Український стартап Choice та ресторатор Ігор Сухомлин запускають фахове медіа для рестораторів - PostEat

пошук

Український стартап Choice та ресторатор Ігор Сухомлин запускають фахове медіа для рестораторів
26-04-2024 0 137

Партнери

Автор


Фудтех-стартап Сhoice, який входить у ТОП-25 найперспективніших стартапів українського ринку та працює з понад 6000 закладів, та Ігор Сухомлин – підприємець, співвласник ресторанів (Mimosa Burger, Автостанція, Fish and Pussycat, Балувана Галя) та засновник ресторанного ком’юніті «Рестопрактики» – анонсують запуск спільного медіа для рестораторів «Майонез».


Ресторани Ігоря співпрацювали з Сhoice в питаннях розробки онлайн меню, власної доставки інтегрованої з сервісом Uklon та інтеграцією замовлень Bolt і Glovo. Тоді як співзасновник Choice Володимир, роздумував над розширенням впізнаваності Choice. В результаті виникла ідея крос-промо сервісу з проєктом «Рестопрактики”. Перший спільний пост проєктів у соцмережах – підбірка найкращих дизайнерів/архітекторів для ресторанів в Україні, отримав безліч охоплень та реакцій. Тому зародилася ідея «Майонезу» – медіа, яке існуватиме на перетині технологій та фахової експертизи, і сприятиме розвитку спільноти українських рестораторів. 

«Наші таємні інгредієнти – фірмова перчинка від Ігоря, відомого не лише своїми ресторанами але й почуттям гумору та неймовірними знаннями про ресторанний ринок, аналітика власних ексклюзивних даних сервісу Choice, та інтерес до глобального ринку. Також команда має двох редакторів – Олександру, яка крім багаторічної роботи в медіа встигла перекласти не одну книгу рецептів, та Дар’ю, яка чудово знає ресторанний бізнес із середини, вивчає локальні продукти та стояла біля витоків одного з перших міських видань Харкова», — розповідають у релізі. 

«Майонез» – індустріальне медіа для рестораторів. Формат, який змусить вас посміхнутися (а часом навіть позлитися), дасть корисні поради, мануали або чеклісти від топових гравців ранку, розповість про найгарячіші вакансії, та переповість усі найважливіші лонгріди про глобальні тренди індустрії від як нішевих, так і глобально впізнаваних англомовних видань. Чекайте на флагманський формат чуток від Ігоря Сухомлина, спільну колонку з одними з найбільш впізнаваних контент-кріейторів для соціальних мереж (тепер у рестораторів не буде відмовок чому вони ще не користуються TikTok!) та, звісно, багато інтерв’ю з найцікавішими людьми ринку. І це ще не все, адже ми лише трішки привідкрили завісу. Найцікавіше буде попереду. 

Головна фото: Jonas Jacobsson on Unsplash

Текст та фото надані партнером.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.

Думка редакції може відрізнятися від думки партнера

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi