Стратегія великих компаній щодо рослинної їжі - PostEat

пошук

Стратегія великих компаній щодо рослинної їжі
18-02-2021 0 228

Партнери

Автор


40% всесвітніх гігантів ринку харчових продуктів мають окремий відділ, який займається виключно розробкою та впровадженням повністю рослинної їжі. У Nestlé Research & Development близько 10% співробітників розробляють лише продукти рослинного походження. З 25 провідних компаній у харчовій промисловості Unilever та Tesco визнані лідерами у цій діяльності.

Найбільші світові харчові компанії інвестують в продукти рослинного походження через швидко зростаючий попит. Лише у першій половині 2020 року альтернативи молочним та м’ясним продуктам залучили більш ніж удвічі більше інвестицій, ніж у цілому попередньому році. Unilever, Tesco i Danone планують значно збільшити продажі рослинницької продукції в найближчі роки. IKEA заявили, що прагнуть, аби половина їжі в ресторанах і 80% продуктів у магазині мали рослинне походження до 2025 року.

Таку ж тенденцію ми спостерігаємо і в Україні, де виробники абсолютно різних продуктів, наприклад солодощів чи молочних виробів випускають веганські альтернативи на ринок. Як приклад варто згадати Люсдорф, які ще у 2019 році випустили два види рослинного молока і розширили асортимент до понад 10 видів напоїв. А у 2021 році кондитерська компанія АВК презентувала рослинне м’ясо і стала однією з багатьох, хто розробили альтернативне м’ясо в Україні.  Нагадаємо, в усьому світі ринок рослинного м’яса оцінюється в $20,7 млрд і продовжує стрімко зростати. 

У звіті, що підготували FAIRR Initiative, представлений аналіз даних про диверсифікацію джерел білка в харчовій промисловості та її вплив на ріст та стійкість компаній у цьому секторі. Згідно з ініціативою FAIRR, промислове тваринництво представляє значну загрозу для світової фінансової системи та гальмує сталий розвиток.

7 з 15 продуктових мереж, які піддавались аналізу, продають або планують продавати альтернативи м’яса, що свідчить про високий попит. Частково завдяки такому стратегічному розміщенню на полицях супермаркетів, альтернативи молоку отримали 12,6% частки ринку молочних продуктів у 2019 році. 

2020 рік був описаний, як проривний рік для сектору овочевої продукції, оскільки занепокоєння споживачів зв’язком між виробництвом м’яса та пандемією Covid-19 сприяло зростанню попиту на альтернативи. Прогнозується, що в Китаї споживання свинини зменшиться на 35%. 

Зростаюча кількість споживачів, що обирають альтернативи молочним та м’ясним продуктам, робить їх все більш конкурентоспроможними до продуктів тваринного походження, а великі гравці не хочуть залишатись позаду. Попри те, що вартість альтернативного ринку оцінюється в 1% від загального ринку, виробники м’ясної продукції розглядають рослинні продукти як необхідне розширення свого бізнесу та категорію, яка буде зростати в майбутньому. Хоч той факт, що деякі гіганти, такі як Tyson Foods, один з найбільших світових виробників м’яса, вийшли на ринок альтернативних виробів порівняно пізно, їх масштаби та капітал можуть змусити їх швидко перемогти менші компанії, які зараз перебувають на передньому плані у виробництві м’ясного та молочного виробництва.

Рослинна революція була визначена Innova Market Insights однією з найважливіших тем 2020 року, і ця тенденція, безумовно, збережеться і цього року.

Оригінал тут 

Переклад та адаптація: Альберт Мончка, представник кампанії UA Plant Based

Текст та фото надані автором.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi