пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Компанія Heinz анонсує нову глобальну платформу «Це має бути Heinz», на якій вперше за 150-річну історію бренд об’єднали в одну креативну стратегію. Кампанія віддає належне бренду, відзначаючи ірраціональне кохання людей до Heinz – від особистих любовних стосунків з брендом до любові та старанності, з якими створюється продукція. Про це повідомляє ADweek.
Глобальна креативна платформа, яка посилена рекордними інвестиціями в рекламу, демонструє незрівнянну любов поколінь людей з усього світу до Heinz – від кетчупу до квасолі та всього іншого. Історії шанувальників у найбільш творчих проявах – таких, як татуювання Heinz, пакетики з приправами в гаманцях та незаконне пронесення банок через рамку аеропорту.
«Прагнувши об’єднати бренд на одній глобальній платформі, ми поринули у світ наших клієнтів і зрозуміли, що всі вони мають одне спільне: ірраціональні масштаби, яких може досягти їхня любов до продукції Heinz», — сказала Діана Фрост, директор з розвитку в Північній Америці The Kraft Heinz Company.
Ось уже понад 150 років Heinz прагне робити звичайні речі надзвичайно добре. Наразі неперевершена якість залишається в центрі переконань та методів роботи бренду, від ретельного вибору інгредієнтів лише найвищої якості до мети компанії – отримання 100% екологічного кетчупу до 2025 року.
Компанія, яка розроблена у партнерстві з Wieden+Kennedy, містить п’ять правдивих і правдоподібних історій, які присвячені неперевершеній любові людей до кетчупу та квасолі Heinz. Нова платформа буде розповсюджуватися різними каналами з метою широкого та ефективного охоплення через телебачення, онлайн-трансляції, у кінотеатрах, соціальних мережах та через зовнішню рекламу. Платформа «Це має бути Heinz» дебютуватиме у США, Канаді, Великій Британії та Німеччині, а протягом шести місяців вийде і на додаткові ринки.
Фото: Heinz / Wieden+Kennedy
Читайте також:
У Харкові російська ракета влучила біля пабу «Стіна»
Массімо Джеларті випустив нову історичну лінійку морозива та пояснив, що таке ГОСТ
ЄС продовжив заборону на імпорт української агропродукції до середини вересня
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi