Zagoriy Foundation запустили проєкт «Витоки. Путівник українськими звичаями» — перший випуск присвячений Великодню - PostEat

пошук

Zagoriy Foundation запустили проєкт «Витоки. Путівник українськими звичаями» — перший випуск присвячений Великодню
16-04-2024 0 188


Проєкт “Витоки. Путівник українськими звичаями” покликано допомогти компаніям інтегрувати українські традиції у корпоративну культуру. Тому що для більшості компаній вже звично відзначати Гелловін, надавати знижки до Чорної пʼятниці тощо. А українські свята та традиції залишаються ніби за бортом, на “самостійне вивчення” та домашнє використання. Нині, як ніколи, важливо повертати собі своє, розуміти, хто ти є, дбайливо оберігати свої традиції, тому що вони роблять нас нами. І не дозволяють сумніватись у власній ідентичності.

Ілюстрація Маргарити Якименко

Тому у Zagoriy Foundation вирішили створити цей проєкт: 

  • Щоб допомогти інтегрувати українські традиції до корпоративного сектору.
  • Щоб ідентичність компаній розвивалась навколо українського єства. І “майбутнє” будувалось на стійкому фундаменті, коли люди розуміють, хто вони та звідки.
  • Щоб компанії могли взяти на себе додаткову просвітницьку функцію, тому що вони формують погляди величезної кількості людей: своїх працівників, їхніх родин, своїх покупців та партнерів.

Ілюстрація Маргарити Якименко

“Витоки. Путівник українськими звичаями. Великдень”  – це документ, який готували разом з етнографами, фольклористами та істориками, щоб передавати не свої спогади про свято, а задокументовані та узагальнені свідчення очевидців.

Цей документ складається із 3-х частин: 

  1. Есеї етнографів та істориків, які ознайомлять зі звичаями Великодня: що їли та пили, що робили, що вдягали, що співали тощо.
  2. Варіанти корпоративних сценаріїв, як інтегрувати Великдень на рівні компанії: від спільного перегляду безкоштовних лекцій до запрошених лекторів із майстер-класом із приготування їжі.
  3. Перелік майстрів, бізнесів, медіа з етноєством.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Цільовою аудиторією цього проєкту є власники компаній, CEO, маркетологи, комунікаційники, HR-и, проте він буде корисним абсолютно всім, кому не байдужі наші традиції. Які у певні дати роблять нас великою спільнотою, у якій смакує паска за великим родинним столом. У майбутньому Zagoriy Foundation планує пропрацювання й інших українських традицій, які б можна було інтегрувати у життя компаній.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Завантажити документ можна за посиланням: https://vytoky.com/

Текст та фото надані пресслужбою Zagoriy Foundation

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi