Всеукраїнська асоціація гастрономічного туризму: передумови створення та перші кроки - PostEat

пошук

Всеукраїнська асоціація гастрономічного туризму: передумови створення та перші кроки
03-02-2021 0 1167

MVP

Автор


Наш сьогоднішній співрозмовник — Олексій Волков, Президент Громадської Спілки «Всеукраїнська асоціація гастрономічного туризму».

В Україні існує безліч галузевих організацій в туристичній, ресторанній, сільськогосподарській сферах. У пасажирських перевезеннях, у виробників продуктів харчування і напоїв теж є свої асоціації. Для чого потрібна асоціація гастрономічного туризму?

Зрозуміло, найпростіше рішення — нічого не створювати. І робити те, що й робив до цього, без будь-якого тюнінгу у вигляді громадської організації.

Якщо не болить, якщо необхідність соорганізовуватися таким чином не назріла настільки, що без неї не обійтися, то нічого придумувати не варто.

Мабуть зараз настав той самий час, коли подібна спільнота повинна була з’явитися.

Так, є маса причин, які зараз, в моменті, обмежують багато можливостей.

З іншого боку, зараз саме той час, коли можна грунтовно опрацювати до дрібниць всі деталі, щоб практично з нуля створити те, що називають гастрономічним, кулінарним туризмом.

Зробити так, щоб гастрономічний туризм в Україні виріс в окрему індустрію, а також органічно вписався в такі види туризму як діловий, сільський, подієвий, історичний, розважальний, та інші.

Чому саме ви?

Останні 8 років я спеціалізуюся на Українській гастрономії та кулінарії. Я куштував та писав огляди як про місцевий стрітфуд, так і про українську високу кухню. Я проводжу гастрономічні екскурсії. Я єдиний в Україні сертифікований кулінарний гід Culinary-Certified Tourist Guide by the World Food Travel Association. Крім цього, я — організатор пивного конкурсу Hop Cup Ukraine Open Beer Awards (Відкрита українська пивна нагорода «Хмільній Кубок»), автор путівника «Київ гастрономічній».

Компанія «Тури по ресторанах Києва з Олексієм Волковим» отримала звання Culinary Tour Company of the Year in Ukraine за підсумками глобальної премії Travel & Hospitality Awards.

Тому я вважаю, що у мене достатньо мотивації і досвіду для того, щоб очолити рух розвитку гастрономічного, кулінарного туризму в Україні.

Для кого буде корисна ваша асоціація? Які проблеми наразі актуальні і які шляхи їх вирішення ви плануєте пропонувати?

Без перебільшення, Асоціація гастрономічного туризму буде корисна всім учасникам туристичного ринку: тим, хто надає послуги, і тим, хто їх споживає.

Наше перше завдання — інформування, формування попиту. Популяризація всіляких видів гастрономічного туризму.

Не забуваємо, ми — бізнес-асоціація. Відповідно, забезпечення і збільшення заробітку всіх її членів завжди буде в пріоритеті. І всі дії, які здійснює актив асоціації, будуть проводитися і оцінюватися через призму гастротурізма як бізнесу.

Наприклад, фестивалі продуктів і напоїв. Фестивалі борщу, пива, вина, сиру, дерунів, меду, дистилятів, шоколаду, дунайського оселедця та інші, в якому б куточку України вони не відбувалися, завжди будуть магнітом для створення нових і популяризації існуючих туристичних маршрутів для внутрішнього і зовнішнього туриста.

Ми будемо готувати комерційні пропозиції і розсилати презентації з готовими туристичним продуктами туроператорам і асоціаціям в усьому світі. Для нас цікавий ринок в’їзного туризму з колишніх республік СРСР: Білорусі, Кавказу, Середньої Азії.

Для підготовки кінцевого туристичного продукту потрібно кваліфікований супроводжуючий персонал. Звідси органічно випливає завдання навчання, стажувань і акредитації співробітників туристичних агентств і гідів.

База даних туристичних дестинацій, що пропонують послуги, пов’язані з гастротурізмом і зацікавлених в їх промоції, також місць розміщення, перевізників замикає ланцюг формування туристичного продукту.

Зокрема, будуть такі важливі напрямки діяльності як участь і промоція членів асоціації в профільних виставках в Україні та за її межами.

І ще є досить амбітне завдання — створення єдиного всеукраїнського маркетплейса гастрономічних подорожей.

Наша роль також полягатиме в тому, щоб органічно вписуватися в маркетингову стратегію учасників асоціації. Те, що не може дозволити собі одна невелика ферма, кулінарна школа або турагентство, цілком під силу десятку подібних маленьких бізнесів. Ми готові координувати та модерувати подібні колаборації.

Формування стійкого попиту на гастрономічні тури і екскурсії, високоякісне безпечне задоволення цього попиту — основна місія Асоціації гастрономічного туризму.

Наскільки реальною є реалізація всього того, про що ви розповідаєте?

Розумієте, я заздалегідь розділив фантазії і реальні проекти, якими ми вже займаємося, або будемо робити в першу чергу. Зрозуміло я розповів лише про малу дещицю того, чим планує займатися асоціація. А робота над такими процесами як навчання, формування бази даних учасників ринку, розробка і проведення десятків нових туристичних маршрутів всією Україною і за кордоном, відбувається і відбувалася безперервно протягом усього минулого року.

Хто може бути членом вашої асоціації?

Все це детально описано в Статуті асоціації. Дайте трохи часу, ми оформимо на сайті асоціації відповідь на це питання, також детально занотуємо порядок вступу і членства.

Якщо говорити коротко, то ми запрошуємо до своїх лав усіх учасників туристичного ринку: гідів, туристичні агентства та операторів, рестораторів, готель’єрів, перевізників, виробників напоїв і продуктів харчування, фермерів, організаторів гастрономічних заходів, суміжні асоціації, та навчальні заклади.

Що ще очікувати від асоціації найближчим часом?

Так, ми починаємо підготовку Kyiv Food Travel Awards.

Навесні 2021 року Всеукраїнська асоціація гастрономічного туризму разом з Управлінням туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації планує провести першу Kyiv Food Travel Awards. Це буде перший етап всеукраїнської гастрономічної Премії Ukrainian Food Travel Awards, який ми започаткуємо з Києва та Київської області. Підведення підсумків Премії та церемонію нагородження ми хочемо приурочити до Дня Києва в травні цього року. Список номінацій зараз в розробці і буде доповнений. Але вже можна говорити про те, що будуть такі номінації:

  • Гастрономічний гід
  • Гастрономічна туристична компанія
  • Найгостинніша пивоварня
  • Найгостинніші виноробство
  • Найгостинніший виробник дистиляту
  • Найгостинніша сироварня
  • Найгостинніші м’ясне господарство
  • Найгостинніша гастрономічна локація
  • Найгостіннішій ресторан
  • Найгостіннішій шеф-кухар
  • Гастрономічний фестиваль року
  • Гастрономічній маршрут
  • Відкриття року
  • Гастрономічні майстер-класи, атракції, інтерактив
  • Київський напій
  • Київська страва

До експертної групи буде запрошено понад 100 осіб з туристичної, гастрономічної, агро, медіа галузей. У кожній з номінацій буде сформований шот-лист. Зараз концепція така — з огляду на всі складнощі минулого року, ми хочемо створити так звану Точку відліку учасників ринку. Бо, насправді, переможці — це всі ті, хто переміг всі складнощі минулого і початку цього року. Переможцями Премії в 2021 році будуть оголошені перші 5 учасників у кожній номінації, які набрали найбільшу кількість голосів.

У процесі підготовки Премії буде можливість збільшити і різноманітити базу даних українських гастрономічних локацій і персоналій, реально зацікавлених у розвитку ринку.

Зараз ми активно формуємо експертну раду Премії.

 

Де і як можна вас знайти в інтернет-просторі?

Запрошую вступати в співтовариство асоціації на фейсбуці:

https://www.facebook.com/foodtravelua

Всі питання можна задавати мені особисто в месенджер:

https://www.facebook.com/agvolkov/

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi