пошук
Сергій Лущик
Автор
пошук
Сергій Лущик
Автор
У Х’юстоні в штаті Техас (США) клієнт ресторану Irma’s Southwest залишив $9400 чайових, щоб підтримати персонал закладу в складних умовах через пандемію коронавіруса.
Клієнт після відвідування ресторану написав на рахунку: «Це чайові, щоб ви платили персоналу в наступні кілька тижнів».
Irma’s Southwest gets $9,400 tip to help wait staff https://t.co/w0HxV5tIga pic.twitter.com/sqRMZsWUYq
— ABC13 Houston (@abc13houston) March 17, 2020
Такий щедрий подарунок ресторан отримав буквально через кілька годин, після того, як місцева влада зобов’язала ресторани, кафе, бари та нічні клуби закритися для відвідувачів у зв’язку з пандемією коронавіруса.
В адміністрації ресторану заявили, що ці чайові порівну розподілять між своїми працівниками — по $300 доларів кожному.
Читайте також:
Досвід бара у Гуанчжоу: стратегія, як вижити закладам під час карантину
«Часник не допомагає»: ВООЗ розвінчала 12 міфів профілактики проти коронавірусу
Доставка з ресторанів Києва: частина 1
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi