Бранч від «Лавка Традицій» «Сільпо» з Марко Черветті та місцевими виробниками: як це було? - PostEat

пошук

Бранч від «Лавка Традицій» «Сільпо» з Марко Черветті та місцевими виробниками: як це було?
16-05-2019 0 3468


Затишна атмосфера, цікаві розмови та дегустація смачних став із локальних продуктів – так проходив бранч від «Лавка Традицій» «Сільпо» з Марко Черветті та місцевими виробниками. Зустріч відбулася 14 травня 2019 року в затишному закладі River PORT на березі Дніпра, якраз напередодні святкування фестивалю локальної гастрономії «True&Local №4. Гичка».

Команда PostEat відвідала захід та дізналася багато цікавого про деяких виробників, що будуть представляти свою продукцію на фестивалі «True&Local №4. Гичка» вже цими вихідними, 18-19 травня у «Сільпо» на Полярній, 20д. Деталі – у нашому матеріалі!

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Кілька слів про бранч

Найхаризматичніший шеф-кухар із сонячної Італії Марко Черветті (бренд-шеф ресторанних проектів «Сільпо») зібрав друзів на березі Дніпра, щоб поговорити про локальну гастрономію, а також скуштувати смачні страви зі свіжих продуктів, які виробляють в Україні. Марко не лише розповідав про виробників, а й особисто готував для гостей страви з хумусом, сиром, овочами, відомим своїм смаком гречаним багетом від «Сільпо» та іншими смаколиками.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Фермерські продукти від «Лавка Традицій» на перший погляд здаються простими, звичайнісінькими продуктами. Але які ж вони неймовірно смачні! Тому сьогодні я вирішив приготувати страви на основі саме цих продуктів. Скажу відверто – це була імпровізація. Знаєте, домашній підхід – коли ти поєднуєш ароматний хліб, смачну «колбасоне», хумус і ще кілька інгредієнтів, застосовуєш кілька простих технік і, як результат, маєш смачну страву із неймовірним поєднанням смаків і текстур. До речі, якщо ви хочете скуштувати більше страв з локальних продуктів, приходьте на фестиваль «True&Local №4. Гичка». На фудкорті магазину «Сільпо» я представлю спеціальне меню, яке буде доступне лише два дні. Ви спробуєте 9 мультикультурних страв, на створення яких я надихався, взявши за основу тему гички», — розповів Марко Черветті.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Гості спробували смачні сендвічі з кількома видами хумусу від Леоніда Цимбаліста (бренд Hummus Leoniysky); м’ясо від Тараса Парандія (бренд «Димне м’ясо від Тараса»), а також куштували йогурти та сири від бренду Nashé, який виробляє українську крафтову молочну продукцію; сиродавлені олії від бренду Wholeso Me. Запивали смакоту сидром від українського виробника Віталія Карвиги (бренд Berryland Ciderman). Звісно ж, страви від шефа Марко Черветті вразили гостей – ажіотаж поряд з відкритою міні-кухнею, на якій працював Марко, не вщухав! Гості пересвідчились: смачні страви — це якісні продукти від локальних виробників та магія кулінарного майстра Марко.  

Ну і окремо варто зазначити, що всі ці виробники будуть присутні на фестивалі «True&Local №4. Гичка», тож всі поціновувачі локального, смачного та корисного, мають шанс відвідати фестиваль та посмакувати найкращим від місцевих виробників.

Бренд Berryland Ciderman: український сидр від виробника Віталія Карвиги 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Бренд Berryland Ciderman цього року вперше буде представлений на фестивалі «True&Local №4. Гичка», а також серед ассортименту Лавки Традицій. Про Віталія ми вже писали в одному з матеріалів про особливості виготовлення сидру. Освіжаючий, без цукру і будь-яких штучних домішок, сидр чудово втамовує спрагу і сподобається поціновувачам легких і свіжих напоїв. За словами Марко Черветті, сидр схожий на ігристе вино і при цьому менш алкогольний. Сидр бренду Berryland Ciderman виготовляють методом вторинного бродіння у пляшці з якісних яблук, додаючи натуральні ягоди, дикороси. При цьому під час виробництва не використовують хімікати, а пляшки після розливу відправляють на пастеризацію. Спробувати сидр можна вже сьогодні – приходьте у «Сільпо» і знаходьте напій на полицях.

Хумус від Леоніда Цимбаліста (бренд Hummus Leoniysky)

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Якісний і смачний хумус тепер дуже просто знайти, а саме на полицях «Сільпо», це — продукти від бренду Hummus Leoniysky! В основній лінійці хумусів від виробника ви знайдете класичний хумус, хумус з в’яленими томатами, з пастою чилі, заатаром та із зеленню. Ви також можете замовити продукт онлайн на сторінці виробника в Instagram. Забрати улюблений хумус можна в Києві за адресою просп. Георгія Гонгадзе, 18а, або замовити доставку. Вартість продуктів: 70 грн (270 г) і 100 грн (500 г).

М’ясо від Тараса Парандія (бренд «Димне м’ясо від Тараса»)

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Вогонь і м’ясо — дві речі, які засновник підприємства «Димна м’ясо від Тараса», Тарас Парандій любив з дитинства. Тепер він поєднав обидві ці речі і коптить м’ясо на дубових дровах, використовуючи виключно натуральні спеції. При копченні не використовуються хімічні речовини або підсилювачі смаку. Серед запропонованої продукції — філе качки, сало, свинячі ребра, балик і багато інших м’ясних делікатесів. Замовити смаколики до столу можна на сайті www.dymne.com.ua, або придбати у «Сільпо».

Nashé — українська крафтова молочна продукція

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Nashé — це бренд української крафтової молочної продукції зі справжніми європейськими традиціями та стародавніми грецькими технологіями. Серед асортименту продукції — питні та густі йогурти, крем-сири та м’які сири, а також копчений та сир халумі для грилю або домашньої сковороди. «Ми залишаємося справжніми, правильними і зовсім корисними. Залишаємося місцевим виробництвом, але хочемо говорити більше», — зазначається на сторінці виробника у Фейсбук.

Бренд Wholeso Me

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Бренд займається виготовленням рослинних сиродавлених олій, отриманих методом холодного віджиму, а також клітковини. У лінійці бренду представлено 4 види клітковини (лляна, гарбузова, кокосова та кунжутна), а також олії — кокосова (виробник зазначає, що на цій олії можна смажити продукти), конопляна, мигдальна, лляна, кунжутна, гірчична та інші. Купити продукцію виробника можна, зробивши замовлення на сторінці у Фейсбук чи у супермаркетах «Сільпо».

Фото: Юлія Зверькова 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi