70% українських закладів відновили свою роботу з початку війни: що власники ресторанів обговорили на конференції «Модернова Гастрономія #1» - PostEat

пошук

70% українських закладів відновили свою роботу з початку війни: що власники ресторанів обговорили на конференції «Модернова Гастрономія #1»
12-07-2023 0 644


Минулої п’ятниці відбулася профільна конференція «Модернова Гастрономія #1» для власників та керівників ресторанного бізнесу. На ній обговорювались найактуальніші питання індустрії — інноваційні технології, тренди розвитку, оптимізація витрат, збільшення прибутків та продуктивності в умовах повномасштабного російського воєнного вторгнення в Україну.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Модернова Гастрономія» — перший з серії запланованих івентів, спрямованих на підтримку української ресторанної індустрії та створення комьюніті українського ресторанного бізнесу. 

Головні питання та теми, обговорені на події: аналіз новітніх інструментів, технологій та рішень для ресторанного бізнесу, практичні, актуальні та дієві поради та лайфхаки власникам та керівникам, топменеджерам закладів.

Конференція зібрала понад 100 зацікавлених власників та топменеджерів гастробізнесу України, не тільки з Києва, але з Дніпра, Харкова, Львова. Організатор конференції, Володимир Оляницький, засновник компанії Choice, зауважив, що давно спостерігав нестачу подібного роду нетворкінгів, і перший же проведений івент у Празі підтвердив його думку, зробивши повний солд-аут. Після цього було вирішено організувати подібну конференцію у Києві.  

Серед спікерів та учасників панельних дискусій зібрались головні гравці української індустрії: Євген Борисенко, BizDev UKLON, Родіон Єрошек, Co-founder та CEO Poster, Святослав Димко, Project Manager CHOICE, Олександр Здрілько, комерційний директор Glovo в Україні, Ярослав Солодкий, Директор з маркетингу мережі ресторанів “Пивна Дума”, Анна Козаченко, Рестораторка, засновниця проєктів Milk bar, Dogs&Tails, Good girl, Milk bar bakery&breakfast, Pasta & focaccia by Milk bar, Олег Кудринський, Директор з маркетингу проєкту Foodz Ukraine.

Серед головних тез на конференції було обговорено: 

  • Co-founder та CEO Poster, Родіон Єрошек поділився статистикою та аналізом української ресторанної індустрії, зібраними Poster. Згідно з цим, вже на четвертому місяці повномасштабного вторгнення 70% українських закладів відновили свою роботу. Третина закладів не відкрилися. Середня відвідуваність закладів (медіана) відновилася до довоєнного рівня. Середній чек у закладах виріс на 36%, перекривши падіння курсу долара. Згідно зі спостереженнями Poster, більш простий продукт забезпечив зростання прибутку. Такі формати, як кав’ярні, фастфуди, суші кафе, отримали більше прибутку, ніж ресторани та бари. Також відбувається збільшення, в порівнянні з 2022 роком, реєстрацій ФОП і ТОВ з кведами ресторанного бізнесу.  Ці цифри свідчать про поступове відновлення галузі.
  • Святослав Димко, Project Manager CHOICE, зауважив, що світові тренди, що стартували під час ковід пандемії, не втратили актуальності в Україні зараз. Тренд делівері — доставки, та take away — замовлення з собою, тільки посилюється. Згідно з дослідженням Deloitte,  в США 60% клієнтів закладів є активними користувачами сервісів доставки. Тенденції сприяє можливість автоматизувати рутинні процеси за допомогою інноваційного програмного забезпечення. Згідно з статистикою, зібраній CHOICE, в Києві тільки 31% закладів використовують сервіси доставки, а 36% — сервіс take away. Тобто ця ніша має великий потенціал для розвитку. За грубими підрахунками, інтеграція сервісу доставки може підвищити виторг закладу на 20-40%. Тake away — це додатковий прибуток закладів, тому що аудиторія take away зазвичай  — це або постійні гості, що неодноразово бували у закладі, або — клієнти, що живуть поблизу закладу. Згідно з статистикою CHOICE, середній чек take away у Києві становить — 716 грн, у Празі — 800 грн. 
  • За словами BizDev UKLON  Євгена Борисенка, UKLON активно розвиває напрямок доставки. Після запуску сервісу і його тестування, компанія проаналізувала відгуки користувачів і зараз працює над покращенням сервісу. Серед модифікацій — створення пулу довірених водіїв з рейтингом від 4,9, що провели в сервісі не менше 90 днів та виконали не менше 180 замовлень. 
  • Олександр Здрілько, комерційний директор Glovo в Україні, розповів про структуру маркетплейсу Glovo та інструменти, завдяки яким протягом війни вдалося підвищити продажі партнерів Glovo. Під час війни була протестована нова архітектура маркетплейсу Glovo і можливості промо на головному екрані. Тиждень промо закладу AVI у додатковому баблі показав ріст замовлень до 106%. Так само тиждень промо закладу “Мама Манана”, але у головному баблі, показав приріст замовлень на 70%. Тестування відображень знижок на комбо-набори у липні 2022 дало зростання замовлень на 52%.

Наступна конференція «Модернова Гастрономія» відбудеться незабаром. Слідкуйте за анонсами. 

 

Фото надані організаторами конференції

Читайте також:

Інтер’єр ресторану Fog Factory від Znak Design отримав срібну нагороду міжнародної премії IADA 2023

НРАУ підготувала юридичні роз’яснення деяких актуальних питань, які стосуються ресторанної галузі

З початку року українські фермери отримали 308 млн гривень на розвиток садівництва і теплиць

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi