Сексисти знову за своє: реклама Dorothy Pub, як приклад об’єктивації жінки - PostEat

пошук

Сексисти знову за своє: реклама Dorothy Pub, як приклад об’єктивації жінки
22-09-2020 0 444


22 вересня на сторінці Dorothy Pub у фейсбук з’явився пост з рекламою обідів у закладі. На одній з ілюстрацій зображені жінки, які тягнуться до бургера на рівні живота чоловіка. Це черговий приклад сексизму та об’єктивації жінки, як об’єкта статевого потягу. Керівництво закладу вибачилось за публікацію та підкреслило  важливість критики. 

Прикладами об’єктивації жінки є сексуально орієнтований опис жінки у рекламі та медіа, образ «слабких та підкорюваних» жінок у порнографії тощо. Зазвичай, у таких випадках жінка зображується, як інструмент для задоволення статевого потягу та позбавленою багатого емоційного життя.

Вважається, що об’єктивація жінки призводить до психологічних травм, розладів харчової поведінки, депресії, заниженої самооцінки, сексуальної дисфункції.

Об’єктивація є складовою поняття «скляної стелі», коли жінці відводяться рядові посади, а керівні посади вважаються «занадто складними» для неї або «недоречними».

Також існує думка, що об’єктивація жінки сприяє збільшенню випадків насильства над жінками. Зокрема реклама з об’єктивацією пропагує споживацьке ставлення до жінки, як до об’єкта для задоволення сексуального потягу. На запит редакції PostEat у закладі відповіли, що не мали мети когось принизити. 

«Мета посту — привернути увагу до пропозиції у закладі, а не когось образити. Хто працював з DorothyPub той знає, що в команді ми завжди дотримуємось принципів взаємоповаги, толерантності й категорично не сприймаємо дискримінацію людей через стать чи будь-які інші відмінності. Просимо вибачення у всіх, кого образила ця публікація. Критика дозволила нам краще зрозуміти важливість питання сексизму в країні», — сказав у коментарі PostEat директор закладу Dorothy Pub Андрій Макаров.


Фото: Facebook / Dorothy Pub

Читайте також:

У Харкові ресторан звільнив співробітника через расизм

Тільки не на обличчя: рекламу пельменної у Києві оцінили, як «огидну» та «сексистську»

Катастрофа Bon Appetit: через расизм посади втрачають редактор напоїв та колишній відеоредактор

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi