативи на рослинній основі, роблять саме це. Замість того, щоб дивитися на них як на простих виробників харчових продуктів, можливо, краще розглядати їх як фармацевтичні компанії? Наука про виготовлення гамбургера зі смаком яловичини схожа на виробництво найновіших ліків.

Компанія з США Beyond Meat – яка була однією з перших на ринку рослинного м’яса – опублікувала фінансові результати за третій квартал 2020 року. За дев’ять місяців, що закінчилися 26 вересня, валові продажі склали $304 млн, тоді як за дев’ять місяців, що закінчилися 2019 роком, чистий виторг склав $199 млн – зростання на 53% в порівнянні з попереднім роком. Хоча компанія, станом на 2020 рік ще не була прибутковою, таке стрімке зростання виторгу завжди є позитивною ознакою подальших прибутків. Як зазначається на сайті компанії, вони також уклали угоду з Pizza Hut на постачання Beyond Italian Sausage Pizza (піци з італійською ковбасою на рослинній основі).

На українському ринку зараз окрім Beyond Meat та рослинного м’яса від компанії Nestle, можна знайти понад 10 локальних виробників рослинного м’яса і вони з’явились впродовж 2020-2021 років.

Оскільки ми рухаємося до зеленого та екологічно чистого майбутнього, можна передбачити, що такі компанії, як Beyond Meat, стануть наступним проривом. Пошук на міжнародному патентному вебсайті показує декілька патентів, зареєстрованих Beyond Meat.

Гіганти ринку, Unilever, наприклад, придбала Vegetarian Butcher з амбіційною метою вирости в найбільшого «вегетаріанського м’ясника» у світі. Вони вже поширюють товари для дому в більш ніж 190 країнах по всьому світі, тому їх дистриб’юторська мережа, безумовно, дозволить їм потенційно реалізувати свої амбіції. Як і Beyond Meat, вони також уклали угоду з мережею швидкого харчування Burger King, яка пропонує «Rebel Whopper» (бургер з котлетою на рослинній основі). Такі угоди життєво важливі для розвитку брендів, які виробляють рослинні замінники м’яса.

У будь-якій галузі важливо визначати майбутні тенденції, тому ми, в UA Plant-Based, безумовно, і далі будемо пильно спостерігати за виробниками продуктів на рослинній основі. Більшість населення планети, ймовірно, продовжить їсти м’ясо, але, можливо, в майбутньому люди якоюсь мірою перейдуть на флекситаріанську дієту для боротьби зі зміною клімату. Не існує стандартного визначення того, як часто ви можете споживати м’ясо в контексті гнучкої дієти. Проте якщо докласти зусиль, щоб зменшити споживання м’яса, це може бути корисним для планети та вашого здоров’я.

Джерело: Plant-based investments and the potential for successful returns

Переклад та адаптація: Ніна Новосельська, представниця кампанії UA Plant-Based 

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi