У Бордо випустили «перше вино з доповненою реальністю» на етикетці - PostEat

пошук

У Бордо випустили «перше вино з доповненою реальністю» на етикетці
24-01-2020 0 1212


Винарня «Шато Лаффіт Каркассе» (Château Laffitte Carcasset) випустила вино The Corsair з етикеткою, яка «розповідає» історію повного тезки засновника компанії Жана Лаффіта.

Для перегляду доповненої реальності етикетки знадобиться спеціальний застосунок SnapPress. У випадку з The Corsair можна переглянути історію Жана Лаффіта, який у XVIII сторіччі покинув Бордо та заснував поблизу Нового Орлеану «піратську базу».


Вважається, що морський розбійник Лаффіт у 1815 році допоміг американцям отримати перемогу над британцями у битві за Новий Орлеан. За іронією долі, пірат Лаффіт був повним тезкою Жана Лаффіта, який у цей час займався розбудовою винарні «Шато Лаффіт Каркассе» у Бордо.



Етикетку з доповненою реальністю називають «першою у Бордо». Проєкт розроблено спільно з французькою компанією POSQA, яка спеціалізується на доповненій реальності. Очікується, що новинка приверне увагу до вина молодих споживачів. Вино The Corsair виготовлене з бленду винограду мерло та каберне совіньйон врожаю 2016 року.

У 2019 році французька мисткиня Аннет Мессаже (Annette Messager) намалювала етикетку з жіночими грудьми для винарні «Мутон Ротшильд». За 100-літню історію арт-проєкту в Бордо винні етикетки малювали Енді Воргол, Сальвадор Далі, Василь Кандинський та Марк Шагал.

Фото: POSQA / YouTube

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi