"З барною культурою у Львові все добре, просто нам потрібно трохи часу" – Юрій Пляцушок - PostEat

пошук

"З барною культурою у Львові все добре, просто нам потрібно трохи часу" – Юрій Пляцушок
02-08-2019 0 5415

Iryna Khamandiak

Автор


Редакція PostEat разом з Українською Барною Премією продовжує знайомити читачів з барами країни. Цього разу ми завітали до львівського бару при п’ятизірковому готелі – The Lobby Bar. Готель Grand Hotel Lviv Luxury & SPA відкрився після тривалої реконструкції у 2018 році. Разом з готелем нове життя отримав і бар. У закладі авторські рецепти чудово доповнюються широким асортиментом вин (понад 200 позицій), колекцією віскі, гарячими та іншими напоями. У барі панує невимушена атмосфера, а легка музика налаштовує на відпочинок від буденних справ. Ми поспілкувалися з бар-менеджером закладу Юрієм Пляцушком та дізналися, чому гості уникають барів у готелях, що замовляють іноземці та чим The Lobby відрізняється від львівських закладів. 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Розкажи про The Lobby Bar. Чим пишаєтесь у своєму барі?

Готель, у якому розташований бар, існує вже багато років, але останні 5 років він був на реконструкції. Тому у нас зараз фактично друге відкриття. Нашою особливістю є те, що ми єдиний бар при готелі у Львові. Навіть трохи інакше: ми єдиний коктейль-бар при готелі у Львові. На сьогоднішній день ми позиціонуємо себе як окрема точка, окремий від готелю бар і навіть маємо назву. Відверто кажучи, за назвою далеко не бігали та назвали бар The Lobby.

Хто ваші гості? Переважно місцеві мешканці чи гості готелю?

70% наших гостей, звісно ж, гості готелю. Але віднедавна ми націлені «боротись» з цим та залучати львів’ян (посміхається). Існує певний стереотип, що в готелі дуже дорого та нічого цікавого не відбувається. Наша команда поставила собі за мету: зруйнувати цей стереотип та показати, що бар при готелі нічим не гірший, а де в чому навіть і кращий за традиційні бари.

На які світові бари у готелях орієнтуєтесь?

Відповідь на це питання буде банальною. Це American Bar у готелі Savoy. Цей готель та бар в ньому завжди були (і, скоріш за все, будуть) еталонними. Але одного дня хотілося б побачити статтю, де еталоном називатимуть наш Grand Hotel та The Lobby.

Що замовляють гості у Lobby Bar? Чим ви відрізняєтесь від інших львівських барів?

Нічого надзвичайного. Старий добрий Old Fashioned, Gin Tonic і так далі. Класика залишається класикою і завжди буде в тренді. Перше та основне правило для барменів, яке я прописую, це знання та приготування класики на вищому рівні. Я ще не бачив, щоб хтось колись збудував щось без фундаменту. У нашій сфері також існує «фундамент», і це – класика. Втім, про цікаві твісти ніхто не забуває.

Щодо того, чим відрізняємося від інших львівських барів, то тут все просто. Ми працюємо в п’ятизірковому готелі, де рівень сервісу має бути і є найвищим. Більшість барів думає виключно про смак та подачу напоїв, але часто забувають про гостинність. У нашому барі поняття «сервіс» та «гостинність» відклались вже у підсвідомості, але про решту ми також не забуваємо.

Що найбільше замовляють з чистого алкоголю?

Часто все залежить від того, звідки наші гості. На досить високому рівні продажів у нас, звісно ж, горілка. За нею віскі і далі вже інші напої. 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

І як іноземцям українська горілка?

Ми отримуємо схвальні відгуки від іноземців. Навіть поляки порівнюють українську горілку з їхнім брендом преміум-класу Belvedere, який входить в компанію Moët Hennessy-Louis Vuitton, і кажуть, що, можливо, це навіть вищий рівень.

За яким принципом створювали коктейльну карту?

Коли ми створювали коктейльну карту, відштовхувалися більше від класичних коктейлів.

«У нас немає слова «немає» – одне з правил нашого бару та означає, що при наявності інгредієнтів ми готуємо будь-який напій за бажанням гостя.

Зараз ми працюємо над розробкою нової коктейльної карти, яка складатиметься з 12 коктейлів.

Як можеш оцінити прогрес барної культури у Львові за останні роки?

Ще три-чотири роки тому у Львові були тільки Libraria Speak Easy і бар 44 Bar Lviv. Зараз вже багато барів вміють готувати коктейлі і правильно, і смачно. Сьогодні серед барів гарного рівня можна виділити Satirikon, 12 Steps Bar. Також планується відкриття нових барів. Думаю, інвестори бачать потенціал у Львові. Люди починають пити коктейлі, тож можливості для бізнесу є. Гадаю, що Львів для розвитку індустрії – перспективне місто.

Чому гостю варто побувати у вашому барі?

До The Lobby гість повинен зайти та познайомитись з командою. Бо ж, будьмо відверті, ми продаємо не напої і навіть не їжу, а емоції. Емоції – це те, за чим приходять гості, бо коктейлі можна випити в будь-якому барі міста. У нас в барах, повірте, навчились готувати смачно. Люди приходять до людей.

Чого, на твій погляд, не вистачає барній культурі Львова?

Насправді з барною культурою у Львові все добре, просто нам потрібно трохи часу. Ритм життя у нас доволі неспішний, тому і «розкачуємось» трохи довше. Так би мовити, смакуємо життя. 

Чому вирішили взяти участь у Барній Премії?

Наскільки я знаю, Премія проходить вперше. То чому б не спробувати стати першими?

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi