Темний бік доставки: Mr. Tomato про службу доставки - PostEat

пошук

Темний бік доставки: Mr. Tomato про службу доставки
20-08-2019 0 1720

Mr.Tomato

Автор


Служба доставки абсолютно не обов’язково є окремим додатком до активно працюючого ресторану. Багатьом рестораторам не хочеться мати при своєму закладі окрему структуру. В цьому випадку команда кухарів відправляється на «темну кухню» — в заготівельні цехи великих агрегаторів, де готує стандартні позиції з меню закладу виключно під доставку.

Така історія дуже популярна за кордоном, де повсюдно відкриваються цехи для приготування їжі, призначеної для доставки. На міській околиці під одним дахом збираються кухарі з популярних закладів і починають готувати топові страви свого меню.

Жителі віддаленого району із задоволенням замовляють онлайн-їжу з ресторанів, розташованих в самому центрі міста, яка приїжджає до них за 15 хвилин. Часто покупці навіть не здогадуються, що замовлення виконане не в базовому закладі, а в його, так би мовити, філії — цеху поруч з їхнім будинком. Так це особливо нікого і не цікавить, якщо страви смачні, гарячі і відповідають очікуванням.

За кордоном такі цехи прийнято називати “dark kitchens” ( «темні кухні»), тому що самі ресторани вважають за краще не вказувати, де готується і збирається замовлення.

На думку аналітиків ринку, перевага цієї бізнес-схеми складно ставити під сумнів, враховуючи поточний стан сектора. Можливість працювати на «темних кухнях» без будь-яких високих накладних витрат, які завжди переслідують традиційні ресторани, може стати наріжним каменем успіху.

Бізнес-план подібного проекту можна звести до простої формули: великі ресторани рідко представлені в спальних районах через капітальні вкладення у відкриття закладів, низькою прохідності, а значить, і невеликого прибутку. Тому формат “dark kitchens” буде для них вкрай привабливий, оскільки покриє всі витрати на організацію кухні і значно збільшить кількість покупців.

Якщо вас цікавить можливість почати свою справу, користуючись напрацюваннями мереж “dark kitchens”, потрібно врахувати, що ресторани навряд чи захочуть укласти з вами договір суборенди. Вони надішлють на вашу точку кухаря з набором продуктів і будуть платити комісію з кожного замовлення, нехай навіть дуже високу. Значить, все капітальні витрати доведеться взяти на себе. Тому важливо правильно вибрати партнерів, кухня яких буде максимально затребувана в конкретному районі.

Вам також доведеться оплачувати рахунки за воду і електроенергію. Тому не варто економити на сучасному енергозберігаючому обладнанні, воно швидко окупиться при великій кількості замовлень і низьких платежах за «комуналку». При проектуванні самої кухні запросіть гарних фахівців, щоб у вас кондиціонер не опинився навпроти плити, інакше почнеться температурна битва, що спалює ваші гроші.

Пам’ятайте: ваш найбільший плюс — це гнучкість. Почали працювати з японської та італійської кухнями — справа не пішла. Одразу замінили на кухарів, що спеціалізуються на тайських і гавайських стравах, — замовлення потекли рікою. При цьому вам не довелося докладати жодних зусиль щодо закриття провальних ресторанів і запуску нових концепцій. Одні «квартиранти» з’їхали, нові заїхали — і так цілий рік. Потрібно тільки тримати руку на пульсі.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора.


Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi