Куди ми йдемо: Діма Борисов назвав 5 глобальних трендів ресторанного бізнесу та розповів, скільки в Україні веганів - PostEat

пошук

Куди ми йдемо: Діма Борисов назвав 5 глобальних трендів ресторанного бізнесу та розповів, скільки в Україні веганів
24-04-2019 0 489

Автор


Головна фотографія: Дима Борисов

У своєму Telegram каналі ресторатор Діма Борисов поділився з підписниками думками з приводу глобальних змін у ресторанному бізнесі. Борисов виділив ТОП-5 трендів, які зараз особливо актуальні.

  1. Формат fast casual

У ресторані все має бути просто: їжа – смачна, ціни – доступні, меню – зрозуміле, інтер’єр – лаконічний. Діма Борисов зазначає, що однакова ціна на всі позиції – це дуже зручно і наводить як приклад 1 euro  концепції у своїх закладах.

  1. Healthy їжа

Страви для прихильників ЗОЖ, вегетаріанців та веганів – маст хев сьогоднішнього меню навіть для фаст фуд закладів. Це глобальний тред, наприклад, у США 25% молоді позиціонує себе як вегани. В Україні за підрахунками ресторатора веганів та вегетаріанців серед гостей закладів приблизно 10%, але це лише початок. Тому веганські хот-доги, бургери без булочок та інші здорові альтернативи мають бути запропоновані.

  1. Нові формати Азії

Підкоривши увесь світ славнозвісним фаст фудом під назвою суші, японська кухня пішла далі і заявила про себе більш вишуканими стравами. Корея та В’єтнам не відстають: завдяки їхнім підходам до ферментації продуктів «кислий» став основним смаком цього року. Іще один світовий тренд, який через перенасичення ринку трохи затухає в Україні, — це кухня країн Близького Сходу.

  1. Екологічність, відповідальність, доступність

Zero waste концепції, відповідальне використання ресурсів, доступність для різних груп населення завдяки пандусам, сповивальним столикам у туалетних кімнатах – це нові стандарти  у сфері ресторанного бізнесу.

  1. Автоматизація та раціоналізація

Сучасні підходи та технології дозволяють краще вивчати потреби аудиторії та швидше пропонувати рішення для задоволення цих потреб. Автоматизація дає можливість спростити та пришвидшити роботу, а іноді і зовсім обійтися без людських рук. Наприклад, чат-бот може самостійно прийняти замовлення, а роботизована техніка приготувати піцу або суші.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi