Рослинне м'ясо майбутнього в супермаркетах України - PostEat

пошук

Рослинне м'ясо майбутнього в супермаркетах України
05-12-2019 0 1308

Партнери

Автор


На початку листопада американський стартап Beyond Meat вийшов на український ринок з продуктами у вигляді бургерних котлет і ковбасок з рослинного м’яса. Вже зараз ви можете спробувати новинки в ресторанах і кафе, а з 15 грудня продукт з’явиться в роздрібному продажі. Про це повідомляє офіційний дистриб’ютор компанія «Вест Мілз».

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Перший місяць на ринку України виявився дуже успішним для Beyond Meat. Страви з м’ясом на рослинній основі з’явилися в багатьох закладах Києва та Одеси. Однак незабаром його можна буде спробувати не тільки в ресторанах, але й приготувати у себе вдома. З 15 грудня бургерні котлети та ковбаски почнуть продаватися в мережах «Еко-Лавка», «VEGETUS» і в магазині Мясторія (ЦУМ). Також стане доступне онлайн-замовлення.

Очікувана ціна за упаковку двох котлет — 270 грн.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Спочатку ми не планували виходити в рітейл так швидко, але після запуску на українському ринку отримали сотні дзвінків із запитами на продаж бургерних котлет для домашнього приготування. Оцінивши попит ми вирішили реалізувати таку можливість ще до нового року»,повідомив директор «Вест Мілз» Станіслав Луцкович.

Список закладів, які додають в меню рослинне м’ясо збільшується з кожним днем: ЖЗЛ, Queen, BEEF meat & wine, The Burger, Not only Fish, Avalon, Mocco, Normal, Havana, Fabius, Villa Riviera, Маяк, Bassano, Champion Hall, Монтеккі v Капулетті, PR BAR, Нікого Не Їм, MY! Burgers & Fries, IZone Cafe, Альтруіст, ORANG + UTAN, Omega Three, Ketchup Room, ресторани сім’ї Діми Борисова та мережа Star Burger.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Також незабаром планується поява страв з м’ясом на рослинній основі в деяких українських спортклубах і готелях.

__________________________________________________________________

Американський стартап Beyond Meat заснований у 2009 році Ітаном Брауном. Зараз його продукція продається в 58 000 магазинів і закладів у 20 країнах. Beyond Meat можна зустріти в меню таких мереж як TGI Friday’s, Hardee’s, Subway, Dunkin ‘, Black Bear Diner. Крім котлет і ковбасок, компанія також пропонує яловичий фарш. А незабаром обіцяє створити стейки, бекон та іншу м’ясну продукцію з корисних рослинних інгредієнтів. Згодом все це також з’явиться і в Україні.

Головна ідея стартапу — етичне споживання. Під цим терміном мається на увазі покупка продуктів і товарів, випущених з мінімальною шкодою для людей, тварин і планети в цілому. При цьому засновник стартапу заявляє, що Beyond Meat цілеспрямовано уникає засудження людей, які їдять м’ясо. І підкреслює, що далеко не всі покупці Beyond Meat вегани або вегетаріанці.

Навесні виробник рослинного м’яса провів вибуховий IPO, залучив $ 241 млн і з кожним кварталом курс акцій компанії зростає. Серед інвесторів і партнерів Beyond Meat — мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s, KFC, Гарвардський і Стенфордський університети, актор Леонардо ДіКапріо, співзасновник Microsoft Білл Гейтс і багато інших міжнародних компаній.

Крім іншого, для виробництва рослинних бургерів використовується на 99% менше води, на 93% менше землі, створюється на 90% менше викидів парникових газів і потрібно на 46% менше енергії, ніж для виробництва м’ясних бургерів.

За даними Продовольчої та сільськогосподарської Організації Об’єднаних Націй, на тваринництво припадає 14,5% світових викидів парникових газів, причому 65% цих викидів припадає на м’ясну та молочну худобу.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi