пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Американський виробник морозива Dreyer’s (дочірня компанія Nestle) відмовиться від назви Eskimo Pie. Назву використовували майже 100 років, але зараз у компанії вважають, що вона ображає ескімосів.
Також компанія поміняє візуальну складову бренду. Зараз на логотипі морозива зображений хлопчик у традиційному одязі ескімосів.
«Ми хочемо долучитись до вирішення расових проблем. Тому визнаємо, що термін «ескімо» принизливий і нам слід відмовитись від нього. Наша компанія і бренди мають відображати цінності споживачів», — заявила директорка відділу маркетингу Dreyer’s Елізабелл Маркес (Elizabell Marquez).
The company behind the frozen treat said it is time to retire a brand considered derogatory by many who associate it with racist, non-Native colonizers who settled in the Arctic and used the termhttps://t.co/syNY4mWZP1
— The New York Times (@nytimes) June 20, 2020
Компанія Dreyer’s отримала судовий позов ще у 2009 році від представниці народності інуїти, яка заявила, що логотип та назва морозива ображає гідність її народу. Річ в тім, що термін «ескімос» використовували європейські колонізатори Арктики, як загальну назву для інуїтів та народу юпік. У Канаді та Гренландії термін вважають образливим та широко не використовують.
Вважається, що у СРСР морозиво «ескімо» потрапило у 1930-х роках після візиту наркома харчової промисловості Анастаса Мікояна у США.
Мікоян привіз із США ідею, технологію промислового виробництва морозива та необхідне американське обладнання. Спочатку для радянського ескімо використовували оригінальну назва американського продукту у кириличній транслітерації — «эскимо-пай».
Фото: Wikipedia / Dreyer’s Grand Ice Cream
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi