Внимание. На сайте действуют возрастные ограничения.

Я подтверждаю что мне исполнилось 18 лет
VERSUS by Amaro di Angostura 2019: хто переміг в українському фіналі конкурсу? - PostEat

пошук

VERSUS by Amaro di Angostura 2019: хто переміг в українському фіналі конкурсу?
19-06-2019 0 1859


12 червня 2019 року в RockFellow 210/TRAVA відбувся фінал конкурсу VERSUS by Amaro di Angostura 2019. У трьох раундах учасників перевіряли на витривалість, вміння працювати в команді та оцінювали професійну майстерність. Бартендери боролися за головний приз — поїздку в Грецію на Athens Bar Show 2019 для команди — переможця!

Про правила конкурсу

Для того, щоб потрапити до фіналу конкурсу, бармени мали виконати декілька простих правил. Змагатися бармени повинні у тандемі  зі своїми напарниками / напарницями з чинного коктейльного бару України. Разом бармени повинні  були створити 2 авторських коктейля з лікером Amaro di Angostura, після цього — зняти коротке відео їх приготування (не більше 3 хвилин) та відправити на пошту організаторам. Паралельно відео треба було виставити в фейсбуці з особистого, відкритого профілю з хештегом: # Versus2019 # HouseofAngostura # AmarodiAngostura # UkraineKievVersus2019 # AngosturaLove.

За підсумками першого етапу було обрано 4 команди-фіналістів: 

Кроличья нора, Київ: Денис Овсянников та Євген Овсянников;

Итальянская Редакция, Київ “: Вітя Кочетов та Андрій Щурко;

PR Bar, Київ: Анна Мусієнко та Руслан Вивдюк;

Zelda Bar, Одеса: Денис Федченко та Мелл Грін.

 

Про фінальний етап конкурсу та команду-переможця

У фіналі майстерність барменів оцінювали члени журі: Степан Цуцман (ТМ Zabarom (проектування та виробництво барів, співзасновник LoggerHead), та Дмитро Шовкопляс (засновник навчальної платформи для барменів Parovoz Mixology Course, кращий Bar Manager 2017 року за версією Barproof Awards). Спеціальний гість — Деніел Джонс (глобальний бренд-амбасадор House of Angostura).

Бармени мали пройти три раунди, за підсумками яких і обрали команду-переможця — “Zelda Bar” з міста Одеса (у складі — Денис Федченко та Мелл Грін). Саме вони поїдуть до Греції на Athens Bar Show 2019!

«З самого початку енергійний та яскравий тон всьому конкурсу задав глобальний бренд-амбасадор House of Angostura — Деніел Джонс, тому команди-учасниці були настроєні рішуче і позитивно. Взагалі, командні виступи завжди більш захопливі та цікаві, ніж одиночні. Тому бармени мали продемонструвати не лише свої професійні навички, а й уміння працювати одне з одним, знаходити спільну мову. Цікавим було завдання з чорним ящиком — у ньому учасники знаходили такі локальні продукти, як сало, солоні огірки, різноманітну локальну зелень. Ці інгредієнти вони талановито обігрували у своїх напоях. У фіналі зустрілися дві команди — “Zelda Bar” та «Итальянская Редакция». Обидві мали приготувати пунш з різних інгредієнтів, і обидві команди приготували ці напої достатньо цікаво. Обрати переможця було важко, як нам, так і  Деніелу Джонсу, але цього разу перемогу та квитки до Афін отримала команда «Zelda Bar”. Хоч, на мою думку, всі команди були достойні перемоги і справили позитивне враження як щодо смаку своїх коктейлів, так і в одному з раундів — спідміксингу. На майбутнє хочу побажати удачі та професійних перемог усім командам!» — розповів суддя конкурсу Степан Цуцман (ТМ Zabarom (проектування та виробництво барів), співзасновник LoggerHead).


«Захід проходив у дуже «домашній» атмосфері. Я не відчував, що це змагання, хлопці підтримували один одного, всіляко допомагали і разом отримували задоволення від того, що відбувається. Перемогти, звичайно ,дуже хотілося, але в першу чергу, ми просто насолоджувалися гарною музикою і красивими напоями! До створення коктейлів нас надихнув ранковий ритуал пробудження, популярний у всьому світі — чашка кави! (сміється) Ми вирішили боротися зі стереотипами і зробити наші напої такими, щоб задоволення від ранкового ритуалу можна було перенести у вечірні посиденьки з друзями в барі,» — розповів редакції PostEat один з учасників команди-переможця Денис Федченко

Про бренд

Історія The House of Angostura або «Дому Ангостура» налічує вже майже 200 років. У далекому 1924 році військовий доктор при армії Симона Болівара — Йоганн Готліб Бенджамін Зигерт — почав виробництво ароматичних лікарських біттерів за власними секретним рецептами. Новий засіб допомагав боротися з розладами шлунка. Сьогодні роми і біттери The House of Angostura представлені в 140 країнах світу, а в 2015 році на ринок надійшла новинка від «Дому Ангостура» — Amaro di Angostura. Основою цього лікеру є біттер Angostura Aromatic. Його змішують зі спеціями і нейтральним спиртом з дистилерії Angostura, після чого ця суміш відстоюється ще три місяці в сталевих резервуарах, де забезпечується гармонійне поєднання всіх складових. Ароматиці і смакові лікеру притаманні ноти прянощів, карамелі, кориці, солодки, цитрусів і гіркого шоколаду з тонами паленого цукру. Біттери Angostura широко застосовуються не тільки у міксології, але і на кухні.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi