Полегшити життя шефа та заощадити гроші ресторатора: Kurator від МХП для HoReCa спільноти - PostEat

пошук

Полегшити життя шефа та заощадити гроші ресторатора: Kurator від МХП для HoReCa спільноти
23-02-2021 0 249


Компанія «Миронівський хлібопродукт» трансформується в групу компаній ПрАТ МХП з 2020 року, перетворюючись з сировинної компанії на кулінарну. Тепер МХП не просто пропонує сировину, а дає споживачам та професійній спільноті готові рішення. Розроблений для професіоналів HoReCa, бренд Kurator є демонстрацією професійних навичок та багаторічної експертизи МХП й готовності компанії до діалогу з HoReCa спільнотою щодо спільного розвитку та вдосконалення.

17 лютого відбувся національний тренінг для торгової команди МХП в каналі HoReCa, де фахівці компанії проходили навчання. Спеціалісти поглибили свої знання про систему харчової безпеки HACCP, розібралися в особливостях виробництва халяльної продукції, познайомились з технологіями виробництва м’яса для шаурми від бренду Kurator та навчились працювати із цим м’ясом під час майстер-класу від шефа Микити Розумного. Тренінг мав на меті теоретично та практично підготувати команду МХП для змістовної співпраці з представниками HoReCa і продемонструвати можливості продукції Kurator.

«Чому ми вирішили розповісти на тренінгу саме про шаурму Kurator? Цей продукт вже не перший рік популярний серед споживачів й став справжнім гастрономічним трендом. Однак відношення до цієї страви доволі скептичне з огляду на технології приготування та якість сировини, що часто використовується на торговельних локаціях. Ми прагнемо підняти цей стрітфуд на новий рівень — професійний та безпечний, адже вся продукція ТМ Kurator виробляється за стандартами HACCP. У виробництві нашої шаурми виключений один з ключових ризиків безпеки — логістичний, адже неможливо проконтролювати за якої температури транспортується м’ясо до точки реалізації, в якій тарі там зберігається та з якими спеціями поєднується. На птахофабриках МХП сировина одразу потрапляє в заготівельний цех для подальшого маринування та пакування. Усі постачальники спецій і маринадів проходять аудит фахівцями компанії МХП, перш ніж почати поставки, що дозволяє бути впевненим у якості та безпечності використовуваних компонентів», — розповідає провідна менеджерка з бренд-маркетингу напрямку HoReCa МХП Наталія Шадчнева.

МХП є лідерами ринку виробництва продукції із м’яса птиці, які не тільки впровадили на своїх виробничих потужностях один із найжорсткіших міжнародних стандартів управління харчовою безпекою BRC Food Safety, а й виконують забій, переробку та зберігання м’яса птиці згідно норм і вимог Ісламу (Халяль). Як розповідає керівник Українського Халаль центру Руслан Акинчиц, дві птахофабрики МХП — Вінницька та Миронівська — сертифіковані та виробляють продукцію халяль на постійній основі. Ці виробництва мають два сертифікати халяль: GAC для країн Перської затоки та для Малайзії — ці стандарти визнані майже у всьому світі та дозволяють широко експортувати продукцію.

«HАССР — це система, що ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпечності харчових продуктів. Методологія впровадження НАССР — це 12 кроків та 7 принципів, які є сталими та застосовуються для будь-якого підприємства: чи то птахофабрика, чи ресторан. Наші Миронівська та Вінницька птахофабрики сертифіковані у відповідності з міжнародним стандартом BRC Food Safety, що схвалений глобальною ініціативою з безпечності харчових продуктів GFSI, та проходять щорічні аудити від незалежної третьої сторони. Це сертифікат «вищого рівня» на міжнародному ринку продуктів харчування, який ми вважаємо еталоном належної виробничої практики та безпечності продукції. Він встановлює вимоги до систем управління безпечністю харчових продуктів, об’єднуючи в собі елементи НАССР, пререквізітних програм і обмін інформацією в рамках структурованої системи менеджменту», — розповіла Станіслава Котляренко, начальниця управління системою якості та сертифікацією МХП.

Вся лінійка продукції Kurator максимально наближена до вимог, які має до курятини професійна кулінарна спільнота. Це не просто курка, порізана на шматки, а певний асортимент продукції, який дозволяє оптимізувати часові, фінансові та трудові ресурси професіональних кухарів. Наприклад, найбільш популярною частиною курки є філе, яке доступне на усіх полицях супермаркетів. Перед приготуванням філе кухарю необхідно витратити час та провести правильну зачистку та розділку кожного філе, щоб отримати необхідний для страви шматочок. Продукція Kurator вже підготовлена та розфасована для швидкої та зручної роботи професійного кухаря.

«Задача бренду Kurator — полегшити життя шефа та заощадити гроші ресторатора. В той же час, ринок HoReCa дуже вибагливий і сам процес продажу такому клієнту має певну специфіку. Вкрай важливо бути “на одній хвилі”. Тому я дуже рада, що сьогоднішній тренінг відбувся. Члени моєї команди не тільки дізналися багато важливої інформації, але й побували на місці клієнта — впевнена, це допоможе якнайкраще зрозуміти його потреби», — розповіла Анна Белікова, начальниця управління продажів напрямку HoReCa МХП.

Фото: МХП

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi