пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Світовий гігант фастфуду McDonald’s випустив звіт з фінансовими результатами за другий квартал, які перевершили очікування Волл-стріт. Успіх компанії забезпечили колаборація з K-поп групою BTS і новий сендвіч з куркою Crispy Chicken.
Порівняння очікувань експертів і дані квартального звіту McDonald’s демонструє CNBC.
У звіті McDonald’s відзначив високий попит споживачів на сендвічі «з хрустким курячим філе» (Crispy Chicken Sandwich), які компанія випустила в лютому. Посилити позиції на ринках десятків країн також допоміг «BTS Meal» — сет з 10 нагетсів, середньої порції картоплі фрі, coca-cola і фірмових соусів від корейської попгрупи BTS. В рамках колаборації, мережа фастфуду також запустила лінійку одягу з логотипами бойз-бенду.
Читайте також: McDonald’s в штаті Іллінойс обіцяє iPhone новобранцям, якщо вони залишаться на 6 місяців.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi