пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Напередодні Національного місяця рому в серпні бренд напоїв Pepsi вирішив довести, що краще поєднується з ромом, ніж Coca-Cola. Про це йдеться у пресрелізі компанії.

Компанія Pepsi запустила нову частину своєї кампанії «Better with Pepsi», щоб завоювати позицію найкращого безалкогольного напою, що поєднується з іншими продуктами харчування.
У MarketingDive додають, що Pepsi планує витіснити поєднання, яке вже культурно закріпилося — Coca-Cola та ром.
«Ром має тенденцію створювати теплі, солодкі смаки, що нагадують карамель і ваніль, що є результатом прогресу витримки в дубовій бочці», — пояснив шеф-кухар Кайл Шедікс. «Свіжі, солодкі та цитрусові ноти Pepsi ідеально балансують між нотами рому, такими як кориця, мускатний горіх і гвоздика, створюючи гладкий смаковий профіль для ідеального літнього коктейлю!».
У новій рекламі можна побачити приховані фірмові кулі Pepsi у логотипах провідних брендів рому, таких як Captain Morgan та Bacardi.
Кампанія підтримується розміщеннями в друкованій та зовнішній рекламі, соціальними мережами та пошуковою оптимізацією, а також просуванням за допомогою платформи доставки алкоголю Drizly, пропонуючи користувачам ввести код #BetterWithPepsi при оформленні замовлення.
Фото: Pepsi
Читайте також:
Старі церкви у Великій Британії перероблюють на клуби, готелі та бари
«Бесіда про бренди»: подкаст про світ брендингу та маркетингу
Poster проведе безкоштовний вебінар про касову дисципліну
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi