Фестиваль риби і морепродуктів «Їжа моря» vol. 2: ще більше смаків та різноманіття - PostEat

пошук

Фестиваль риби і морепродуктів «Їжа моря» vol. 2: ще більше смаків та різноманіття
27-11-2019 0 684


23 і 24 листопада у «Сільпо» на території ТЦ River Mall, що на Дніпровській набережній, 12 відбувся другий фестиваль риби і морепродуктів «Їжа моря». Цікаві майстер-класи для дітей і дорослих, ефектна шоу-обробка тунця, спеціальні ціни на рибу і морепродукти, а також безліч дегустацій та смачних сюрпризів чекали на всіх гостей «Сільпо». Команда PostEat побувала на фестивалі і готова ділитися враженнями.

Фестиваль риби і морепродуктів «Їжа моря» — це, перш за все, приємна нагода познайомити гостей з величезним асортиментом морських жителів. Тому команда «Сільпо» постаралася зробити все, щоб відвідувачі фестивалю змогли спробувати та придбати максимум цікавих видів риби і морепродуктів за спеціальними цінами. Гості куштували равликів, насолоджувались різноманіттям свіжих устриць з Франції та Ірландії, смакували улюбленими тапасами з рибою та не відмовляли собі у задоволенні скуштувати декілька порцій севіче з морепродуктів і риби. Також гості мали можливість спробувати апетитні страви з ексклюзивного фестивального меню від бренд-шефа ресторанних проєктів «Сільпо» Марко Черветті.

Розважались гості фестивалю, роблячи яскраві фото у тематичній фотозоні, приймаючи участь у розіграшах, а гарний настрій дарував веселий «морський» оркестр. На цікавих майстер-класах, що проходили обидва дні, дітей вчили готувати суші та салат. А дорослі дізнались секрети приготування страв у стилі темпура від шеф-кухаря Йошіхіро Фудзівара та навчились готувати вражаючі мідії за 15 хвилин від гастроентузіастки та ресторанної критикеси Аврори Огордник.

Обробка тунця з Марко Черветті

Обидва дні фестивалю «Їжа моря» починалися з видовищного шоу від бренд-шефа ресторанних проєктів «Сільпо» Марко Черветті — він з помічниками демонстрував обробку свіжого тунця Blue Fin в сицилійській техніці. До рук Марко Черветті потрапив молодий екземпляр вагою 40 кілограмів, якого напередодні виловили у водах Егейського моря. Як зазначив шеф, особливістю тунця Blue Fin з теплих вод Середземномор’я є ніжність м’яса та низька жирність порівняно з екземплярами з північних вод. Цю особливість давно відзначили японські шефи, які щоденно рано-вранці обирають на рибному ринку в Катанії свіжих середземноморських тунців та повітрям доправляють до Японії.

Всі присутні під час обробки тунця дізнались від Марко Черветті про частини туші тунця, які мають свої оригінальні назви, а також відрізняються за консистенцією та смаком. Як зазначив шеф, при обробці тунця майже нічого не викидають, адже з будь-якої частини риби виходить смачна страва. Навіть з ока тунця — його варять та їдять із сіллю, перцем та оливковою олією.

Згідно зі стандартами сицилійської обробки тунця, його розділяють на три частини: голова, «сонячна частина», тобто спина, яка знаходиться близько до поверхні води, та тіньова сторона біля черева. У верхній частині тунця м’яса найбільше, смак його більше простий, а текстура більш пружна. М’ясо з нижньої частини риби більш ніжне та вишукане. Найкращою стравою зі свіжого тунця Марко Черветті назвав тартар — його роблять з ніжної частини туші, яка називається «макароне».

«Обираючи вже обробленого тунця, варто керуватись такими ж правилами, як і при виборі свіжого м’яса. Якщо ви помічаєте на тунцеві неприродній блиск або він трохи обвітрений, краще відмовитись від покупки. Крім цього, у тунця є смачний власний аромат — якщо він пахне рибою, то майте сумнів щодо його свіжості. Найкраще поєднувати тунця з вином — його можна з’їсти з інтенсивним сицилійським білим Catarratto або з червоним Syrah. Я вважаю, що секрет популярності тунця в його універсальності — він здатен задовольнити будь-який смак. Готуючи тунця, я рекомендую не використовувати спецій — так ви зможете відчути справжній смак продукту», — розповів бренд-шеф ресторанних проєктів «Сільпо» Марко Черветті.

Фестивальне меню

На другому фестивалі риби і морепродуктів «Їжа моря» гості куштували різноманітні страви з унікального фестивального меню. Зіркою меню був, звичайно, тунець — його додавали у піцу та спагеті, подавали як сашимі, смажили на грилі та готували роли. Також він став начинкою трендового авокадо-бургера, в якому булочку замінюють на половинки стиглого плоду авокадо.

Спеціально до фестивалю в «Сільпо» привезли безліч свіжих морепродуктів, які стали основою для різноманіття тапасів — гості смакували обсмаженими креветками з огірком, гребінцями в журавлинно-апельсиновому соусі, бебі-восьминогами у томатному соусі, а також кальмарами, каракатицями й іншими молюсками. Цікавою новинкою фестивального меню став лобстер-рол, який є класичним бостонським фаст-фудом.

«В цьому році ми провели фестиваль на новій локації, трансформували страви з фестивального меню та оновили вітрину з рибним асортиментом. На щастя, в нас є багато гостей, які не перший рік довіряють наші експертній думці та з радістю зустрічають всі запропоновані нами новинки. Ми суттєво розширили асортимент, додавши великий вибір риби холодного та гарячого копчення — наші гості це позитивно оцінили, тому ми плануємо рухатись у цьому напрямку. До речі, всіх шанувальників риби та морепродуктів я запрошую на знайомство з асортиментом в новий супермаркет «Сільпо» у ТРЦ Blockbuster Mall в стилістиці анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня» — там на вас вже чекає найбільша в мережі 10-метрова рибна вітрина. Починати знайомство з нашим асортиментом краще за все з устриць, а потім неодмінно спробувати тунця гриль», — розповіла керівник департаменту риби та морепродуктів Fozzy Group Юлія Баранова.

Ми вже розповідали про відкриття нового супермаркету «Сільпо» у ТРЦ Blockbuster Mall — чому варто його відвідати, дізнайтесь з матеріалу.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi