Алекс Купер запускає новий бренд кераміки SHOLOMITSKA: від ресторанів до артпростору - PostEat

пошук

Алекс Купер запускає новий бренд кераміки SHOLOMITSKA: від ресторанів до артпростору
05-09-2025 0 357

Один із найцікавіших українських рестораторів, співвласник Kyiv Food Market та засновник мережі закладів в Україні і Великій Британії, Алекс Купер, оголосив про новий напрям своєї діяльності.

Це буде бренд кераміки. 

«Ми будуємо свій магазин в Києві. Займаємось розробкою нових колекцій та проектуємо майстерню на Житомирщині.

Дуже цікаво», — поділився Алекс Купер. 

Проєкт створюється у співпраці з художниками-керамістами Світланою Шоломіцькою та Іваном Козіком. У центрі концепції буде handcrafted ceramics та upcycle furniture, тобто ручна робота та свідоме використання вторинних матеріалів. Бренд також працюватиме з арт-об’єктами й індивідуальними замовленнями, поєднуючи функціональність і мистецтво.

«Маю надію, що створю бренд, який переживе мене. SHOLOMITSKA — важлива частина моєї роботи зараз», — каже Алекс Купер. 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Алекс Купер вже давно співпрацює зі художниками Світланою Шоломіцькою та Іваном Козіком. Раніше команда лондонського ресторану Tatar Bunar, першого закладу Купера за кордоном, повідомляла, що «уся кераміка та плитка в нашому ресторані виготовлені вручну українською художницею Світланою Шоломіцькою та її командою. Їхня студія розташована в Києві».

Таким чином, Алекс Купер розширює свій бізнес із гастрономії у сферу арт-дизайну, створюючи багаторівневий бренд, що поєднує їжу, простір і культуру.

Будемо слідкувати за розвитком подій і за діяльністю брендів. 

Фото: Алекс Купер

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi