«Пальмова Гілка» 2019: про концепції, бюджети, інвестиції, прогнози обороту на наступний рік та інші важливі моменти - PostEat

пошук

«Пальмова Гілка» 2019: про концепції, бюджети, інвестиції, прогнози обороту на наступний рік та інші важливі моменти
30-05-2019 0 3829


Нещодавно в Києві відбулося нагородження переможців ресторанної премії «Пальмова Гілка» — міжнародної премії, яку вже 26 років вручають новим закладам у країнах Європи, відзначаючи їх за кращу ресторанну концепцію року.

Про премію 

Ресторанну премію «Пальмова Гілка» започаткував засновник ресторанної мережі Chantegrill, ресторанний консультант Даніель Мажонші (Daniel Majonchi) у Франції. З 1993 року щорічно міжнародний клуб експертів ресторанного бізнесу Leaders Club International вручає премію кращим ресторанним проектам з унікальними форматами.

Міжнародна спільнота Leaders Club International, очолювана президентом Юргеном Штрассером (Jürgen Strasser), є платформою для об’єднання інноваційних рестораторів, їх промислових партнерів та постачальників послуг. Організація акумулює регіональний досвід національних підрозділів Leaders Club, щоб ефективно просувати інноваційні ідеї ресторанного ринку, підтримувати тенденції розвитку індустрії громадського харчування та стимулювати появу нових концепцій. На сьогоднішній день Leaders Club International об’єднує експертів ресторанного бізнесу та громадського харчування семи країн-членів — Франції, Німеччини (з 2001 року), Швейцарії (з 2003 року), Бельгії (з 2004 року), Росії (з 2006 року), Туреччини (з 2014 року) та України (2015 року).

Історія Leaders Club Ukraine почалась 2015 року з підписання угоди про створення українського підрозділу між Leaders Club International та RestoPraktiki — з того часу Leaders Club Ukraine є офіційним організатором конкурсу «Пальмова гілка» в Україні.

Президентом Leaders Club Ukraine є Максим Храмов, партнерами організації — Аврора Огородник, Софія Коломицева, Сергій Трахачов.

Правила участі 

Згідно з правилами проведення конкурсу, щоб стати учасниками щорічної премії «Пальмова Гілка», заклади різних форматів та концепцій з усієї України самостійно заповнюють анкету та, за умови відповідності всім необхідним критеріям, потрапляють до long list премії. З необмеженої кількості номінантів у long list представники Leaders Club Ukraine та запрошене експертне журі обирають 12 ресторанних концепцій, які входять до short list премії. На офіційній церемонії премії «Пальмова Гілка» всі фіналісти презентують відео-сюжети про свої заклади, розкриваючи особливості їхньої ресторанної концепції. Після презентації всіх фіналістів присутні у залі представники ресторанної індустрії, постачальники, профільні журналісти проводять анонімне голосування, щоб визначити трьох переможців, які отримають «Пальмову Гілку». В анкетах присутні відзначають вподобані концепції цифрами від одного до трьох, де «один» — це володар «Золотої Гілки», «два» — «Срібної», а «три» — «Бронзової». Ресторан, що за підсумковим підрахунком отримує «Золоту Гілку», зможе представляти Україну на міжнародному етапі конкурсу «Пальмова Гілка».

Щоб стати учасником конкурсу «Пальмова Гілка», заклад має відповідати певному переліку критеріїв:

  • відкриття закладу мало відбутись у період з 01.12.2017 до 31.01.2019 (тобто протягом одного року до щорічної дати нагородження);
  • концепція закладу має бути оригінальною та креативною;
  • проект має характеризуватись швидкою окупністю вкладених інвестицій;
  • наявність новітніх ресторанних тенденцій;
  • концепція закладу має передбачати тиражованіть проекту;
  • дизайн закладу та загальна атмосфера мають бути самобутніми й ексклюзивними;
  • заклад має дотримуватись адекватної кадрової політики.

В 2019 році премію «Пальмова гілка» отримали наступні ресторани: 

Фото: Facebook Leaders Club Ukraine — LCU

Цього року у short list премії потрапили 12 закладів: «Чотири Чебуреки. Prosecco Bar», Львів; Benjaminwine&bar, Одеса; «Селёдочная», Київ; YummyDogs, Київ; «Мила, це я», Рівне; BaliBowlCafe, Київ; «Итальянская Редакция», Київ; «Білий Налив», Київ; SpicyNoSpicy, Київ; «Рыночные Отношения», Дніпро; Jord, Харків; SavageFood, Київ.  

Редакція PostEat знайомить вас з концепціями закладів з різних міст України, які стали 2019 року фіналістами престижної премії.

Київ

Итальянская Редакция

Де: вул. Велика Васильківська, 43.

Дата відкриття: 25.12.2018 року.

Автор концепції: Дмитро Запорожець у співавторстві з Геннадієм Лещуком.

Загальна сума інвестицій: 650 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 500 000 €.

Виручка за місяць: 172 000 €.

Середній чек: 16 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 2 730 000 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 1,5 роки.

Загальна площа ресторану: 220 м2.

Кількість місць: 80.

Кількість персоналу: 103.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): авторська італійська кухня, група ресторанів First Line Group, дизайнерський інтер’єр, бренд-шеф Володимир Ташаєв, паста власного приготування, піца з дров’яної печі, сніданки по буднях з 8:00 до 12:00 (з 9:00 до 13:00 по вихідних), коктейльна карта, у винній карті більше 100 позицій, резерв столів.

Авторами концепції переможця цьогорічної премії «Пальмова Гілка», ресторану «Итальянская Редакция», є Дмитро Запорожець та команда First Line Group. Все у закладі — від інтер’єру до рецептури страв та подачі — пронизане авторським поглядом на колоритну Італію. Класичних смаків італійської кухні в закладі годі чекати — бренд-шеф ресторану «Итальянская Редакция» Володимир Ташаєв переосмислив популярні страви різних регіонів Італії, втіливши їх у власних кулінарних шедеврах. В меню — великий вибір антипасті, салати, 14 видів піци і 9 видів пасти, а також десерти. Тісто для піци виготовляють з трьох видів борошна і залишають дозрівати більше ніж на дві доби. Заклад став втіленням професійного досвіду команди та любові до своєї справи.

Бюджет: ₴₴₴. Салати (165 – 327 грн), антипасті (89 – 379 грн), піца (99 – 397 грн), паста (139 – 679 грн).

Страви: грильовані артишоки з томатами та пармезаном – 159 грн, салат з печінкою – 209 грн, спагеті з мідіями – 245 грн, піца «Мортадела та фісташка» – 259 грн.

Напої: афогато – 89 грн, матча-тонік – 129 грн, раф кава – 79 грн, базиліковий лимонад – 79 грн.

Київ 

Селёдочная

Де: вул. Ярославська, 5/2.

Дата відкриття: 20.11.2018 року.

Автор концепції: Ольга Копилова.

Загальна сума інвестицій: 40 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 34 000 €.

Виручка за місяць: 34 200 €.

Середній чек: 7,6 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 410 400 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 5,85 місяців.

Загальна площа ресторану: 100 м2.

Кількість місць: 50.

Кількість персоналу: 15.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): рибний ресторан, знаходиться в цокольному приміщенні ресторану «Черноморка», основа меню — оселедець, риба продається на вагу, резерву столів немає.

Перша в Україні «Селёдочная» відкрилася в листопаді 2018 року у Києві і розмістилась у цокольному приміщенні подільської «Черноморки». Моноформатний заклад став продовженням рибної історії мережі ресторанів «Черноморка». Такого вибору риби Україна ще не бачила — івасі, хамса, тюлечка, сайда, сардини, чорноморський та голландський оселедець (слабкого посолу або пряний) подаються на хрусткому хлібі або на картопляній вафлі. Крім цього, є ще десять видів форшмаку, пиріг з тюльки і оселедцевий чізкейк — все це рибне розмаїття представлене в «Селёдочной» за доступними цінами. Концепція закладу дозволила йому стати срібним призером та вперше за історію премії отримати спеціальну відзнаку від організаторів.

Бюджет: ₴. Форшмак (56 – 96 грн/100 г), салат «Шуба» (23 – 42 грн), оселедці (15 – 68 грн / 100 г).

Страви: шуба з копченою макреллю та грибами – 42 грн, макрель блакитна в маринаді чилі – 48 грн/100 г, рибний пиріг з шафрановим соусом – 89 грн, крем-суп з оселедця – 54 грн.

Напої: томатний холодний пунш – 35 грн, ром на барбарисі – 59 грн/50 мл, домашнє одеське вино – 55 грн/290 грн (150 мл/1 л).

Київ 

Spicy NoSpicy

Де: вул. Велика Васильківська, 114.

Дата відкриття: 14.09.2018 року.

Автор концепції: Олена Бебко, Наталя Іванцова, Юрій Приємський.

Загальна сума інвестицій: 300 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 150 000 €.

Виручка за місяць: 70 000 €.

Середній чек: 15-20 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 1 800 000 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 2 роки.

Загальна площа ресторану: 200 м2.

Кількість місць: 87.

Кількість персоналу: 35.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): паназійська кухня, шеф-кухар Юрій Приємський, шеф-бартендер Олександр Литвинов, авторські страви, стильний інтер’єр, оригінальні авторські коктейлі, страви з морепродуктів, великий вибір азійських гарячих напоїв і чаю, резерв столів.

Бронзовим призером цьогорічної премії став Spicy NoSpicy — ресторан паназійської кухні від творців ресторану Odessa, рестораторів Альони Бебко, Наталії Іванцової та шеф-кухаря Юрія Приємського. Назва Spicy NoSpicy народилась з найпопулярнішого питання в азійських ресторанах — «гостре чи не гостре». В ресторані пропонують страви з Японії, Китаю, В’єтнаму, Таїланду та Індії. Spicy NoSpicy — історія на новий лад про багатогранність азійської їжі та людської натури. Це спеції, смаки, текстури Азії. Солодкі акценти В’єтнаму, солоні – Китаю, гострі – Таїланду, кислі – Індії та умамі – Японії. Ресторан засновано на образній історії про сестер Spicy і NoSpicy, які мають власні неповторні характери та супроводжують гостей, ведуть по шляху нових гастрономічних переживань. Неповторні авторські страви від шеф-кухаря гармонійно поєднуються з кулінарними шедеврами — авторськими коктейлями від шеф-бартендера Олександра Литвинова. Атмосфера закладу сповнена колоритом автентичної азійської гастрономії, де кожна страва є відображенням східної філософії буття.

Бюджет: ₴₴₴. Салати (175 – 269 грн), сіфуд (199 – 465 грн), м’ясо (189 – 310 грн), десерти (65 – 95 грн).

Страви: салат з манго і креветками – 232 грн, сом у соусі теріяки з овочами – 199 грн, індійське карі з куркою – 163 грн, пекінське курча з трюфелем – 189 грн.

Напої: капучино – 60 грн, матча лате – 105 грн, On the Wax – 170 грн, Ume – 170 грн.

Київ 

YummyDogs

Де: вул. Богдана Хмельницького, 16.

Дата відкриття: 01.08.2018 року.

Автор концепції: Сергій Лазарев.

Загальна сума інвестицій: 35 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 29 000 €.

Виручка за місяць: 11 000 €.

Середній чек: 3,9 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 175 000 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 17 місяців.

Загальна площа ресторану: 18 м2.

Кількість місць: 8.

Кількість персоналу: 6.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): стрітфуд-точка з моноконцепцією, американська кухня, акцент на хот-доги, відкрита кухня, три види сосисок — молочні, з індички, з яловичини; оригінальні безалкогольні напої, столики на вулиці, take away.

Yummу Dogs знаходиться на фудкорті Kreschatyk Food Fest і позиціонують себе як мобільний ресторан проамериканської кухні з хот-догами, потейто-боул і напоями за чесною ціною. Стріт-фуд тут готують в морському 20-футовому контейнері, який не раз бував у морях. В меню 7 хот-догів, які можна замовити з молочною, яловичою або індичою сосискою. Кожен гість може додати в будь-яку страву один з чотирьох безкоштовних соусів (кетчуп, майонез, гірчиця і гострий тайський соус шрірача) або присипати блюдо кунжутом, арахісом, чіпсами начос. Крім хот-догів, у меню закладу корн-доги, потейто-боули, фо-бо, а також коктейлі та лимонади.

Бюджет: ₴₴. Хот–доги (79 грн), снеки (35 – 69 грн), боул (89 грн).

Страви: хот–дог Leon – 79 грн, хот–дог Machete – 79 грн, хот–дог Vincent Vega – 79 грн, хот–дог Rocky – 79 грн.

Напої: Mexican Mary – 39 грн, Citrus garden lemonade – 39 грн.

Київ 

Bali Bowl Cafe

Де: вул. Велика Васильківська, 14а.

Дата відкриття: 01.08.2018 року.

Автор концепції: Катерина Кравченко, Світлана Мусій, Олександр Кравченко, Ярослав Мусій.

Загальна сума інвестицій: 96 760 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 69 000 €.

Виручка за місяць: 32 750 €.

Середній чек: 6,2 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 13 373 750 грн.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 1 рік 3 місяці.

Загальна площа ресторану: 56 м2.

Кількість місць: 30.

Кількість персоналу: 17.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): моноформатний заклад, вегетаріанські страви з органічних продуктів, два поверхи, лаконічний інтер’єр з натуральних матеріалів, концептуальне озеленення закладу, 30 посадочних місць, боул-тарілки з кокосу, всі страви без цукру і солі.

Bali Bowl Café – це трендовий заклад в центрі столиці, поблизу станції метро «Площа Льва Толстого». Четверо друзів без ресторанного досвіду вирішили створити райський куточок в самому центрі галасливого міста. У закладі немає вивіски, яскравої вітрини, від шуму дороги гостя відділяють лише двері. Але переступивши поріг розумієш, що потрапив на райський відпочинок на острові, що загубився в океані. Меню максимально просте — в Bali Bowl Café готують свіжі фрукти і овочі, які подають у трендових боулах, щоб підкреслити природний смак свіжих продуктів.

Бюджет: ₴₴. Сніданки (75 – 95 грн), смузі боули (110 – 170 грн), вегетаріанські боули (115 – 125 грн), спрінг-роли (100 – 300 грн), десерти (20 – 95 грн).

Страви: полуничний боул – 125 грн, арахісовий боул – 110 грн, acai bowl – 135 грн.

Напої: флет вайт – 55/75 грн, смузі mango lassi – 90/105 грн, каскара — 55 грн, смузі green matcha – 95/120 грн, матча лате — 75/90 грн.

Київ 

Білий Налив

Де: вул. Хрещатик, 23а.

Дата відкриття: 01.04.2018 року.

Автор концепції: Дмитро Борисов.

Загальна сума інвестицій: 100 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 100 000 €.

Виручка за місяць: 80 000 – 100 000 €.

Середній чек: 3 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 1 800 000 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 57 днів.

Загальна площа ресторану: 97,2 м2.

Кількість місць: зал – 60, літній майданчик – 42.

Кількість персоналу: 15.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): one euro bar і сидрерія, працює з 10:00 до 23:00 (до 2:00 в п’ятницю і суботу), замовлення видають за 3 хвилини, всі позиції в меню по 29 грн, формат take away, столики на вулиці і в приміщенні.

«Білий Налив» — перша українська сидрерія-бар, в якому будь-яка страва або напій коштують 29 гривень. Автором концепції є відомий ресторатор Дмитро Борисов. В «Білому Наливі» пропонують яблучний сидр, смачні наливки і охолоджений лимонад. Сюди ж приходять за свіжими устрицями, хот-догами з карамелізованою цибулею і яблучними чіпсами, ситними пирогами з куркою та яблуками. Ключові принципи «Білого Наливу» — швидко, смачно, фантастично дешево. З «Білого Наливу» на Хрещатику започаткувалась нова категорія закладів на ринку — однойменні 1 euro бари працюють в Києві, Львові, Одесі, Луцьку та Харкові.

Бюджет: ₴. Всі страви і напої за єдиною ціною — 29 грн.

Страви: «Мушля з лимоном» – 29 грн, класичний хот-дог – 29 грн, пиріг з куркою – 29 грн, хот-дог веган – 29 грн.

Напої: «Сидр яблучний напівсолодкий» – 29 грн, «Настоянка Яблучна» – 29 грн, «Пунш яблучний» – 29 грн.

Київ 

Savage Food

 

Де: вул. Нижньоюрківська, 31.

Дата відкриття: 22.02.2018 року.

Автор концепції: Алекс Саваж.

Загальна сума інвестицій: 40 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 25 000 €.

Виручка за місяць: 8 000 €.

Середній чек: 13 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 170 000 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 2 роки.

Загальна площа ресторану: 130 м2.

Кількість місць: 30.

Кількість персоналу: 22.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): ресторан авторської вегетаріанської кухні, веганські страви, стильний інтер’єр, карта алкогольних напоїв, смузі, коктейлі та лимонади в основному меню, музичні вечори.

Ресторан авторської вегетаріанської кухні Savage Food на Подолі постійно оновлює меню з неповторними стравами з овочів, ягід та зелені. В закладі діє лаконічне меню, кожна страва вирізняється особливою креативною подачею. Savage Food є частиною арт-простору Closer, розташованого на території колишньої льоноткацької фабрики на Подолі. Меню повністю оновлюється раз на місяць, рецепти унікальні і зрозумілі водночас — меню Savage Food є втіленням сучасної української вегетаріанської їжі та створене, щоб розвінчувати усі міфи та стереотипи про вегетаріанство.

Бюджет: ₴₴. З меню можна ознайомитись у закладі.

Харків

Jord

Де: вул. Трінклера, 2.

Дата відкриття: 01.06.2018 року.

Автор концепції: Роман Березін, Лілія Сук.

Загальна сума інвестицій: 350 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 200 000 €.

Виручка за місяць: 100 000 €.

Середній чек: 11 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 1 200 000 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 18-24 місяці.

Загальна площа ресторану: 383 м2.

Кількість місць: без веранди – 75, з верандою – 132.

Кількість персоналу: 65.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): ресторан сучасної європейської кухні, сніданки щодня, ланчі по буднях з 12:00 до 16:00, світлий екологічний дизайн, збалансоване меню, крафтова кава, соки холодного віджиму, лимонади і натуральні напої без цукру.

Jord — сучасний європейський ресторан в центрі Харкова із затишним скандинавським інтер’єром. Автори концепції закладу мали на меті створити особливе місце з точки зору атмосфери, де гості відчували б легкість у їжі та обслуговуванні. Всі страви в ресторані готують з фермерських сезонних продуктів. Усвідомленість в їжі, впевнені у Jord, — це один із способів бути у моменті свого життя та відчувати його максимально. Смачна здорова їжа і хороше вино — це шлях, яким у Jord прагнуть робити кожен день гостей змістовним та щасливим.

Бюджет: ₴₴. Салати (120 – 195 грн), холодні закуски (95 – 280 грн), основні страви (165 – 320 грн).

Страви: авокадо на грилі з курячим паштетом – 130 грн, кальмар у хоспері з картоплею та романеско – 150 грн, хумус з тостами – 95 грн, філе телятини з копченим бататом – 290 грн.

Напої: комбуча – 30 грн, полуничний шейк на кокосовому молоці – 75 грн, американо – 30 грн, капуоранж – 55 грн.

Львів

Чотири Чебуреки. Prosecco Bar

Де: вул. Староєврейська, 16.

Дата відкриття: 15.11.2018 року.

Автор концепції: Тетяна Абрамова, Всеволод Поліщук.

Загальна сума інвестицій: 30 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 20 000 €.

Виручка за місяць: 19 500 €.

Середній чек: 4,5 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 242 000 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): до 1 року.

Загальна площа ресторану: 80 м2.

Кількість місць: 42.

Кількість персоналу: 16.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): концептуальний демократичний заклад, знаходиться у центрі міста, сніданки, чебуреки, янтики, боули, бочкове просеко, коктейлі, страви з локальних продуктів.

«Чотири Чебуреки. Prosecco Bar» автори концепції називають «чебуречною третьої хвилі», де до авторських чебуреків та янтиків подають бочкове просеко. Заклад створювали, орієнтуючись на креативний клас Львова та гостей з інших міст та країн. В різний час і різний спосіб у закладі мали на меті задовольняти різні потреби гостей: пообідати і випити в невимушеній атмосфері, легко повечеряти, попрацювати чи поспілкуватись за кавою. Для цього в «Чотири Чебуреки. Prosecco Bar» додали в меню супи, боули та десерти. Особливість закладу — чебуреки з вишнями та «Чотири сири», а по сезонах – чебуреки з рожевим варенням, з медом та курагою, бринзою та черемшою тощо, а також поєднання цієї страви з просеко.

Бюджет: ₴. Чебуреки та янтики (29 – 45 грн), боули (78 – 99 грн), супи (39 – 69 грн).

Страви: янтик із куркою та зеленню – 37 грн, чебурек із вишнями та корицею – 29 грн, боул із кус-кусом та фетою – 78 грн, цибулевий крем-суп із пармезаном та сидром – 69 грн.

Напої: «Сеньйор Вальдобіадене Просеко Суперіоре» – 800 грн/750 мл, смузі помаранчевий – 49 грн, «Дункель темне» – 40 грн/0,4 л.

Рівне

Мила, це я

Де: вул. Пересопницька, 3.

Дата відкриття: 15.12.2018 року.

Автор концепції: Анастасія Червоній, Кашевська Людмила, Кашевська Оксана.

Загальна сума інвестицій: 13 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 11 000 €.

Виручка за місяць: 10 000 €.

Середній чек: 4 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 1 рік.

Загальна площа ресторану: 58 м2.

Кількість місць: 27.

Кількість персоналу: 11.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): концептуальне міське кафе, інтернаціональне меню, лаконічний інтер’єр, сніданки щоденно до 12:00, коктейлі, take away, домашнє морозиво та торти на замовлення.

«Мила, це я» — концептуальне міське кафе, яке знайомить мешканців Рівного та гостей міста з новими яскравими смаками. За задумкою авторів концепції, ресторан є втіленням діалогу мандрівника і власниці кафе, які переписуються між собою та постійно діляться враженнями і думками. Саме з вражень від подорожей мандрівника народжуються новій цікаві страви у меню закладу. Інтер’єр закладу характеризується стильним мінімалізмом із безліччю милих деталей та численними живими рослинами. В меню представлені страви 16 країн світу, зокрема, китайської, тайської, японської, марокканської та європейської кухонь. Страви у «Мила, це я» готують за традиційними рецептами зберігаючи автентичні смаки. Усі страви у закладі можна взяти із собою, а за додаткові 10 гривень салати загорнуть з собою у лаваш. Формат закладу розробили та втілили сестри, перетворивши свою ідею затишного концептуального місця на сімейну справу, де кожен вкладає власні таланти у заклад.

Бюджет: ₴₴. Салати (60 – 95 грн), основні страви (65 – 185 грн).

Страви: локшина дан-дан – 75 грн, велика порція китайських пельменів – 75 грн, салат з фалафелем, овочами та грибами – 60 грн, нем-роли з куркою – 65 грн.

Напої: «Негроні» – 75 грн, «Сангрія» – 70 грн, «Май Тай» – 85 грн, «Хьюго» – 65 грн.

Одеса

Benjamin wine & bar

Де: вул. Грецька, 26/28.

Дата відкриття: 28.04.2018 року.

Автори концепції: Марина Ободовська, Антон Філімонов.

Загальна сума інвестицій: 250 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 170 000 €.

Виручка за місяць: 45 000 €.

Середній чек: 12,5 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 600 000 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 2 роки.

Загальна площа ресторану: 135 м2.

Кількість місць: 60.

Кількість персоналу: 16.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): винний бар-ресторан, шеф-кухар — Олександра Стукальська, авторські страви європейської кухні, контактна барна стійка, класична коктейльна карта, хороший вибір міцного алкоголю, літня тераса, резерв столів.

Benjamin wine & bar — винний бар-ресторан формату modern bistro в центрі Одеси. Автори концепції закладу надихнулись роботою власника невеличного ресторану в провінції Бордо, який майстерно робив кілька справ одночасно. Особлива деталь в інтер’єрі — під стелею над барною стійкою розпластався Бенджамін — величезний чорний восьминіг. Benjamin wine & bar є своєрідною метафорою вправних барменів, встигаючих офіціантів та яскравих гостей. Атмосфера ресторану пронизана любов’ю до людей, вина та подорожей. Меню цікаве авторським антипасті та закусками, які смакують самостійно або з вином. Винна карта Benjamin wine & bar налічує понад 90 позицій різних цінових категорій, переважно з Італії і Франції. Три основні якорі закладу — вино, бар та кухня — самодостатні, проте чудово доповнюють один одного, створюючи неповторний стиль Benjamin wine & bar.

Бюджет: ₴₴. Антипасті (125 – 205 грн), улюблене (60 – 295 грн), десерти (115 – 125 грн).

Страви: білокачанна капуста в соусі з білого кімчі – 95 грн, артишоки-гриль з качкою су-вид – 195 грн, качка з фісташковим пюре та горішками – 240 грн, чорноморські рапани в соусі на основі саке – 235 грн.

Напої: з меню можна ознайомитися безпосередньо в закладі.

Дніпро

Рыночные Отношения

Де: вул. Шолом-Алейхема, 5.

Дата відкриття: 31.10.2018 року.

Автори концепції: Олександр та Анастасія Варава.

Загальна сума інвестицій: 250 000 €.

Інвестиції в обладнання та інтер’єр: 170 000 €.

Виручка за місяць: 49 700 €.

Середній чек: 12 €.

Прогноз обороту на наступний рік: 656 040 €.

Передбачуваний термін окупності інвестицій (окупність проекту): 2,5 роки.

Загальна площа ресторану: 186 м2.

Кількість місць: 43.

Кількість персоналу: 26.

Можливість тиражування концепції: так.

Креативність концепції (дизайн і атмосфера): концептуальне міське кафе, стильний інтер’єр, страви європейської кухні, винна карта, коктейлі, велика барна карта.

В основу концепції кафе «Рыночные отношения» автори Анастасія та Олександр Варава поклали власні спогади про смаки дитинства та перші подорожі. Власники хотіли створити місце, де через гастрономічні враження можна поринути у минуле, до найприємніших спогадів. Щоб створити відповідну атмосферу, дизайн зробили еклектичним, доповнивши предметами декору різних стилів 70-80-х років. Завдяки такому інтер’єрному рішенню у закладі поєднана скандинавська гармонія із домашнім невимушеними затишком. В меню переосмислені страви з європейської та інших кухонь, в ньому кожен знайде щось під свої смаки та настрій.

Бюджет: ₴₴₴. Салати (135 – 175 грн), супи (135 – 175 грн), основні страви (175 – 275 грн).

Страви: Фо Бо з качкою – 165 грн, поке с тунцем – 185 грн, банош з качкою – 185 грн, судак з пюре із груші та селери – 175 грн, бабагануш – 65 грн.

Напої: еспресо – 30 грн, лимонад цитрус – 55 грн, лате – 40 грн, какао – 50 грн.

 

 Головна фотографія Фото: Facebook Leaders Club Ukraine — LCU

Фото у тексті : Facebook Итальянская Редакция, Селёдочная, Spicy NoSpicy, YummyDogs, Bali Bowl Cafe, Білий Налив, Savage Food, Jord, Чотири Чебуреки. Prosecco Bar, Мила, це я, Benjamin wine & bar, Рыночные Отношения

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi