У McDonald's зросли продажі на тлі поновлення роботи та попри «кадрові проблеми» - PostEat

пошук

У McDonald's зросли продажі на тлі поновлення роботи та попри «кадрові проблеми»
29-07-2021 0 469


Світовий гігант фастфуду McDonald’s випустив звіт з фінансовими результатами за другий квартал, які перевершили очікування Волл-стріт. Успіх компанії забезпечили колаборація з K-поп групою BTS і новий сендвіч з куркою Crispy Chicken.

Порівняння очікувань експертів і дані квартального звіту McDonald’s демонструє CNBC.

  • Виторг компанії склав $5,89 млрд замість прогнозованих $5,6 млрд.
  • Без урахування пільгових умов оподаткування прибутковим податком у Великобританії та інших статей балансу, мережа ресторанів заробила $2,37 на акцію, тоді як експерти говорили про $2,11.
  • Чистий прибуток за підсумками другого кварталу 2021-го підскочив до $2,22 млрд з $483,8 млн за аналогічний період минулого року.
  • Обсяг світових продажів збільшився на 40,5% в порівнянні з 2020 роком, повідомляє агентство. Продажі в США зросли на 25,9%.

У звіті McDonald’s відзначив високий попит споживачів на сендвічі «з хрустким курячим філе» (Crispy Chicken Sandwich), які компанія випустила в лютому. Посилити позиції на ринках десятків країн також допоміг «BTS Meal» — сет з 10 нагетсів, середньої порції картоплі фрі, coca-cola і фірмових соусів від корейської попгрупи BTS. В рамках колаборації, мережа фастфуду також запустила лінійку одягу з логотипами бойз-бенду.

Читайте також: McDonald’s в штаті Іллінойс обіцяє iPhone новобранцям, якщо вони залишаться на 6 місяців.

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi