Другий локдаун знову обрушив обороти закладів. Гірше за всіх ресторанам і барам – дослідження Poster - PostEat

пошук

Другий локдаун знову обрушив обороти закладів. Гірше за всіх ресторанам і барам – дослідження Poster
15-01-2021 0 437

Rodion Yeroshek

Автор


Виручка українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового локдауна знизилася в середньому на 25% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Про це свідчать результати дослідження компанії з автоматизації кафе і ресторанів Poster, опубліковані в Telegram-каналі компанії «Реве та стогне ресторатор».

Найбільший спад виручки спостерігається у ресторанів – 58% і барів – 51% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кафе і кальянні втратили 40% і 39% виручки відповідно. Пекарні – 37%, піцерії – 23%, фастфуд – 14%, кондитерські – 16%, а кав’ярні – 12% від торішніх продажів.

Заклади, які і в минулому році орієнтувалися тільки на доставку, в зимовий локдаун виросли на 5%. А бізнес суші-барів і зовсім показав зростання на 25%.

«Якщо згадати «весняний» локдаун, тоді оберти знизилися відразу ж у всіх без винятку типів бізнесу, включаючи доставку. Не розуміння термінів карантину, відсутність налагоджених процесів доставки, інформаційна паніка в той період обрушили виручку закладів громадського харчування до 26% від лютневої і привели до тимчасового закриття більше 60% рестораторів.

Єдине, що краще зараз – немає паніки і масових закриттів. Близько 30% закладів з нашої вибірки зуміли показати зростання в порівнянні з минулим роком. В основному, це ті заклади, які змогли налагодити процеси власної доставки. Але, в цілому, цифри лише доводять, що доставка і робота на винос не дозволяють більшості рестораторів заробляти і «зимовий» локдаун ще більше погіршує ситуацію в галузі», – коментує Родіон Єрошек, співзасновник і CEO компанії з автоматизації закладів Poster.

Дослідження засноване на неперсоналізовані даних про продажі близько 2000 закладів громадського харчування України. Порівнянні періоди – 8-10 січня 2021 року і 10-12 січня 2020 року.

У розрахунках використовується медіанний показник виручки. Медіана – це таке число, що половина з елементів вибірки більше нього, а інша половина менше.

Довідка:

Poster – це хмарна система автоматизації для кафе і ресторанів. Одна POS-система вирішує всі питання: каса, програмне РРО, склад, фінанси, аналітика, CRM. Poster – перша хмарна система автоматизації для закладів в Україні. Компанія заснована на початку 2013 року. Послугами компанії на сьогоднішній день користуються 14000+ бізнесів в 100 країнах світу.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi