пошук
Наталія Парапан
Автор
пошук
Наталія Парапан
Автор
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Деталі про конкурс в Японії
Конкурс не просто міжнародний – він японський. Це означає, що оцінювали вино ті, хто не сприймає компромісів. Японці – педанти, коли йдеться про якість і баланс смаку.
Судді – виключно жінки. І це важливо. В Японії саме жінки найчастіше обирають вино, купуючи його для сімейних вечерь чи бізнес-подарунків. Тобто закарпатський Мерло пройшов тест на смак у аудиторії поціновувачів, яка задає тон у винній культурі країни.
Конкуренція – вина з 36 країн. І серед цієї винної армії українське вино змогло вибороти золото.
Геннадій Гутман, засновник виноробні так прокоментував подію та перемогу:
«Маємо честь представляти Україну світу, розповідаючи вином про неї та наше Закарпаття як місце талановитих людеий, які створюють продукти найвищого ґатунку.
Дякую команді та партнерам у Японії @vino_pioner_official, які підтримують українське виноробство».
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
І трошки висновків
Ця перемога вкладається у глобальну тенденцію – локальне українське виноробство стає великим гравцем. Україна, яка ще 10 років тому не потрапляла до міжнародних винних рейтингів, тепер б’ється за позиції з винами Старого та Нового світу.
Знаючи як наполегливо працюють наші винороби та винні експерти, які займаються промоцією вин України, не просто удача – це системна робота, підтримка сталого виробництва та фокус на якість.
Українське вино стає модним і високо оцінюється в світі, зокрема в Азії.
І якщо японці вже це зрозуміли, можливо, час і нам зробити ковток?
Фото: Chateau Chizay
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi