пошук
Олена Березовенко
Автор
пошук
Олена Березовенко
Автор
Уже не перший рік МХП створює інноваційні рішення для харчування, поєднуючи якість, смак та зручність. Як кулінарна компанія МХП є не лише виробником продуктів харчування, а й впливає на розвиток гастрономічної культури, пропонуючи сучасні, смачні та корисні рішення.
Зокрема, компанія запускає нові проєкти і один з них — MHP Food Service. Цей food-напрям пропонує кулінарні рішення для бізнесів, що надають послуги з організації корпоративного харчування, сервісу доставки та кейтерингу. Директорка напряму «Кулінарний бізнес» компанії МХП Евеліна Міцкевич розповіла редакції PostEat про особливу роль глобальної експертизи МХП у новому проєкті, які виклики для кейтеринг-компаній MHP Food Service може вирішити та про всі унікальні можливості нового напряму.
Далі — пряма мова.
Ідея створення MHP Food Service народилася як внутрішній проєкт МХП. Компанія почала забезпечувати комплексними обідами свої логістичні центри, і цей тест дав чітке розуміння: питання організації харчування для працівників актуальне для багатьох бізнесів. А в умовах сучасного ринку, коли турбота про персонал стає конкурентною перевагою, забезпечення харчування на робочих місцях може стати додатковим інструментом мотивації.
Другим важливим напрямом стратегії розвитку MHP Food Service є співпраця з малим і середнім бізнесом у галузі кейтерингу та доставки їжі. МХП дає можливість цим підприємствам удосконалювати свої операційні процеси і розвиватися, не змінюючи при цьому власні виробничі потужності і використовуючи вже готові рішення. В Україні на сьогодні майже відсутні універсальні оператори, що пропонують подібні послуги, а логістична система МХП дозволяє здійснювати доставку по всій країні. Сукупність цих факторів відкриває значні можливості для розвитку даного напряму.
MHP Food Service пропонує партнерам базові продукти, готові до застосування під їхні меню — вони дозволять збільшити кількість порцій без збільшення виробничих потужностей. Тобто це можливість отримати додаткові прибутки і розширити бізнес, не інвестуючи додаткові кошти у виробничу базу та R&D.
У переліку з понад 300 страв є як готові до вживання позиції, так і заморожена сира продукція. Холодні закуски, салати і основні страви стануть відмінним рішенням для кулінарії та закриють запит гостей на швидкість видачі страв в пікові ранкові чи обідні години. Широкий перелік основ для перших страв, сувідованого м’яса найвищої якості, овочевих заготовок та соусів дозволяє зекономити дорогоцінний час та раціонально розподілити робочі процеси на кухні чи при підготовці до івенту. MHP Food Service дає можливість комбінувати різні підготовлені продукти, що дає можливість створити більше 1000 варіантів страв, використовуючи 3-4 базових інгредієнти від МХП.
Шефи MHP Food Service допоможуть сформувати меню на основі універсальних продуктів та покажуть, як їх використовувати на кухні
Ми вже можемо поділитись одним із нових успішних кейсів, який був реалізований у MHP Food Service завдяки універсальності та мультифункціональності страв. Партнер — кафе Tomato, що знаходиться на території закритого офісного простору, клієнтами якого були лише працівники бізнес-центру. У закладі потік людей у пікові обідні години. Серед задач — розширення меню, збільшення швидкості видачі та залучення гостей впродовж всього робочого часу закладу. Ми проаналізували, які страви найпопулярніші на локації (зокрема боули, пасти, перші страви), і урізноманітнили ці позиції на основі групи су-відів із м’яса. Ми додали боул з рваним м’ясом, салат з філе качки та апельсиновою заправкою, рамен з яловичиною, поленту з грибним жульєном та інші. На локації необхідно лише поєднати елементи страв та заправити соусами. У результаті ми змогли забезпечити подвоєння кількості чеків з тієї ж площі, тому що скоротили час на приготування страв і привернули увагу споживачів новими опціями в меню.
Ми розуміємо, що кейтеринги багато в чому не мають стабільності — починаючи від кількості гостей та термінів виготовлення замовлення до наявності електрики та інших форс-мажорів. Ми беремо ризики на себе і забезпечуємо компанії широким запасом заготовок для адаптації процесів у непередбачуваних умовах роботи. Формуючи наше меню для кейтерингів, ми намагаємось врахувати, що 80% страв можуть бути закриті за допомогою рішень від MHP Food Service. Ми пропонуємо послугу розробки меню та створення матриці, де інгредієнти входять в кілька страв. Це дозволяє значно скоротити час приготування, якщо порівнювати з повним процесом приготування з нуля, де необхідно витратити години на обробку та приготування інгредієнтів. Серед цікавих пропозицій для кейтерингів можна назвати заморожену піцу високого ступеня готовності, яку треба допекти за 5-7 хвилин. Її можна використовувати для шведських ліній або для корпоративних обідів, де немає потреби в окремій піцерії чи станції для піци. Це приклад того, як наші продукти дають можливість кейтерингам та сервісам доставки розширити асортимент, не додаючи великих витрат на обладнання чи нові процеси.
Також ми можемо надати кейтерерам послугу шефа: ми підключаємо до процесу команду шеф-кухарів МХП, які мають досвід розробки страв і знають асортимент компанії. Це закриває багато питань для компаній, які намагаються самостійно адаптуватися до викликів. Ми ж надаємо готові рішення та підтримку впродовж всього циклу роботи – від замовлення та планування запасів у клієнта до сезонних оновлень в меню та навчання персоналу.
MHP Food Service підходить для проєктів, які готові до масштабування
MHP Food Service буде корисний для зрілих бізнесів, які хочуть масштабуватися по Україні. Якщо клієнт хоче розвиватися, ми пропонуємо не інвестувати в додаткову виробничу інфраструктуру, а залишатися експертами у своїй сфері, задовольняючи потреби кінцевого споживача у будь-якому регіоні. MHP Food Service має власну логістику. Ми працюємо по всій Україні і здатні надавати логістичні послуги без обмежень. Тому всі питання, пов’язані з виробництвом, логістикою та якістю продукції ми беремо на себе.
У MHP Food Service мене надихають можливості, які ми надаємо українським бізнесам, і перспективи розвитку цього напряму. Ми чітко розуміємо, що наші кейтеринг-партнери вже близькі до споживача і мають запит на масштабування високоякісного сервісу. Проте кейтерерам може бракувати виробничих ресурсів — у нас цей ресурс є і ми готові надавати партнерам свою підтримку. Ми багато вкладаємо в розвиток власної команди, щоб весь час поглиблювати експертизу: досліджуємо та адаптуємо успішні рішення з європейського ринку, шукаємо нові технологічні ідеї на міжнародних виставках та проводимо дослідження серед споживачів. Усі інновації ми привозимо в Україну, щоб допомогти нашим партнерам зростати і розвиватися. І бачимо беззаперечну користь в цьому. Адже якщо наш партнер зростає, це надихає. Це співпадає з цінностями МХП — постійним розвитком та партнерством, і також є моєю особистою мотивацією розвивати український бізнес.
Матеріал підготовлено у партнерстві з МХП — міжнародною компанією у сфері харчових та агротехнологій.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi