Основні ресторанні тренди світу, чим живе прогресивна ресторанна індустрія сьогодні - PostEat

пошук

Основні ресторанні тренди світу, чим живе прогресивна ресторанна індустрія сьогодні
14-02-2020 0 333


Світ ресторанів постійно змінюється і розвивається. Така його природа. Але завдяки цьому можна переглянути різноманітний вплив ресторанних тенденцій, а саме: як вони відображають пріоритети гостей, шеф-кухарів, працівників та навіть інвесторів. 

 

Ресторани, фудкорти та ринки з  політикою стійкого розвитку

У сьому світі тенденція відкриття закладів, ресторанів, фудхолів з новими бізнес-моделями, які ґрунтуються на призначенні і цінностях, закладених в основі бізнесу. Мова йде про соціально відповідальний бізнес, заснований на взаємодії смислів і грошей, сьогодні в основі прогресивного бізнесу є не тільки рентабельність, а, насамперед, користь, яку він може та повинен приносити. Окрім того, особлива увага в такому форматі бізнесу приділяється проблемам місцевих ком’юніті та їх вирішенню, бізнес іде не в сторону розшишення, масштабування, а в глибину, в сторону соціально відповідальних ініціатив. Таким чином, трендом стали ресторани (підтвердження цьому Гід Мішлен Франція 2020, про який дуже скоро вийде матеріал), фудхоли з політикою стійкого розвитку, з відповідальним ставленням до збережння природного середовища, чия політика засновується на цілях і цінностях, які закладені в основу бізнесу. 

Гості по всьому світу у захваті від фудхолів та ринків,  де вони можуть скуштувати різні страви та кухні у межах однієї будівлі. Так, наприклад, раніше ми повідомляли про Лондонський фудхол Mercato Metropolitano — інклюзивний простір, де реалізували ідеї сталого розвитку. 

Попит на веганську кухню, локальні продукти 


Протягом останніх десятиліть ресторани, що зосереджувались на веганській кухні, рідко отримували ті ж визнання, що й заклади зі звичайною класичною їжою. Однак спостерігається масштабне зростання страв на рослинній основі з більшою користю для здоров’я.

Більш того,  багато відомих шеф-кухарів почали приділяти більше уваги стравам з овочів та на основі рослин. Яскравим прикладом тому є 92-а церемонія вручення кінопремії Оскар, де усі страви на 70% складались з продуктів рослинного походження й на 30% — з вегетаріанських, м’яса та риби.

Навіть Burger King почав продавати веганський бургер — Impossible Whopper.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

0% beef. 100% whopper. yes, that’s an official statistic from the highest flame-grilling authorities. now available nationwide.

Публикация от Burger King (@burgerking)

Відмова від пластику, перехід на ЕКО-матеріали

Зростання обізнаності громадськості про негативний вплив харчових відходів, пластмаси для одноразового використання та інших проблемних питань, пов’язаних з ресторанним господарством, спонукало багатьох рестораторів у всьому світі до впровадження та використання більш екологічних, стійких та натуральних матеріалів. А в США у деяких містах почали стягувати штрафні санкції з ресторанів, які використовували надмірні відходи продуктів. Зменшення відходів та соціально відповідальний ресторанний бізнес стають все більш важливими для споживачів, коли вони вирішують, який заклад обрати.

Вдосконалення внутрішньої культури ресторану, формулювання цінностей закладу, увага до персоналу 

Ресторатори почали приділяти більше уваги своїм робітникам, гендерній рівності на кухні та в команді ресторану,  намагаються підтримувати баланс між роботою праціників та їх життям.

Безалкогольні коктейлі

«Моктейли» (коктейльний напій без алкогольних інгредієнтів) стали окремим напрямом в барній індустрії в 2019 році. І користувались серйозним попитом у гостей.

Такі безалкогольні напої зазвичай є освіжаючими та збалансованими. Як правило, вони не дуже солодкі та фруктові. Але також можуть біти кислими, сухими, та навіть гіркими. Але споживачі 2019 року вже встигли відмітити такі напої, й саме тому на «моктейлі» продовжую постійно зростати попит.

Меню, що відповідають популярним діетам палео та кето

Споживачі виявляють великий інтерес до здоров’я та загального оздоровчого стану, що призводило до зростання попиту як на веганську кухню, так і на страви з високим вмістом білка. Мова йде про дієти. Багато хто дотримувався популярних дієт кето або палео. Така «дієтна тенденція» вплинула й на ресторанний бізнес.

Використання високоякісних зерен

Овочі та протеїни мають велике значення, але вуглеводи, звичайно, не зникли, особливо ті, що містяться в добре зібраних та ретельно відібраних ремісничих зернах. Експерти стверджують, что попит на високоякісні зерна для випічки та хліба буде зростати й надалі.

Японська кухня. «Ізакая-стиль» (Izakaya-Style) та «Омакасе-стиль» (Omakase-Style)

Японські страви та інгредієнти стали давніми елементами незліченних меню ресторанів за межами своєї Батьківщини. Сьогодні спостерігається поява нових цікавих японських форматів меню та стилів гостинності, які надають гостям різні методи насолоди: смачну їжу та кулінарну атмосферу ресторану в цілому.

Наприклад, зараз в тренді японські заклади у стилі «ізакая». Ізакая-бар в Японії зустрічається повсякденно, — це просто бар, в який японці ідуть після роботи, щоб скоштувати саке, і всі страви, які подаються в таких барах, частіше всього розділяються на всю компанію. У Нью-Йорку, наприклад, такі заклади у стилі «ізакая» мають дуже велику популярність.

Ще один широко розповсюджений тип ресторану родом із Японії — це омакасе, їдальня або прилавок шеф-кухаря, де представлено дегустаційне меню. Зазвичай ця модель використовується для суші-ресторанів.  

Кухні-привиди (“Ghost Kitchen”)

Прослідковується певний попит на кухоні-привиди або «ресторани», що займаються лише доставкою, немаючи при цьому фізичного місця для обіду. Інакше кажучи, це заклади без місця, куди можна було б прийти. Це так звані віртуальні кухні.  

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi